خانهاخبار
تنها پس از یک هفته، 25 درصد آی‌دیوایس‌ها به iOS 11 آپدیت شده‌اند

تنها پس از یک هفته، 25 درصد آی‌دیوایس‌ها به iOS 11 آپدیت شده‌اند

بر اساس امار منتشر شده از زمان عرضه iOS 11 تاکنون بیش از 25 درصد از آیفون‌ها و آیپدهای اپل به نسخه جدید سیستم عامل موبایل این شرکت آپدیت شده‌اند.
۱۳۹۶/۷/۵
image

یک هفته پیش اپل نسخه نهایی iOS 11 را برای عموم منتشر کرد. بر اساس آمارها تا کنون بیش از 25 درصد از آی‌دیوایس‌های فعال اپل به نسخه جدید آی‌او‌اس آپدیت شده‌اند که جای تحسین دارد؛ با این حال در مقایسه با iOS 10، در زمان مشابه، رکورد خوبی نیست.

سال گذشته بیش از 30 درصد کاربران اپل به فاصله یک هفته از انتشار iOS 10 گوشی‌ها و تبلت‌‌های خود را به این نسخه آپدیت کرده بودند. در حال حاضر iOS 10 روی 67.81 درصد از آیفون‌ها و آیپدهای اپل نصب است و سهم نسخه‌های قدیمی‌تر آی‌او‌اس به 7 درصد می‌رسد.

نرخ به‎روز شدن دستگاه‌های اپل در مقایسه اندروید بسیار بهتر است. پس از گذشت بیش از یک سال از انتشار اندروید 7 نوقا تنها 15.8 درصد از دستگاه‌های اندرویدی از این نسخه استفاده می‌کند و مابقی نسخه‌های قدیمی اندروید را روی خود دارند که تاسف‌بار است.

اگر از کاربران گوشی‌ها و تبلت‌های اپل هستید به ما بگویید چند روز پس از انتشار نسخه نهایی iOS 11 دستگاه خود را به این نسخه جدید آپدیت کردید.

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (14 نظر)

kian

۱۳۹۶/۷/۱۲
1 روز بعد اپ کردم

آرش

۱۳۹۶/۷/۷
نه آقا فرهاد کی گفته با هر آپدیت گوشی خراب میشه اصل دادن آپدیت رفع مشکلات قبلی و امکانات نرم افزاری به روز ترهست .
یعنی شما توی IOS 11 پیشرفتی نبست به IOS 8 نمیبینی ؟؟
هر چند من خودم از IOS 10 اپل گرفتم ولی پیشرفتو و بهبود رو کاملا توی گوشیای بقیه دیدم

خشایار

۱۳۹۶/۷/۵
منم همون شب ساعت 10 زدم بره واسع آپدیت ولی متاسفانه باگ wi-fi داره به صورتی که خود به خود wi-fi روشن میشه و وقتی از کنترل سنتر خاموشش میکنی تا وقتی با گوشی کار میکنی wi-fi روشن نمیشه ولی تا صفحه گوشی رو خاموش میکنی انگار wi-fi رو روشن کردی امیدوارم این باگ حل بشه هرچی زودتر چون مصرف باتریم بالا رفته یه جورایی.
با تشکر از سایت خوب gsm.ir

منصور

۱۳۹۶/۷/۵
12 ساعت بعد ارائه آپ کردم چون اینترنت نداشتم :)
خب تو هر آپدیت هر سیستم عاملی هم ک باشه انتظار بهبود کارایی و نرم افزاری رو همه دارن،
مثل همیشه عالیه،ولی چند تا مشکل با وجود آپدیت جدید 11.0.1 حلی نشده.3D تاچ موقه لمس نرم افزار ها لگ داره، و نوتیفیکیشن بار مشکل وای فای داره خاموش که میکنی ولی نمیشه.بقیشم به مشکل برنخوردم که دوستان گفتن.

جاوید

۱۳۹۶/۷/۵
همون روزی که اومد اپدیت کردم به ای او اس ۱۱