خانهاخبار
HTC U11 Plus با طراحی بدون حاشیه، اواخر امسال عرضه می‎شود

HTC U11 Plus با طراحی بدون حاشیه، اواخر امسال عرضه می‎شود

براساس یک شایعه جدید، شرکت اچ‌تی‌سی درنظر دارد تا گوشی بدون حاشیه‌ای را در اواخر امسال عرضه کند. این مدل با نام U11 Plus از فریم حساس به فشار برخوردار خواهد بود و دوربین آن مانند U11، عملکرد بی‌نظیری را در زمینه عکس‌برداری ارائه خواهد داد.
۱۳۹۶/۷/۲

شرکت اچ‌تی‌سی، گوشی پرچمدار U11 را در بهار 2017 معرفی کرد و علی‌رغم قابلیت‌های متنوع این مدل، بسیاری نسبت به حاشیه‎های زیاد در اطراف نمایشگر آن خرده می‎گیرند. با این‏حال اگر به دنبال یک گوشی بدون حاشیه با برند HTC هستید، تنها کافی است چندین هفته دیگر منتظر بمانید.

گوشی جدید HTC با نام U11 Plus و اسم‏رمز Ocean Master، احتمالاً اولین گوشی شرکت اچ‌تی‌سی خواهد بود که در سال 2017 با طراحی بدون حاشیه عرضه می‎شود. این مدل، به نمایشگری کشیده و با نسبت تصویر 2 به 1 مجهز شده است و حاشیه‌های موجود در اطراف نمایشگر آن، بسیار کم خواهد بود.

براساس اطلاعات فاش شده، گوشی جدید HTC U11 Plus به نمایشگری 5.99 اینچی مجهز خواهد بود که رزولوشن نمایشگر، 1440 در 2880 پیکسل است و همچنین، پنل صفحه‌نمایش توسط JDI (ژاپن دیسپلی) توسعه می‌یابد.

image

گوشی جدید شرکت اچ‌تی‌سی از تراشه اسنپدراگون 835 کوالکام با هشت هسته پردازشی استفاده خواهد کرد و با توجه به اینکه شرکت کوالکام تا سال آینده از تراشه جدیدی رونمایی نمی‌کند، U11 Plus یکی از قدرت‌مندترین گوشی‌های اندرویدی تا ابتدای سال 2018 و معرفی تراشه اسنپدراگون 845 کوالکام باقی خواهد ماند.

این مدل، همچنین به چهار یا شش گیگابایت حافظه رم مجهز می‌شود و براساس حافظه‌ی رم به کار گرفته شده در آن، فضای ذخیره‌سازی HTC U11 Plus، 64 یا 128 گیگابایت خواهد بود؛ حافظه داخلی از نوع UFS 2.1 است.

گوشی پرچمدار جدید HTC U11 Plus از یک دوربین اصلی 12 مگاپیکسلی استفاده می‌کند؛ سنسور دوربین با گوشی HTC U11 مشابه خواهد بود. به همین جهت، می‌توانید انتظار داشته باشید که U11 Plus نیز به یکی از بهترین گوشی‎های پرچمدار در زمینه عکس‌برداری تبدیل شود. هنگامی‌که اچ‌تی‌سی از گوشی پرچمدار U11 رونمایی کرد، این مدل با کسب 90 امتیاز از وب‌سایت DxOMark به بهترین گوشی در زمینه عکاسی تبدیل شد؛ هرچند، آیفون‌های جدید اپل توانسته‌اند گوشی U11 را با کسب امتیاز بالاتر پشت سر بگذارند.

گوشی پرچمدار HTC U11 Plus، موفق به دریافت استاندارد IP68 شده است و به همین جهت، بدنه آن در برابر نفوذ آب و گرد و غبار مقاوم خواهد بود. این گوشی، از قابلیت شارژ سریع 3 کوالکام (تا حداکثر توان 18 وات) پشتیبانی می‏‌کند و مانند U11 به قابلیت اج‎‌ سنس مجهز شده است؛ در واقع، فریم گوشی در U11 Plus می‌تواند فشار وارد از طرف دست شما را تشخیص داده و براساس فشار وارد بر لبه‎های دستگاه، برنامه‌های مختلف مانند دوربین اجرا می‎شود.

شرکت HTC درنظر دارد تا گوشی U11 Plus را در تاریخ 11 نوامبر (20 آبان) به صورت رسمی در چین معرفی کند. این گوشی در ابتدا در چین عرضه خواهد شد و سپس در سایر بازارها به فروش می‌رسد. براساس اطلاعات فاش شده، شرکت سازنده درنظر دارد تا U11 Plus را با قیمت کم‌تر از پرچمدار 2017 خود یعنی U11 به فروش برساند؛ بدین شکل، اچ‌تی‌سی می‌تواند شانس فروش گوشی پرچمدار جدید خود را افزایش دهد.

شرکت گوگل، نیمی از کارمندان واحد تحقیق و توسعه HTC را به تصاحب درآورده است اما شرکت اچ‌تی‌سی، همچنان به طراحی و تولید گوشی‌های هوشمند و هدست‌های واقعیت مجازی Vive با برند خود ادامه خواهد داد.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (17 نظر)

رضا

۱۳۹۶/۸/۱۳
اره یه بنجووووووول به تمام عیار میشه....

علی

۱۳۹۶/۷/۵
گوشیت چیه سالار

سعید

۱۳۹۶/۷/۴
هنگ تی سی و دیگر هیچ

محمد

۱۳۹۶/۷/۳
yh بشین و تا می تونی برای خودت خیالبافی کن

محمد

۱۳۹۶/۷/۳
اولین گوشی بدون حاشیه که mi mix شیائومی بود بعد ال جی و سامسونگ منظورت از اولین و برترین که آخرین و بدترین نیست؟>