خانهاخبار
شکایت کاربران آیفون 8 از شنیدن صدای نویز زمان مکالمه

شکایت کاربران آیفون 8 از شنیدن صدای نویز زمان مکالمه

برخی از کاربرانی که به تازگی iPhone 8 و iPhone 8 Plus خریده‌اند از شنیدن صدای نویز هنگام مکالمه شکایت دارند؛ مشکلی که ممکن است به نرم‌افزار مربوط باشد.
۱۳۹۶/۷/۴
image

برخی از کاربران آیفون 8 و آیفون 8 پلاس گزارش کرده‌اند هنگام صحبت کردن با گوشی صدای نویز می‎شنوند. این صدای نویز شبیه صدای ترک خوردن است و تنها در بعضی از تماس‌ها شنیده می‎شود.

به گواه آنها صدای نویز تنها از خروجی صدای بالای گوشی شنیده می‌شود و زمانی که هدفون وصل باشد، یا صدا روی اسپیکر قرار داشته باشد، خبری از این نویز نیست.

به احتمال زیادی این مسئله یه مشکل نرم‌افزاری است و ربطی به سخت‌افزار گوشی ندارد بنابراین انتظار می‌رود اپل در آپدیت‌های بعدی فکری به حال آن کند.

اگر شما نیز با چنین مشکلی مواجه هستید می‌توانید هنگام مکالمه یک بار صدا را روی اسپیکر بگذارید و دوباره به حالت قبل برگردانید به این ترتیب نویز تا پایان صحبت شما قطع خواد شد. همچنین برخی از کاربران گفته‌اند با فکتوری ریست‌ کردن گوشی مشکل کاملا برطرف شده است.

در صورتی که به تازگی آیفون 8 یا 8 پلاس خریده‌اید و با چنین مشکلی مواجه هستید تجربه خود را با ما و سایر کاربران درمیان بگذارید.

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (17 نظر)

m & m

۱۳۹۶/۷/۶
دوستان من هم گوشی آیفون و هم سامسونگ پرچمدار داشتم و نظری که میدم واقعا بدون تعصبه،در کشور ما پلتفرم اندروید بسیار کاربردی تر از آی او اس هست و آزادی عمل بسیار بیشتری داره ، برای هزینه ای که میکنیم ارزش قائل باشیم،ببخشید که طولانی شد

سعید

۱۳۹۶/۷/۵
اابته منظورم ایفون ۸ پلاس ه که نمره ۹۶ اورده در عکاسی اشتباه تایپی بود

محمد

۱۳۹۶/۷/۵
خخخخخخخخخخخ دمت گرم

میلاد

۱۳۹۶/۷/۵
مهم تر از اون ضایع شدن طرفدارای اچ تی سی که بدجوری داغون شدن

سعید

۱۳۹۶/۷/۵
مهدی آیفون 7 هم زیاد ترکید البته نه در حد نوت7 آیفون 6s plus هم تو جیب خم میشد الانم آی او اس 11 مشکل خاموش و روشن شدن خود بخود وای فای و دیتا داره.همین آیفون x بیشتر قطعاتش ساخت سامسونگه مهم ترینش صفحه نمایشش هست