خانهاخبار
سال آینده، اپل یک آیفون با نمایشگر غول‌آسای 6.46 اینچی عرضه می‌کند!

سال آینده، اپل یک آیفون با نمایشگر غول‌آسای 6.46 اینچی عرضه می‌کند!

آن‌طور که پیداست، سال آینده اپل آماده می‌شود تا از عرضه گوشی‌های هوشمند خود با نمایشگر کوچک صرف‌نظر نماید. به همین جهت، آیفون‌های 2018 تنها در دو مدل عرضه خواهند شد که اندازه نمایشگر آن‌ها بزرگ‌تر از 5.5 اینچ است.
۱۳۹۶/۷/۵

گزارش منتشر شده توسط The Investor در روز دوشنبه به نقل از تأمین‌کنندگان قطعه در کره جنوبی، اشاره می‌کند که کوپرتینونشین‌ها از عرضه آیفون 5.28 اینچی با نمایشگر OLED صرف‎نظر کرده‎اند. پیش‌تر اعلام شده بود که این مدل، به همراه دو گوشی دیگر با نمایشگر اولد عرضه می‎شود؛ با این‌‏حال، شایعات تازه منتشر شده نشان می‌دهد که مدل کوچک‎تر، تولید نخواهد شد!

به‌نظر می‌رسد کمبود تقاضا برای گوشی‌های هوشمند با نمایشگر کوچک، باعث شده است تا اپل مانند سازندگان دیگر نظیر سامسونگ، به دنبال عرضه‌ گوشی‌های هوشمند خود با صفحه‌‏نمایش بزرگ باشد که آن‌ها را در یک دسته‌بندی با نام «فبلت» جای خواهد داد.

image

با توجه به اینکه اپل از تولید مدل 5.28 اینچی صرف‎نظر کرده است، اکنون انتظار می‎رود آیفون 2018 اپل در دو نسخه با نمایشگر 5.85 اینچی و صفحه‎نمایش 6.46 اینچی عرضه شود. آنچه در این گزارش بیشتر از همه شاید جلب توجه نماید، تمایل کوپرتینویی‌ها به عرضه یک مدل با نمایشگر LCD است؛ به همین جهت، سفارش‌ ساخت پنل نمایشگر به تأمین‌کنندگان پنل‌های صفحه‌نمایش LCD داده شده است و گزارش‌ها نشان می‌دهد که اپل تصمیم دارد تا یک مدل را با نمایشگر بزرگ‌تر از 6 اینچ عرضه نماید.

در نتیجه این تغییر، تأمین‌کنندگان قطعه برای آیفون‌های سال آینده با تغییر در سفارش مواجه خواهند شد؛ براساس یک گزارش، شرکت اپل چندین قرار داد با سامسونگ برای پنل‌های نمایشگر OLED امضاء کرده است که گمان می‌رود از این نمایشگرها، روی آیفون‎های سال آینده استفاده شود.

برای مقایسه، بد نیست اشاره کنیم که در سال جاری میلادی، اپل از سه گوشی آیفون 8، آیفون 8 پلاس و آیفون 10 (یا iPhone X) رونمایی کرده است. از میان آیفون‌های جدید اپل، آیفون 5.85 اینچی 10 تنها مدلی است که از نمایشگر OLED استفاده می‌کند؛ دو آیفون دیگر یعنی آیفون 8 و آیفون 8 پلاس به صفحه‌نمایش 4.7 اینچی و 5.5 اینچی مجهز شده‌اند که پنل صفحه‌نمایش مورد استفاده در آن‌ها، LCD است.

در آیفون‌های 2018 نیز، تعداد مدل‌های مجهز به نمایشگر OLED به دو آیفون 5.85 و 6.46 اینچی جدید اپل محدود خواهد بود؛ این در حالی است که احتمالاً یک مدل با نمایشگر LCD در کنار آیفون‌های OLED جدید اپل به فروش خواهد رسید که اندازه نمایشگر آن بزرگ‌تر از 6 اینچ است.

در حال‌حاضر، جزئیات بیشتری از گوشی‌های آیفون 2018 اپل در دسترس نیست؛ مینگ‌چی کو تنها مدتی پیش، گمانه‌زنی کرده است که عرضه آیفون‌های 2018 با سیستم تشخیص چهره به استقبال کاربران از این قابلیت در آیفون‌ 10 وابسته خواهد بود

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (5 نظر)

Pouya

۱۳۹۶/۷/۵
یادش بخیر یه زمانی سامسونگ نوت رو ساخت همین امل مسخرش میکرد میگفت امکان نداره از این گوشی استقبال شه حالا نگاه خودش داره چی کار میکنه?

Saeed

۱۳۹۶/۷/۵
قیمتش حتما بالای ١٠٠٠دلاره حتما هم میدونید اصلا چیزی سود روش اپل نمیکنه بیشتر به فکر مشتریه.

Mori

۱۳۹۶/۷/۵
سلام
چیز خوبی گفتی ولی اینو از متن بالا نفهمیدی که این شرکتها هر کدوم با تفاوت تکنولوژی و....به فکر این هستن که وسایل مورد نیاز و دلخواه ما رو با هم کاری هم بسازند.خارج از ایران اصلا کسی از گوشی ...کدوم بهتره کدوم شاخه.....اصلا حرفی نمیزنه براشون اهمیت نداره.تو ایران همچین هرکی بالا خواه یه شرکت در میاد و به جون هم وطن خدش میفته که مصلا اونو ضایه کنه که ار داداش سامسونگ مصلا فلان چیزش بهتره یا.....کم مونده فش خواهر مادر هم بعضی ها بهم بدن.بخدا هیچی به شماها نمیرسه بجز اینکه پولتون بره یا جزو تحریم هاشون بشید.یکم منطق به خرج بدید.?

.

۱۳۹۶/۷/۵
خود اپل تو مراسم معرفي ايفوناش هيچ وقت رو ميزان رم و سي پي يو و غيره مانور نميده بعد بياد رو يكم بزرگ تر بودن صفحه نمايش سرو صدا كنه؟جك مي گي؟فكر كردي همه شركتا مث سامسونگن كه رو تبليغات و كري خودن تمركز كنن؟

mahrad

۱۳۹۶/۷/۵
همین نوت۸ امسال 6.3 اینچ صفحه داره
حالا این سال دیگه میخاد (((0.16))) اینچ اندازشو گنده تر کنه? بعد همون ۲۰۱۸ هم اپلی ها میان میگن گنده ترین صفحه نمایش دنیاس و تا حالا تو هیچ گوشی ای نبوده و ...(حالا خوبه همونم سامسونگ قراره واسشون بزنه)