خانهاخبار
آی‌اواس 11.0.1 منتشر شد

آی‌اواس 11.0.1 منتشر شد

اپل در یک به‌روزرسانی نسبتا سریع، اولین آپدیت برای iOS 11 را تنها یک هفته پس از عرضه نسخه نهایی منتشر کرد. انتظار می‌رود مشکلات رایج iOS 11 در آپدیت 11.0.1 حل شده باشند.
۱۳۹۶/۷/۴

ساعاتی پیش اپل نسخه نهایی آی‌اواس ۱۱.۰.۱ را منتشر کرد. این اولین به‌روزرسانی آی‌اواس ۱۱ به‌شمار می‌رود که یک هفته پس از عرضه نسخه نهایی iOS 11 منتشر می‌شود.

در روزهای گذشته کاربران زیادی از مصرف زیاد باتری در آی‌اواس ۱۱ شکایت داشتند. انتظار می‌رود که مشکل مصرف باتری و بالا رفتن دمای گوشی در نسخه ۱۱.۰.۱ مرتفع شده باشد. همچنین به احتمال زیاد مشکل خاموش و روشن کردن وای‌فای و بلوتوث در کنترل سنتر نیز در این به‌روزرسانی حل شده است.

هم‌اکنون کاربران دستگاه‌هایی که از آی‌اواس ۱۱ پشتیبانی می‌کنند می‌توانند آپدیت ۱۱.۰.۱ را از طریق مسیر زیر به‌صورت خودکار دریافت و نصب نمایند.

Settings > General > Software Update

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (36 نظر)

alireza

۱۳۹۶/۸/۱۶
من 11.0.3 کردم هیچ موردی نداره بزن بره

کاربر جی اس ام

۱۳۹۶/۷/۱۳
دوست عزیز این مشکل نیست.
جدیدا شرکت اپل اینجوری طراحیش کرده و دلیل هم داشته
این پست رو توی همین سایت مطالعه بفرمایید : "چگونه وای‌فای و بلوتوث را در iOS 11 کاملا خاموش کنیم؟"

کاربر جی اس ام

۱۳۹۶/۷/۱۳
سلام دوست عزیز پیشنهاد میکنم پست : "چگونه وای‌فای و بلوتوث را در iOS 11 کاملا خاموش کنیم؟" رو توی همین سایت مطالعه بفرمایید تا متوجه این موضوع بشید.
این یک مشکل نیست و برعکس یک طراحی متفکرانه ست.

کاربر جی اس ام

۱۳۹۶/۷/۱۳
شما اگه با وای فای دانلود کنید خودش حجم درست رو دانلود میکنه و مشکلی پیش نمیاد.
البته برای قطع نشدن آپدیت VPN رو هم روشن کنید ضرر نداره
موفق باشید.

کاربر جی اس ام

۱۳۹۶/۷/۱۳
سلام دوست عزیز
به احتمال زیاد راه دهنی گوشی شما مسدود شده (ببینید کثیف نشده) اگر از کاور هم استفاده میکنید ببینید جلوی دهنی گوشی رو نپوشونده؟
در کل به نظرم اگه میخواید بهتر بشه با یک (گوش پاکن + تینر فوری 20000) محل دهنی گوشیتون رو تمیز کنید ولی قبلش اول گوشیتون رو خاموش کنید و اگر هم حرفه ای نیستید به یک تعمیرگاه ببرید و ازش بخواید اون قسمت رو براتون سرویس کنه. یه سرویس هم از سوکت شارژ گوشیتون بکنید ضرر نداره و سر کابل شارژ گوشیتون رو هم هر چند وقت یکبار تمیز کنید و مطمئن باشید که جرم نگرفته باشه
این راه ها رو امتحان کنید 100% به نتیجه میرسید.
موفق باشید.