خانهاخبار
ایسوس از لپ‌تاپ ZenBook Pro جدید خود رونمایی کرد

ایسوس از لپ‌تاپ ZenBook Pro جدید خود رونمایی کرد

شرکت ایسوس، به‌تازگی یک لپ‌تاپ جدید از سری ZenBook Pro معرفی کرده است که سریع‌ترین و نازک‌ترین مدل از سری ZenBook Pro محسوب می‌شود. برای جزئیات بیشتر، همراه جی‌اس‌ام باشید.
۱۳۹۶/۷/۵

لپ‌تاپ جدید شرکت ایسوس از سری ZenBook Pro با شماره مدل UX550 از دیگر محصولات این سری متمایز شده و براساس ادعای سازنده تایوانی خود، سریع‌ترین، نازک‎ترین و سبک‌ترین لپ‌تاپ از سری ZenBook Pro است.


image

با توجه به عرضه نسل هشتم پردازنده‌های شرکت اینتل موسوم به کیبی‌لیک رفرش (Kaby-Lake Refresh) انتظار می‌رفت لپ‌تاپ جدید ایسوس از سری ZenBook Pro به پردازنده‎های نسل هشتمی اینتل مجهز شده باشد. با این‌حال، لپ‌تاپ سبک‌وزن UX550 به هیچ عنوان در حد و اندازه‏‌ی انتظارات شما ظاهر نخواهد شد؛ شرکت ایسوس در این مدل، از پردازنده‌ نسل هفتمی Core i7 اینتل استفاده کرده است. به‌طور دقیق‌تر، پردازنده مورد استفاده در لپ‌تاپ جدید ایسوس UX550 که سریع‌ترین مدل از سری ZenBook Pro خوانده می‌شود، Core i7-7700 HQ است که از چهار هسته پردازشی استفاده می‏‌کند.

به این ترکیب، باید 16 گیگابایت حافظه رم DDR4 را نیز اضافه کرد و به منظور اجرای بازی‌های ویدیویی جدید با تنظیمات متوسط یا انجام کارهایی که یک پردازنده گرافیکی قدرت‌مند را طلب می‌کند، تراشه‌ی گرافیکی GeForce GTX 1050 انویدیا در لپ‌‏تاپ جدید ایسوس مورد استفاده قرار گرفته است.

image

این مدل، همچنین از 512 گیگابایت حافظه از نوع SSD بهره می‎گیرد. شرکت ایسوس، لپ‌تاپ جدیدش را به نمایشگر 15.6 اینچی با رزولوشن Full HD مجهز کرده و همان‌طور که در تصاویر مشاهده می‏‌کنید، حاشیه‎های اضافی در اطراف صفحه‌نمایش باریک‌ است. باید اشاره کرد که لپ‏‌تاپ جدید ایسوس، به نمایشگر لمسی مجهز شده است.

image

از جمله قابلیت‌های منحصر به فرد لپ‌تاپ جدید ایسوس با شماره مدل UX550، پشتیبانی این مدل از سیستم احراز هویت Windows Hello مایکروسافت است. به همین جهت، یک سنسور اثرانگشت یکپارچه در تاچ‌پد این لپ‏تاپ به کار گرفته شده است که شما را از وارد کردن پسورد برای ورود به سیستم‌عامل ویندوز 10 بی‌نیاز خواهد کرد. همچنین کلیدها حداکثر به فاصله 1.55 میلی‎متر فشرده می‌شوند.

image

لپ‌تاپ جدید ایسوس، 18.61 میلی‌متر ضخامت و 3.97 پوند (1.8 کیلوگرم) وزن دارد. شرکت ایسوس برای این مدل، از قابلیت شارژ سریع استفاده کرده است و به کمک این قابلیت، باتری 73 وات ساعت لپ‎تاپ جدید ایسوس در طی 49 دقیقه تا 60 درصد شارژ می‎شود.

image

در رابطه با پورت‌های لپ‌تاپ جدید ایسوس از سری ZenBook Pro، باید به دو درگاه تاندربولت 3، دو پورت یواس‌بی 3.0، پورت HDMI، جک هدست و اسلات مجزایی برای مشاهده اطلاعات موجود روی حافظه‌های میکرو SD اشاره کرد. این لپ‌تاپ، همچنین از وای‌فای 82.11ac و بلوتوث 4.2 پشتیبانی می‎کند.

image

شرکت ایسوس، لپ‌تاپ جدید خود را با شماره مدل UX550، به قیمت 1699 دلار عرضه خواهد کرد؛ در صورت پیش‌خرید این محصول، سفارش‌تان در تاریخ 13 اکتبر (21 مهر) به دست شما می‌رسد.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)