خانهاخبار
گوگل رسماً از Pixel 2 XL رونمایی کرد

گوگل رسماً از Pixel 2 XL رونمایی کرد

شرکت در جریان رویداد خبری خود، امروز به صورت رسمی از گوشی‏‌های پرچم‏دار Pixel 2 و Pixel 2 XL رونمایی کرده است. در ادامه، به مشخصات گوشی Pixel 2 XL خواهیم پرداخت.
۱۳۹۶/۷/۱۲

گوشی Pixel 2 XL اولین مدل از گوشی‌های ساخته شده توسط شرکت گوگل است که از طراحی بدون حاشیه استفاده می‎کند. با اینکه پذیرش گوشی‌های هوشمند با حاشیه‌‏های زیاد چندان ساده نیست و به همین جهت شاید علاقه چندانی به مدل کوچک‌تر از پرچمداران 2017 گوگل یعنی Pixel 2 نداشته باشد، گوشی Pixel 2 XL به خوبی می‌تواند نظر شما را به خود جلب کند.

image

شرکت گوگل برای مدل Pixel 2 XL، ضخامت حاشیه‎ها را به حداقل مقدار ممکن کاهش داده است. این موضوع باعث شده است تا پرچمدار جدید 6 اینچی گوگل، رقیب بسیار مناسبی برای فبلت پرچمدار گلکسی نوت 8 و همچنین آیفون 10 اپل باشد.

پرچمدار جدید گوگل یعنی Pixel 2 XL به نمایشگر 6 اینچی مجهز شده است که نسبت ابعاد 18 به 9 دارد؛ لبه‌‏های آن به لطف استفاده از یک لایه محافظ 2.5 بعدی، دارای انحناء بوده و همچنین رزولوشن نمایشگر به Quad HD + (1440 در 2880 پیکسل) ارتقا یافته است. گوشی پرچمدار Pixel 2 XL به لطف طراحی بدون لبه با بلندگوهای استریو در جلوی گوشی همراه شده است و شرکت گوگل، آن‌را در دو رنگ مشکی و سفید / سیاه عرضه خواهد کرد.

image

تراشه اسنپدراگون 835 کوالکام با هشت هسته پردازشی، قدرت فبلت 6 اینچی Pixel 2 XL را تأمین خواهد کرد. این مدل، از چهار گیگابایت حافظه رم استفاده می‌کند و شرکت سازنده، آن‌را در دو مدل با 64 و 128 گیگابایت حافظه داخلی عرضه خواهد کرد.

گوشی پرچمدار Pixel 2 XL فاقد جک هدفون است و همچنین، با سیستم‌عامل اندروید اوریو 8.0 عرضه خواهد شد. این مدل، از یک دوربین اصلی 12 مگاپیکسلی با لرزش‌گیر اپتیکال و واحد پردازشگر اختصاصی جدید برای پردازش تصاویر استفاده می‌کند؛ برای ثبت تصاویر سلفی در حاشیه بالای نمایشگر، یک شاتر 8 مگاپیکسلی درنظر گرفته شده است. باید اشاره کرد که سنسور 8 مگاپیکسلی دوربین سلفی گوشی Pixel 2 XL نسبت به نسل قبل تغییر پیدا نکرده است و همچنان دریچه دیافراگم F2.4 دارد. 

image

 

در دوربین گوشی Pixel 2 XL از لرزش‌گیر اپتیکال و EIS استفاده می‌کند؛ برای ارتقای تجربه فیلم‌برداری شما، هر دو لرزش‌گیر در هنگام فیلم‌برداری فعال خواهند شد.  مهم‌ترین برتری گوشی پرچمدار Pixel 2 XL نسبت به نسل قبل، بهبود قابلیت‌های عکاسی دوربین این مدل است. گوشی‌های پیکسل 2016 گوگل در بررسی‌های DxOMark به امتیاز 89 دست پیدا کرده بودند اما نسل جدید یعنی Pixel 2 و Pixel 2 XL موفق شده‌ است تا مرزها را جابه‌جا نماید؛ هر دو مدل توانسته‎اند تا امتیاز خیره‌کننده 98 را در بررسی‌های وب‌سایت DxOMark به‏‌دست آورند.

