خانهاخبار
تازه‌ترین اخبار از میان‌رده جدید هوآوی: Honor 6C Pro

تازه‌ترین اخبار از میان‌رده جدید هوآوی: Honor 6C Pro

آن‌طور که پیداست، ساب‌برند Honor هوآوی درنظر دارد به‌زودی از گوشی میان‌رده جدید خود با نام Honor 6C Pro رونمایی کند. برای جزئیات بیشتر، همراه جی‌اس‎ام باشید.
۱۳۹۶/۷/۱۵

در نسخه‌ی ایتالیایی و آلمانی سایت Honor هوآوی، دفترچه راهنمایی برای گوشی‌ Honor 6C Pro آپلود شده است که تأیید می‌کند ساب‏برند آنر، تصمیم دارد تا نسخه «پرو» گوشی Honor 6C را به‎زودی معرفی نماید. شماره مدل این گوشی، JMM-L22 است و مانند گوشی Honor 6C، حسگر اثرانگشت در Honor 6C Pro در پشت گوشی و زیر دوربین اصلی جای خواهد گرفت.

image

یک تصویر به‌دست آمده از گوشی Honor 6C Pro، تأیید می‎کند که میان‎رده جدید هوآوی از دو سیم‏ کارت با ابعاد «نانو» پشتیبانی خواهد کرد؛ اسلات سیم‌کارت نیز هیبریدی است و تنها می‏توانید از ترکیب دو سیم‌ کارت یا یک سیم‌کارت و کارت حافظه استفاده نمایید. با توجه به این تصویر، باتری Honor 6C Pro همچنین غیرقابل دسترسی خواهد بود.

image

علاوه‌براین تصویر دیگری از گوشی Honor 6C Pro هوآوی منتشر شده است که این مدل را در کنار یک تلویزیون به نمایش می‌گذرد. با توجه به تصویر به‌دست آمده، Honor 6C Pro حاشیه‌های زیای خواهد داشت و همچنین از دکمه‌های نرم‎افزاری استفاده می‌کند. گوشی جدید هوآوی با سیستم‌عامل اندروید نوقا و رابط‌کاربری EMUI 5 عرضه خواهد شد.

image

در حال‎حاضر، جزئیات بیشتری از گوشی Honor 6C Pro هوآوی به‎دست نیامده است؛ با این‏‌حال، انتظار داریم این مدل به نمایشگر بزرگ‌تری نسبت به گوشی Honor 6C مجهز شده باشد و با پردازنده قدرت‎مندتر، حافظه رم بیشتر و یک دوربین با رزولوشن بالاتر از 13 مگاپیکسل ارائه شود. با توجه به مشخصات نسل قبل، انتظار داریم گوشی Honor 6C Pro حداقل با نمایشگر 5.2 اینچی Full HD با رزولوشن 1920 در 1080 پیکسل عرضه شود.

برای مقایسه، باید اشاره کرد که گوشی Honor 6C هوآوی از مشخصاتی نظیر نمایشگر 5 اینچی HD با رزولوشن 720 در 1280 پیکسل، تراشه اسنپدراگون 435 کوالکام، دو یا سه گیگابایت رم با 16 و 32 گیگابایت حافظه داخلی قابل ارتقا، دوربین اصلی 13 مگاپیکسلی و دوربین سلفی 5 مگاپیکسلی استفاده می‌کند. این گوشی با نام‏های Enjoys 6S و Nova Smart نیز در بازار شناخته می‌شود.

در حال‌حاضر، جزئیات بیشتری از گوشی Honor 6C Pro هوآوی مانند قیمت این مدل منتشر نشده است؛ همچنین به صورت رسمی، هنوز نمی‌دانیم این مدل در چه تاریخی معرفی خواهد شد. با این‌حال، یک وب‌سایت مدعی است که شاید گوشی Honor 6C Pro در تاریخ 16 اکتبر به صورت رسمی معرفی شود؛ احتمالاً این گوشی، به صورت محدود عرضه خواهد شد و در بازارهای اروپایی مانند ایتالیا و آلمان به فروش خواهد رسید.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (3 نظر)

Marsad

۱۳۹۶/۷/۱۵
نوا 2 پلاس خیلی بهتره
البته قیمتش شاید بیشتر باشه

Matin

۱۳۹۶/۷/۱۵
عزیزه من هواوی با همین طراحی های ساده و شیک شده 3برند پر فروش گوشی در جهان اگه بخاطر طراحی بود الان الجی اولیم برند جهان بود با تشکر از سایت عالی جی اس ام

007

۱۳۹۶/۷/۱۵
بازم یه طراحی تکراری و از مد افتاده از هواوی.واقعا هدف هواوی از ساخت اینهمه گوشی تکراری چیه ؟؟؟
الان فرق این گوشی با y7 primeچیه؟؟؟؟