خانهاخبار
موجودی تمامی مدل‌های OnePlus 5 به اتمام رسید؛ نسل بعدی در راه است؟

موجودی تمامی مدل‌های OnePlus 5 به اتمام رسید؛ نسل بعدی در راه است؟

براساس یک گزارش جدید، موجودی گوشی OnePlus 5 در تمامی بازارها بسیار محدود است و البته در ایالات متحده، موجودی این گوشی به اتمام رسیده است. به همین جهت، گمان می‌رود شرکت سازنده تا چند ماه آینده از گوشی پرچمدار جدید خود رونمایی خواهد کرد.
۱۳۹۶/۷/۱۷

گوشی OnePlus 5 یکی از شایسته‌ترین پرچمداران مقرون به صرفه بازار است. این مدل 480 دلاری، طراحی مانند یک گوشی پرچمدار دارد؛ مشخصات سخت‌افزاری قدرت‌مندی را یدک می‌کشد؛ عملکرد دوربین آن بسیار خوب است و ماندگاری شارژ باتری یکی از ویژگی‌های این مدل محسوب می‎شود. با این‏‌حال، پرچمدار جدید شرکت وان‌پلاس را در ایالات متحده نمی‌توانید خریداری کنید.

تمامی مدل‌های OnePlus 5 (بررسی اختصاصی جی‌اس‌ام) در ایالات متحده، فروخته شده و در بازارهای دیگر نیز موجودی این گوشی بسیار محدود است. اما آیا این موضوع چنین معنی می‌دهد که OnePlus 6 در راه است یا شرکت وان‎پلاس، در حال آماده‌سازی نسخه ارتقا یافته پرچمدار 2017 خود با نام OnePlus 5T است؟

image

سال گذشته، شرکت وان‌پلاس از گوشی پرچمدار OnePlus 3 در نیمه ماه ژوئن 2016 رونمایی کرد و تنها پس از پنج ماه در اواسط نوامبر، نسخه ارتقا یافته این مدل با نام OnePlus 3T به بازار عرضه شد. امسال نیز، شرکت وان‏پلاس از گوشی وان‎پلاس 5 در نیمه ماه ژوئن رونمایی کرده است و البته در حال‌حاضر، در ابتدای ماه اکتبر قرار داریم و با توجه به اتمام موجودی گوشی OnePlus 5، این احتمال وجود دارد که شرکت سازنده در حال‎ آماده‌‏سازی نسخه جدید گوشی پرچمدار OnePlus 5 باشد؛ البته مشخص نیست که آیا این مدل، گوشی OnePlus 6 خواهد بود یا شرکت وان‌پلاس به تبعیت از نسل گذشته در ابتدا، OnePlus 5T را عرضه خواهد کرد!

پاسخ به اینکه آیا شرکت وان‌پلاس در نهایت به طراحی فعلی گوشی‌های خود خاتمه خواهد داد و به تبعیت از سازندگان دیگر، گوشی بدون لبه عرضه می‌کند یا نه؛ چندان دشوار نخواهد بود. شرکت وان‌پلاس مانند Vivo و Oppo، توسط شرکت BBK Electonics تصاحب شده است و مجموع گوشی‌هایی که توسط این سازنده عرضه می‌شود، آن‌ها را در جایگاه سوم پرفروش‌ترین‌های بازار گوشی‌‏های هوشمند قرار می‎دهد.

image

از آنجایی‌که شرکت Oppo و Vivo مدتی است به استفاده از طراحی بدون لبه برای گوشی‎های هوشمند روی آورده‏اند و شرکت وان‏پلاس نیز معمولاً از طراحی مشابهی برای محصولات خود بهره می‏‌گیرد، بعید نیست که پرچمدار جدید شرکت وان‌پلاس بدون لبه باشد. به همین جهت برای اینکه تا حدودی با طراحی گوشی‎ پرچمدار بعدی شرکت وان‌پلاس آشنا شوید، کافی است نگاهی به گوشی‌های Oppo F5 و Vivo X20 داشته باشید. گوشی پرچمدار بعدی وان‌پلاس، احتمالاً از طراحی مشابه با یکی از دو مدل ذکر شده بهره می‌گیرد.

در رابطه با OnePlus 6 یا گوشی پرچمدار بعدی شرکت وان‎پلاس، پیش‎تر در جی‌اس‌ام خواندید که شرکت سازنده احتمالاً OnePlus 5T را عرضه نخواهد کرد و با صرف‌نظر از این مدل و عرضه گوشی OnePlus 6، مستقیماً به جنگ پرچمداران نیمه اول 2018 خواهد رفت. 

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (2 نظر)

محمد

۱۳۹۶/۷/۱۷
نزدیک یکسال ونیمه وان پلاس3دارم. حضرتعباسی این گوشی بینظیره. قدرت سخت افزاریش که محشرکبراست،استایل گوشی وکیفیت ساختش واقعاًکم نظیره،پشتیبانی نرم افزاری وآپدیتهای زمانبندی شده وخیلی سریعتراز خیلی برندهای برتر بازارمخصوصاًسامسونگ واقعاً جای تقدیر داره. امّانکته خیلی جالب محصولات وان پلاس اُپِن سورس بودن به تمام معنای محصولاتشه مخصوصاًواسه کسایی که خیلی علاقه به تجربه کردن روت ونصب کاستوم رامهای مختلف دارن. شرکت به قدری دست کاربر روبازگذاشته که مثلاًبرای آنلاک بوت لودر گوشی لازم نیست اصلاً سختیهاوگرفتاریهای گوشیهای دیگه روبکشید.درکل محصولاتی تولیدمیکنه که خداشاهده از کیفیت وکارکردن باهاش هیچوقت سیرنمیشید.

Samuel1987

۱۳۹۶/۷/۱۷
امیدوارم نسل بعدی جدید و پیشرفته شده همراه با (نوآوری) شرکت وان پلاس با هر نامی که شود در راه باشه برای سال 2018 با چیپست پردازنده جدید به قول کوآلکوم (پلتفرم)
???
فکر میکنم عالی بشه از همه لحاظ به ویژه رابط کاربری روان و مشهورش و صفحه نمایش فوق باکیفیت و کم مصرفش اپتیک AMOLED که در واقع همون سوپر AMOLED رتبه اول و اختصاصی سامسونگ هست که تغییراتی در اون داده شده که اختصاصیش محسوب بشه و باشه شرکت وان پلاس و...
??