image

یک باتری با ظرفیت 3520 میلی‌آمپر ساعت در گوشی Pixel 2 XL به کار گرفته شده که در مقایسه با نسل قبل بدون تغییر است. با این‌حال در بهبود شارژدهی باتری، بهینه‏‌سازی‌هایی صورت گرفته است که البته در حال‌حاضر جزئیات چندانی از آن وجود ندارد.  گوشی Pixel 2 XL به فناوری eSIM مجهز شده است که برای استفاده از Google Fi و برخی از اپراتورها کاربرد خواهد داشت. با این‌حال، کاربران همچنان می‌توانند به روش معمول از یک سیم‌کارت با ابعاد «نانو» استفاده نمایند که شبکه‌های GSM و CDMA را پشتیبانی می‌کند.

image

در نهایت باید اشاره کرد که پرچمداران جدید گوگل از قابلیتی به نام Active Edge استفاده می‌کنند؛ به عبارت بهتر، فریم گوشی نسبت به فشار حساس است و می‌توانید با فشردن فریم گوشی، دستیار صوتی Google Assistant را فراخوانی کنید. گوشی پرچمدار جدید Pixel 2 XL در نیمه نوامبر و با قیمت 850 دلار (940 یورو یا 800 پوند) عرضه خواهد شد. این قیمت برای نسخه پایه Pixel 2 XL با 64 گیگابایت حافظه داخلی درنظر گرفته شده است و اگر تمایل دارید تا نسخه مجهز به 128 گیگابایت حافظه‌ی داخلی را خریداری نمایید، هزینه پرداختی شما تا 100 دلار دیگر افزایش خواهد یافت. 

 

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (18 نظر)

سعید

۱۳۹۶/۷/۱۶
اولا هنگی 10 با اس7 نمره اش یک شد 88.ثانیا هنگی u11 دو ماه اول بود نه دو سال که الان رفت رتبه 5.پیکسل 2 هم که هنگ تی سی فقط اسمبل کرده مثل ال جی که پیکسل ایکس ال 2 رو اسمبل کرد و هر دو نقش کارگر داشتن..تو چرا خوشحالی میکنی هر وقت هنگ تی سی اول بود حق داری خوشحال باشی ولی هنوز خیلی زوده.فعلا تو عکاسی نوت 8 نمره 100 آورده و هنگی u11 نمره 90 یعنی 10 نمره اختلاف خخخخخخخ

سعید

۱۳۹۶/۷/۱۵
بچه جان نوت ۸ نمره عکاسی ۱۰۰ اورده و هنوز بی رقیبه

علی

۱۳۹۶/۷/۱۳
واقعا مسخره اس , ایفون 8 پلاس و نوت 8 هنوز یک هفته نشده که توی dxomark اول شدن که گوگل پیکسل 2 جای جفتشون رو گرفت و شد اول ... با این سرعتی که اینا دارن پیش میرن فکر کنم اگر کسی بخواد بهترین گوشی ها رو داشته باشه باید هفته ای یه دفعه گوشی عوض کنه :))

سعید

۱۳۹۶/۷/۱۳
اینم نتونست نمره ۱۰۰ در عکاسی بیاره فعلا نوت۸ در عکاسی بی رقیبه.ولی در فیلمبرداری پیکسل اوله

yashar2080

۱۳۹۶/۷/۱۳
2 سال بهترین دوربین دنیا رو داشتیم(htc 10-پیکسل-u11)... ادعایی نکردیم یه روز یه هنگی با ارفاق بهترین هم نمیشه میره کنار آیفون قرار میگیره جو گیر میشه.....در عرض یه روز!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! باز میره پایین :))))))))))))))))))....فقط یه روز!!!!!!!!!!!just htc