خانهاخبار
پاناسونیک از گوشی میان رده Eluga I4 رونمایی کرد

پاناسونیک از گوشی میان رده Eluga I4 رونمایی کرد

میان رده تازه پاناسونیک از سری Eluga امروز به نام Eluga I4 رسما در هند معرفی شد. این گوشی تنها 2 گیگابایت رم دارد و به قیمت بسیار کمی به عرضه می‌رسد.
۱۳۹۶/۷/۵

کمپانی پاناسونیک امروز گوشی Eluga I4 را رسما در هند معرفی کرد. این گوشی نسل تازه و جانشین نسخه Eluga I3 است و از شبکه ارتباطی 4G VoLTE هم پشتیبانی می‌کند. گوشی مذکور از پردازنده مدیاتک قدرت می‌گیرد و سیستم عامل اندروید نوقا به‌صورت پیش‌فرض روی آن نصب شده است. مشخصات فنی آن کاملا پایین رده هستند و قیمت نهایی‌اش هم بسیار پایین است.

گوشی Eluga I4 صفحه نمایش 5 اینچی با وضوح تصویر اچ‌دی دارد و روکش خمیده 2.5D شیشه‌ای از آن محافظت می‌کند. این گوشی پایین رده از پردازنده مدیاتک مدل MT6737 با CPU 4 هسته‌ای قدرت می‌گیرد و پردازنده گرافیکی‌اش هم Mali-T720 گزارش شده است. Eluga I4 پاناسونیک به 2 گیگابایت رم و 16 گیگابایت حافظه داخلی مجهز شده است که با کارت حافظه جانبی microSD ارتقا می‌یابد.

image

دوربین اصلی گوشی مذکور یک لنز 8 مگا پیکسلی دارد و ماژول 4 گانه  فلش LED هم آن را همراهی می‌کند. در پنل جلو شاهد هستیم دکمه فیزیکی خانه در حاشیه پایین صفحه تعبیه شده و قادر است به عنوان حسگر اثرانگشت هم عمل کند. حسگر سلفی در حاشیه بالای صفحه نمایش قرار گرفته و 5 مگا پیکسلی است. همچنین ظرفیت باتری این گوشی معادل 3000 میلی‌آمپر معرفی شده است.

سامسونگ گوشی Eluga I4 را در رنگ‍‌های آبی، مشکی و طلایی و به قیمت 125 دلار معرفی کرده است. این گوشی در حال حاضر در اغلب فروشگاه‌های آفلاین و آنلاین کمپانی پاناسونیک و همکارانش در کشور هند در دسترس عموم کاربران قرار گرفته است.

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (2 نظر)

salatin

۱۳۹۶/۷/۵
سامسونگ گوشی Eluga I4 را در رنگ‍‌های آبی، مشک درست نیست
پاناسونیک گوشی Eluga I4 را در رنگ‍‌های آبی، مشک درست

Samuel1987

۱۳۹۶/۷/۵
پاناسونیک یک نام بزرگ در تکنولوژی هست و میشه در مورد تکنولوژی روش قسم خورد اما دیگه کم کم مونده شرکت پوفک سازی چی توز موتوری هم موبایل بده بازار، باید به قابلیت ها و کاربردهای نرم افزاری و زیبایی و کاربردی بودن رابط کاربری هم کار کنم که نمیکنم هنوز که هنوزه شرکتها اونجور که باید