خانهاخبار
اپل مشکل نویز صدای آیفون 8 و 8 پلاس را برطرف می‌کند

اپل مشکل نویز صدای آیفون 8 و 8 پلاس را برطرف می‌کند

اپل خیلی زود دست به کار شده تا مشکل نویز صدای iPhone 8 و iPhone 8 Plus را حل کند. قرار است این باگ در آپدیت بعدی iOS حل شود.
۱۳۹۶/۷/۵
image

روز گذشته خبری منتشر کردیم که برخی از کاربران آیفون 8 و آیفون 8 پلاس در مورد شنیدن صدای نویز هنگام مکالمه صوتی یا فیس‌تایم شکایت کرده بودند. امروز خبر رسید که اپل این مسئله را تایید کرده است و در صدد رفع آن است.

اپل گفته است که درصد کمی از کاربران آیفون 8 و آیفون 8 پلاس با اینکه مشکل روبه‌رو هستند. این شرکت قول داده است در آپدیت بعدی مشکل شنیدن صدای نویز را برطرف کند اما مشخص نیست این آپدیت چه زمانی منتشر خواهد شد. پس اگر با چنین مشکلی مواجه هستید خیالتان راحت باشد که مشکل از سخت‌افزار نیست.

راه حل موقت قطع شدن نویز به این شکل است که باید هنگام مکالمه صدا را روی اسپیکر بگذارید و پس از چند ثانیه دوباره اسپیکر را قطع کنید تا دیگر نویز را نشنوید.

در چند سال گذشته به دفعات مشاهده شده است به‌روزرسانی‌های اپل دستگاه‌های برخی کاربران را دچار مشکل کرده است؛ اما خوشبختانه اپل در این موارد سرعت عمل بالای دارد و خیلی زود باگ‌ها را با انتشار به‌روزرسانی برطرف می‌کند.

 

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (5 نظر)

Alireza

۱۳۹۷/۳/۱
سلام دوستان وقت بخیر ...گوشیم چن روزه دچار ب مشکلی شده این ک‌ اسپیکر سمت راستی ک صدا‌ ازش خارج‌میشه فقط یدونش کار میکنه بقیه سوراخاش صداشون گرفته و غیر قابل واضحس ...مشکل از چیه ?

سعید

۱۳۹۶/۷/۸
فعلا مشکل انفجار آیفون 8 رو بر طرف کنه مشکل صدا پیشکش.در ضمن یادمون نرفته هنگ تی سی پردازنده بخارری رو در هنگی بولت میخواست غالب کنه ولی هیچکس نخرید جنس بنجولش رو

سعید

۱۳۹۶/۷/۷
باز بهتر از اینه که هنگ تی سی در هنگی بولت پردازنده های مشکل دار و بخاری اسنپ 810 رو از ته انبار های کوالکوم خرید غالب کرد به مردم یا مشکلات فراوان پیکسل که همه بخاطر اسمبل اشتباه بنجول ساز تایوانی بود.راست یچه خبر از dxo میبینم هنگی u11 که در حد dslr بود با مخ سقوط کرد رتبه 4

keyhan

۱۳۹۶/۷/۷
نه پس رفعش نمیکنه و مثل سامهنگ گوشی هاشو از بازار جمع میکنه و تا یک سال نمیفهمه کجارو اشتبا زده ???

Saeed

۱۳۹۶/۷/۵
در شهر سخت افزار خوندم آیفون ٨پلاس قیمت اسمبل شده اش٢٩۵ دلاره اونوقت با قیمت خیلی زیادتر میخواند به ما بفروشند حالا بگید مقصر کیه؟خود ما هستیم که گوشی هاشو میخریم بعدش به اسم تحریم اپلیکیشن های ایرانی رو از اپ استور حذف میکنند.