خانهاخبار
میت 10 پرو با انتظارات شما فاصله دارد؛ عرضه پرچمدار گران‌قیمت هوآوی با نمایشگر Full HD

میت 10 پرو با انتظارات شما فاصله دارد؛ عرضه پرچمدار گران‌قیمت هوآوی با نمایشگر Full HD

به‏‌نظر می‌رسد بخشی از مشخصات نهایی میت 10 پرو، نسخه قدرت‌مند میت 10، فاش شده است. بر همین اساس، میت 10 پرو با نمایشگر Quad HD عرضه نخواهد شد و به نمایشگر 6 اینچی Full HD مجهز شده است.
۱۳۹۶/۷/۲۰

تا یک هفته آینده، شرکت هوآوی به صورت رسمی از سری گوشی‌های پرچمدار میت 10 رونمایی خواهد کرد. انتظار می‌رود گوشی‌های میت 10، میت 10 پرو و میت 10 لایت از این سری به صورت رسمی معرفی شود. مدتی پیش، اطلاعاتی مبنی بر عرضه پرچمداران جدید هوآوی با آخرین نسخه از سیستم‌عامل اندروید یعنی اندروید اوریو 8.0 منتشر شد.

به‌تازگی نیز، اسناد UAProf میت 10 پرو منتشر شده است که اسم‌رمز سه عضو از سری میت 10 را تأیید می‌کند. بر همین اساس، میت 10 لایت با اسم‏رمز Alps در حال توسعه بوده است و میت 10 و میت 10 پرو به ترتیب  با اسم‌رمز Himalaya و Blanc وارد بازار خواهند شد. نسخه «پرو» میت 10، پیشرفته‎ترین گوشی از این سری خواهد بود و گفته می‎شود که به نمایشگر بدون لبه مجهز شده است.

تا پیش از فاش شدن اطلاعات جدید، گمان می‌رود گوشی میت 10 پرو با شماره مدل BLA-L29 از نمایشگر Quad HD استفاده می‏‎کند. با این‌حال، اسناد UAProf نشان می‎دهد که میت 10 پرو به نمایشگر Full HD مجهز شده است؛ همان‎طور که می‌دانید، گوشی میت 10 نیز از نمایشگر Full HD استفاده خواهد کرد.

image

اگر اسناد به‌دست آمده صحت داشته باشد، میت 10 لایت، میت 10 پرو و میت 10 همگی به نمایشگر Full HD مجهز خواهند بود. البته باید به این اطلاعات با دیده شک و تردید نگریست زیرا میت 9 پرو در سال گذشته با نمایشگر Quad HD عرضه شد و حتی نسخه‌ پلاس گوشی پرچمدار هوآوی P10 با نمایشگر Quad HD معرفی شده است.

رئیس هوآوی، مدتی پیش اعلام کرده بود که تفاوت‏های بین صفحه‌نمایش‌های کوچک با رزولوشن Quad HD و Full HD به سختی با چشم غیرمسلح قابل تشخیص خواهد بود. البته ادعای ریچارد یو صحت دارد؛ مگر آنکه اندازه نمایشگرها به‌طور قابل‌توجهی بزرگ باشد یا بخواهید از گوشی‌هوشمند خود برای مشاهده‌ی محتوای واقعیت مجازی (VR) استفاده کنید.

دیگر اطلاعات فاش شده از میت 10 پرو، تأیید می‎کند که این مدل به نمایشگر 6 اینچی مجهز خواهد بود. همان‌طور که پیش‌تر در جی‌اس‌ام خواندید، میت 10 به نمایشگر 6.2 اینچی Full HD مجهز شده است. تراشه Kirin 970 با بهره‌گیری از NPU (واحد پردازش عصبی) برای پردازش محتوای مربوط به هوش مصنوعی، قدرت پردازشی میت 10 پرو را تأمین خواهد کرد.

در اطلاعات به‎دست آمده، اشاره می‎شود که میت 10 پرو با شش گیگابایت حافظه رم عرضه می‌شود؛ در حال‌حاضر، مشخص نیست که شایعات پیش‌تر منتشر شده مبنی بر عرضه نسخه قدرت‌مند میت 10 پرو با هشت گیگابایت رم صحت دارد یا خیر.

همچنین هوآوی درنظر دارد تا میت 10 پرو را با 64 و 128 گیگابایت حافظه عرضه نماید. اگر به اطلاعات پیش‌تر فاش شده از میت 10 پرو نگاه بیاندازید، اشاره شده بود که این نسخه ممکن است با 256 گیگابایت حافظه در دسترس کاربران قرار بگیرد. هوآوی نیز به صورت رسمی تأیید کرده است که پرچمدار جدیدش از یک باتری با ظرفیت 4000 میلی‌آمپر ساعت استفاده خواهد کرد.

در رابطه با زمان دقیق معرفی پرچمداران جدید هوآوی، باید گفت که میت 10 و میت 10 پرو در تاریخ دوشنبه، 16 اکتبر (24 مهر) در شهر مونیخ آلمان در طی یک رویداد اختصاصی معرفی خواهند شد. 

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (2 نظر)

مهدی

۱۳۹۶/۷/۲۱
ولی چقدر خوبه طراحیش اگه همینی باشه ک گذاشتین...خیلی خاص و متفاوته مخصوصا طراحی پشت گوشی

Samuel1987

۱۳۹۶/۷/۲۰
خیلی عالی میشه، نمایشگر full HD مصرف کمتری در شارژ باطری داره و فشار کمتری به پردازشگر میاره برای تغذیه اون، امیدوارم میت10 به خصوص نسخه مجهز به RAM8 گیگابایتی و بهینه ترین صفحه نمایش AMOLED از رزولیشن full HD استفاده کنه و حداعقل قابلیت تنظیم دستی روی رزولیشن دلخواه را داشته باشه چیزی خیلی پیشرفته تر و کارآمدتر از موردی که در گلکسی s8 هست و...
??