خانهاخبار
تبلت ضدآب Honor WaterPlay هوآوی با قیمت 300 دلار معرفی شد

تبلت ضدآب Honor WaterPlay هوآوی با قیمت 300 دلار معرفی شد

تبلت جدید Honor WaterPlay با بدنه ضدآب، معرفی شده است. این تبلت با نمایشگر 10.1 اینچی Full HD و تراشه هشت هسته‏‌ای Kirin 659 با قیمت پایه 300 دلار به فروش خواهد رسید.
۱۳۹۶/۷/۲۰

ساب‌برند آنر هوآوی در روز چهارشنبه، از تبلت جدید اندرویدی خود با نام Honor WaterPlay رونمایی کرد. همان‌طور که از نام این تبلت پیداست، Honor WaterPlay ضدآب خواهد بود و موفق به دریافت تأییدیه IP67 شده است. به همین جهت، تبلت Honor WaterPlay می‎تواند به مدت نیم ساعت در عمق 3.3 فوت (1 متر) دوام بیاورد.

تبلت جدید Honor WaterPlay به نمایشگر 10.1 اینچی QXGA مجهز شده است و صفحه‌نمایش این تبلت، رزولوشن 1920 در 1200 پیکسل دارد. چیپ‎ست Kirin 659 که در گوشی Honor 7X و Nova 2 Plus استفاده شده است، قدرت تبلت ضدآب هوآوی را تأمین خواهد کرد. این تراشه، به هشت هسته پردازشی Cortex A53 مجهز شده است که هسته‎‌های پردازشی به دو خوشه‌ی چهار هسته‎ای با فرکانس 2.36 گیگاهرتز و 1.7 گیگاهرتز تقسیم می‎شوند. واحد پردازشگر گرافیکی Mali T830-MP2 نیز قدرت پردازشی تبلت جدید Honor WaterPlay را با بدنه ضدآب و نمایشگر 10.1 اینچی تأمین خواهد کرد.

image

شرکت هوآوی، تبلت Honor WaterPlay را در دو نسخه به بازار عرضه خواهد شد. مدل پایه این تبلت به سه گیگابایت رم و 32 گیگابایت حافظه داخلی مجهز شده است و نسخه قدرت‏مندتر که قیمت بالاتری دارد، از چهار گیگابایت رم و 64 گیگابایت حافظه داخلی بهره خواهد برد. اسلات درنظر گرفته شده روی تبلت Honor WaterPlay، به کاربران اجازه می‎دهد با استفاده از کارت حافظه میکر اس‌دی، فضای ذخیره‌سازی تبلت Honor WaterPlay را تا 256 گیگابایت افزایش دهند.

تبلت تازه معرفی شده ساب‏برند آنر، سیستم‌عامل اندروید نوقا 7.0 را به همراه دارد که پوسته‌ی EMUI 5.1، رابط‌کاربری سیستم‌عامل اندروید را شخصی‌سازی کرده است. این تبلت از یک دوربین اصلی 8 مگاپیکسلی بهره می‎گیرد و سنسور دیگر که در پنل جلوی تبلت جای گرفته است، 5 مگاپیکسلی خواهد بود.

image

تبلت Honor WaterPlay از دکمه‌ی فیزیکی Home بهره می‌گیرد و حسگر اثرانگشت با آن ادغام شده است. ابعاد تبلت ضدآب ساب‌برند آنر، 248 در 173 در 7.8 میلی‌متر است و این تبلت تنها 465 گرم وزن دارد.

Honor WaterPlay که یک تبلت ضدآب است، از فناوری صدای سه ‎بعدی  Huawei Histenبهره می‎گیرد و باتری با ظرفیت 6660 میلی‌آمپر ساعت برای آن درنظر گرفته شده است که از شارژ سریع با جریان 2 آمپر و ولتاژ 9 ولت پشتیبانی می‏‎کند. به همین جهت، می‌توانید باتری تبلت را تا 2.5 ساعت شارژ کنید. در توضیحات مربوط به شارژدهی باتری، آمده است که با یک‌بار شارژ کامل باتری تبلت Honor WaterPlay می‌توانید تا 12.8 ساعت به صورت مداوم فیلم مشاهده کنید یا 9.3 ساعت وب‌گردی نمایید.

تبلت جدید Honor WaterPlay از درگاه یواس‎بی تایپ سی استفاده می‎کند و جک هدفون 3.5 میلی‎متری نیز برای آن درنظر گرفته شده است. از دیگر قابلیت‌های این تبلت ضدآب می‌توان به بلوتوث 4.1 LE و پشتیبانی از GPS اشاره کرد.

image

ساب‌برند آنر، درنظر دارد تا تبلت Honor WaterPlay را در رنگ‌های طلایی و نقره‌ای عرضه نماید. مدل پایه این تبلت با سه گیگابایت رم و 32 گیگابایت حافظه که تنها از وای‌فای پشتیبانی می‏کند، به قیمت 303 دلار به بازار عرضه خواهد شد. نسخه دیگر این تبلت با چهار گیگابایت رم و 64 گیگابایت حافظه و همچنین پشتیبانی از وای‌فای، به قیمت 364 دلار به فروش خواهد رسید. نسخه LTE تبلت جدید Honor WaterPlay با چهار گیگابایت رم و 64 گیگابایت حافظه با برچسب قیمتی 410 دلار در دسترس خواهد بود.

ساب‌برند آنر، دریافت سفارش برای تبلت جدید خود را آغاز کرده است و تصمیم دارد در تاریخ 24 اکتبر (2 آبان) تبلت ضدآب Honor WaterPlay را به بازار عرضه نماید. هنوز اطلاعات بیشتری از زمان عرضه تبلت Honor WaterPlay در خارج از بازار چین منتشر نشده است اما انتظار داریم برخی از خرده‌فروش‌ها، این تبلت را مدتی پس از عرضه به فروش برسانند که می‎توانید تبلت Honor WaterPlay را در صورت تمایل سفارش دهید. 

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)