خانهاخبار
سری Mate 10 با اندروید اوریو عرضه می‌شود

سری Mate 10 با اندروید اوریو عرضه می‌شود

هوآوی قرار است سری Mate 10 را هفته آینده رسما معرفی کند. این سازنده امروز رسما اعلام کرده است که گوشی‌های این سری به سیستم عامل اندروید 8.0 اوریو مجهز می‌شوند.
۱۳۹۶/۷/۲۰

همان‌طور که مطلع هستید، هوآوی قرار است سری جدید گوشی‌های mate 10 را 16 اکتبر (24 مهر) رسما معرفی کند. پیش از این شایعه‌هایی درباره سیستم عامل این گوشی‌ها منتشر شده بود اما حالا خبر تازه‌ای به دستمان رسیده که آن‌ها را مورد تایید قرار می‌دهد. هوآوی امروز در حساب رسمی‌اش در وب‌سایت اجتماعی Weibo اعلام کرد که گوشی‌های این سری به‌صورت پیش‌فرض به سیستم عامل اندروید 8.0 اوریو مجهز می‌شوند.

image

این سازنده یک کلیپ ویدیویی بسیار کوتاه دو ثانیه‌ای در Weibo به اشتراک گذاشته است که طرح کلی پردازنده مبتنی بر هوش مصنوعی تازه‌اش را به نمایش می‌گذارد. درون این طرح مستطیل شکل هم سمبل هوآوی و لوگوی سیستم عامل اندروید اوریو در کنار هم دیده می‌شوند.

این ویدیوی کوتاه به تنهایی ممکن است گویای امر نباشد اما وقتی به متن همراه آن توجه می‌کنیم، موضوع کاملا آشکار می‌شود. هوآوی متن کوتاهی همراه این کلیپ منتشر کرده که می‌گوید « به اندروید 8.0 مجهز شده است تا تجربه اندرویدی بهتری به شما ارائه کند. 16 اکتبر منتظر این ترکیب قدرتمند باشید #HuaweiMate10 #Munich ».

انتظار می‌رود گوشی‌های خانواده Mate 10 هوآوی همگی از ترند محبوب نسبت نمایش 18:9 پیروی کنند. تصاویر رندر شده متعددی تابه‌حال از پنل جلو و پشت گوشی Mate 10 Pro منتشر شده و این موضوع را تا حدودی مورد تایید قرار داده است. پیش‌بینی می‌شود نسخه Mate 10 هم تقریبا شبیه Pro باشد با این تفاوت که طبق تصاویر لو رفته از آن، احتمالا به دکمه فیزیکی خانه / حسگر اثرانگشت در پنل جلو و زیر صفحه نمایش مجهز می‌شود.

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)