خانهاخبار
رندرهای جدید پرچمدار میت 10 پرو منتشر شد

رندرهای جدید پرچمدار میت 10 پرو منتشر شد

به‌تازگی، رندرهای جدیدی از گوشی پرچمدار میت 10 پرو هوآوی منتشر شده است که رنگ مشکی و آبی این مدل را به نمایش می‌گذارد. پرچمداران جدید هوآوی در 24 مهر ماه معرفی خواهند شد.
۱۳۹۶/۷/۱۸

سری گوشی‌های رده‌بالای میت 10 تا کم‌تر از یک هفته دیگر در تاریخ 16 اکتبر معرفی خواهند شد. براساس شایعات، هوآوی درنظر دارد تا حداقل چهار گوشی را از این سری معرفی نماید و از جمله آن‌ها می‌توان به میت 10، میت 10 پرو و میت 10 لایت اشاره کرد. مدل چهارم که اطلاعات چندانی در رابطه با آن وجود ندارد، میت 10 پلاس یا میت 10 پورش دیزاین خواهد بود.

میت 10 پرو که پیش‎‌تر نیز نمونه واقعی آن لو رفت، یک‌بار دیگر نیز توسط شایعه‌پردازان فاش شده است. رندرهای جدیدی که از میت 10 پرو به‎دست آمده است، تأیید می‎کند که پرچمدار جدید هوآوی با نمایشگر کشیده با نسبت تصویر 2 به 1 عرضه خواهد شد و همچنین در پنل پشتی گوشی، شاهد طراحی دو رنگ هستیم.

image

لنزهای دوربین اصلی توسط شرکت آلمانی Leica توسعه یافته است؛ این شرکت با هوآوی برای گوشی‏های پی 10، میت 9 و پی 8 همکاری کرده بود. همچنین تصاویر تازه منتشر شده به این موضوع اشاره دارد که پرچمدار جدید هوآوی از دو سنسور برای دوربین اصلی بهره می‎گیرد که به صورت عمودی در زیر یک‌دیگر چیده شده‎اند. برخلاف گوشی‌ پی 10 و پی 9، جای‌گیری سنسور دوربین‌های اصلی مانند فبلت پرچمدار میت 9 هوآوی است.

شرکت هوآوی در میت 10 پرو، حاشیه‌های اضافی اطراف نمایشگر را به طور قابل‌توجهی کاهش داده است. به همین جهت، میت 10 برخلاف گوشی پرچمدار P10 فاقد دکمه فیزیکی Home خواهد بود و سنسور اثرانگشت به بدنه پشتی منتقل شده است.

تصاویر تازه منتشر شده از میت 10 پرو، بدنه براق این مدل را به نمایش نمی‌گذارد؛ این در حالی است که در تصاویر پیش‌تر فاش شده از میت 10 پرو، به بدنه‌ای از جنس شیشه برای میت 10 پرو اشاره شده است. به همین جهت، امکان دارد که تصاویر به‌دست آمده دقیق نباشد یا محصول فاش شده که گمان می‌رفت میت 10 پرو باشد؛ به عنوان عضو دیگری از سری میت 10 مانند میت 10 پورزش دیزاین یا میت 10 معرفی شود.

image

میت 10 پرو هوآوی به یک نمایشگر کشیده 5.9 اینچی مجهز خواهد بود که رزولوشن آن، Quad HD + است و براساس شایعات، قدرت‌مندترین مدل از میت 10 پرو ممکن است با هشت گیگابایت حافظه رم عرضه شود که قیمتی بیشتر از مدل پایه آیفون 10 با 64 گیگابایت حافظه و برچسب قیمتی 999 دلار خواهد داشت.

برخلاف میت 10 پرو، نسخه استاندارد میت 10 هوآوی به نمایشگری کوچک‌تر مجهز شده است که رزولوشن Full HD دارد و البته نسبت ابعاد نمایشگر میت 10 هوآوی، 16 به 9 خواهد بود.

تراشه Kirin 970 به میت 10 و میت 10 پرو هوآوی قدرت می‌دهد و به واحد پردازش عصبی (NPU) چیپ‌ست پرچمدار جدید هوآوی می‌تواند محتوای مربوط به هوش مصنوعی را پردازش نماید. هوآوی مدتی پیش یک لوگو با حرف U را نیز به ثبت رساند که گمان می‌رود مربوط به قابلیت‌های مبتنی بر هوش مصنوعی هوآوی مانند یک دستیار صوتی باشد؛ البته هنوز اطلاعات بیشتری در این رابطه به‌دست نیامده است زیرا در شایعات گذشته به عرضه میت 10 و میت 10 پرو با دستیار هوشمند اشاره نشده بود.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (2 نظر)

مصطفی

۱۳۹۶/۷/۱۸
کابوس آیفون داره میرسه

Samuel1987

۱۳۹۶/۷/۱۸
خیلی زیبا هست اما اگه ظاهر پشت تلفن همراه دورنگ نباشه خیلی بهتر میشه، اگه از RAM8 گیگابایتی و حداعقل در بدبینانه ترین حالت RAM6 گیگابایتی استفاده کنه و... به کمک و ترکیب Kirin 970 میشه گفت حداعقل تا اول سال 2018 قدرتمندترین و بهینه ترین عملکرد را خواهد داشت
??