خانهاخبار
رندرهای پرچمدار نوکیا 9 با دوربین دوگانه و نمایشگر لبه منحنی

رندرهای پرچمدار نوکیا 9 با دوربین دوگانه و نمایشگر لبه منحنی

به‌تازگی، رندرهای جدیدی از گوشی پرچمدار نوکیا 9 به‌دست آمده است که تأیید می‌کند این مدل از نمایشگری با لبه‌های منحنی استفاده خواهد کرد. ضخامت نوکیا 9 با احتساب برآمدگی دوربین، 8.9 میلی‌متر است.
۱۳۹۶/۷/۲۰

شرکت اچ‌ام‌دی گلوبال، قرار نیست تا پایان سال جاری میلادی گوشی پرچمدار جدیدی عرضه نماید. به همین جهت، اگر امیدوار هستید که نوکیا 9 با طراحی بدون حاشیه عرضه شود، احتمالاً ناامید خواهید شد. این سازنده فنلاندی، درنظر دارد تا گوشی‌های جدید نوکیا 2، نوکیا 7 و نوکیا 9 را در اوایل سال آینده میلادی عرضه نماید.

با وجود اینکه گوشی نوکیا 2 به صورت رسمی تأیید شده است، شرکت HMD Global تنها در رابطه با نوکیا 9 به اعلام عرضه نسخه بزرگ‎تر گوشی پرچمدار نوکیا 8 بسنده کرده است. به همین جهت، باید به شایعات منتشر شده پیرامون گوشی نوکیا 9 با دیده شک و تردید نگاه کنید. 

تصاویر گوشی ارزان‌قیمت نوکیا 2 در ماه گذشته فاش شده بود اما هیچ تصویر معتبری از نوکیا 9 به‌دست نیامد. با این‌حال، OnLeakes که به فاش کردن گوشی‌های پرچمدار پیش از معرفی رسمی آن‌ها شهرت دارد، به‎تازگی رندرهای جدیدی را از گوشی پرچمدار نوکیا 9 منتشر کرده است.

image

رندرهای به‌دست آمده، براساس فایل‌های CAD پرچمدار جدید نوکیا است اما این موضوع بدین معنی نخواهد بود که کاملاً صحیح باشد. به هرحال، در این تصاویر خبری از جک هدفون 3.5 میلی‎متری برای گوشی پرچمدار نوکیا 9 نیست؛ این مدل رده‎بالا به درگاه یواس‌بی Type-C مجهز خواهد بود و اگر مایل هستید با استفاده از هدفون به موسیقی گوش کنید، باید یک هدست بی‌سیم خریداری کرده یا از هندزفری‌های با اتصال یواس‌بی Type-C استفاده نمایید.

تصاویر به‎دست آمده، تأیید می‎کند که گوشی پرچمدار نوکیا 9 به نمایشگری با لبه‌های دارای انحنا مجهز خواهد شد. گفته می‌شود اندازه صفحه‌نمایش گوشی پرچمدار نوکیا 9، 5.5 اینچ خواهد بود و این مدل به صفحه‌نمایش Quad HD مجهز می‌شود. از آنجایی‌که حاشیه‌های اضافی در اطراف نمایشگر حذف شده، شرکت سازنده سنسور اثرانگشت را به بدنه پشتی انتقال داده است.

image

 

در بدنه گوشی پرچمدار نوکیا 9، دوربین دوگانه با فلاش LED دیده می‌شود. برای سنسورهای دوربین، برآمدگی در پشت گوشی وجود دارد که باعث افزایش چشمگیر ضخامت نوکیا 9 شده است. تصاویر تازه منتشر شده، همچنین تأیید می‌کند که گوشی پرچمدار نوکیا 9 از بدنه براق استفاده خواهد کرد. 

پرچمدار جدید HMD Global، تنها 7.5 میلی‌متر ضخامت دارد اما با احتساب بیرون‌زدگی مربوط به دوربین اصلی دوگانه، ضخامت این مدل به 8.9 میلی‎متر افزایش یافته است. انتظار می‌رود گوشی پرچمدار نوکیا با سیستم‎عامل اندروید اوریو به بازار عرضه شود و از آنجایی‌که نوکیا 9 یک گوشی پرچمدار خواهد بود، تراشه اسنپدراگون 835 کوالکام قدرت پردازشی آن‌را تأمین خواهد کرد. 

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (2 نظر)

tv

۱۳۹۶/۷/۲۱
هرچند طراحیش کاملا مثل سامسونگ شده اما باید به فال نیک گرفت که دیگه صفحه نمایش مساحت بیشتری رو اشغال کرده و گوشی زیبا تر شده. الان تنها سونی مونده که هنوز آجر میزنه!!!

Samuel1987

۱۳۹۶/۷/۲۰
وای چه زیبا
???
اما بهتر بود با توجه به این تصویر نوکیا9 با دوربینی بیرون زده از بدنه دوربینش هم سطح با بدنه میشد
???