خانهاخبار
سری گوشی‌های ZenFone 5 ایسوس در ماه مارس 2018 معرفی می‌شوند

سری گوشی‌های ZenFone 5 ایسوس در ماه مارس 2018 معرفی می‌شوند

با اینکه گوشی‌های جدید ZenFone 4 ایسوس به‌تازگی معرفی شده است، یک گزارش جدید نشان می‌دهد که تنها پس از گذشت پنج الی شش ماه این سری با مدل‌های جدید جایگزین می‌شود.
۱۳۹۶/۷/۲

شرکت ایسوس، سری گوشی‌های ZenFone 4 را در چندین بازار جهانی از جمله هند عرضه کرده است و با تنها یک هفته از معرفی برخی مدل‎ها مانند ZenFone 4 Selfie و ZenFone 4 Selfie Pro در هند می‌گذرد، رئیس این شرکت تایوانی به زمان عرضه گوشی‎های جدید خود از سری ZenFone 5 اشاره کرده است.

دیجی‌تایمز، گزارشی را به نقل از رئیس شرکت ایسوس منتشر کرده است که در آن، به زمان معرفی گوشی‏های جدید ایسوس پرداخته می‎شود. جری شن، رئیس ایسوس اعلام کرده است که گوشی‌های جدید این شرکت از سری ZenFone 5 در ماه مارس 2018 به صورت رسمی معرفی می‎شود. اگر این اطلاعات در نهایت به واقعیت بدل شود؛ سری ZenFone 5 زودتر از نسل گذشته رونمایی خواهد شد که این موضوع باعث می‌شود تا شرکت ایسوس، فرصت بسیار کمی برای فروش نسل قبل یعنی ZenFone 4 داشته باشد؛ جالب است بدانید برخی مدل‌ها نیز در ماه نوامبر عرضه می‎شوند و همین موضوع، شانس فروش گوشی‌های ایسوس را کاهش می‌‏دهد. البته شرکت ایسوس از این موضوع به خوبی مطلع است و شاید علت عرضه زودهنگام پرچمداران جدیدش، به چالش کشیدن دیگر سازندگان در سه ماهه اول سال 2018 باشد.

image

براساس این گزارش که توسط وب‌سایت دیجی‌تایمز منتشر شده است، رئیس ایسوس ادعا می‎کند که کسب‌وکار گوشی‌های هوشمند این شرکت پس از تغییرات و بازسازی، به رش رسیده است. در سه ماهه آخر سال جاری میلادی که فاصله چندانی با آن نداریم، شرکت ایسوس به سودآوری دست پیدا خواهد کرد.

شرکت ایسوس درنظر دارد تا همکاری خود را با اپراتورهای اروپایی افزایش دهد؛ این موضوع راه را برای فروش بیشتر گوشی‌های هوشمند این سازنده تایوانی هموار خواهد نمود.

در ماه اوت، شرکت ایسوس از شش گوشی از سری ZenFone 4 رونمایی کرد؛ ZenFone 4، ZenFone 4 Pro، ZenFone 4 Max، ZenFone 4 Max Pro، ZenFone 4 Selfie و ZenFone 4 Selfie Pro، محصولات تازه معرفی شده توسط این سازنده تایوانی هستند. گوشی‎های جدید ایسوس که با محوریت عکاسی سلفی عرضه شده‎اند؛ در حال‌حاضر در هند با قیمت 9999 روپیه عرضه می‌‏شوند اما سایر مدل‌ها مشخص نیست که چه زمانی به بازار هند راه خواهند یافت. در بازارهای جهانی نیز، وضعیت عرضه گوشی‌های جدید ایسوس چندان تعریفی ندارد؛ به عنوان مثال در اروپا، این مدل‌ها همان‏طور که گفته شد در ماه نوامبر به فروش خواهند رسید.

ایسوس همچنین با همکاری با اپراتور Verizon، از گوشی رده‌بالای ZenFone V رونمایی کرد که علی‌رغم مشخصات سخت‌افزاری رده‎بالای آن، باید عنوان کرد که این مدل برای عرضه در سال 2017 کمی قدیمی به‎نظر می‌رسد.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (1 نظر)

Samuel1987

۱۳۹۶/۷/۲
ایسوس در تلفن همراه کیفیت ساخت کلی و خوبی داشت از همه لحاظ مانند صفحه نمایش و... به شدت فکر میکنم که ایسوس با زنفون5 در سال 2018 باید تلفن همراهی عالی معرفی و ارائه کنه، زنفون 4 که عالی هست اما بیش از اندازه در مدل های متعدد با تفاوت نچندان زساد و خاص معرفی شده و گیج کننده هست و انتخاب رو سخت میکنه و خسته کننده هست و لازم نیست تا این حد، ای کاش همین زنفون4 در حالت پیشرفته ترین مدل با آخرین حد توانایی و امکانات عرضه میشد و نهایتش با دو مدل حافظه داخلی در کمترین حالت به عنوان مثال 64 و 128 گیگابایتی
??
خیلی عالی میشد اگه مجدد در تلفن همراه های ایسوس از پردازشگر بسیار قدرتمند مرکزی intel استفاده میشد و اگرچه میشه گفت همچنین اتفاقی رخ نمیده اما امیدوارم و خیلی دوست دارم اگه قراره در دو مدل متفاوت ارائه بشه زنفون5 در راه که فکر میکنم همینطور هم بشه تفاوت در استفاده از دو نوع پردازشگر هم باشه یعنی استفاده از اسنپدراگون جدید و در راه با نام احتمالی 845 و تکنولوژی ساخت 7 نانومتری و شاید هم نسل دوم 10 نانومتری و پردازشگر جدیدی از طرف اینتل که طبیعتن بسیار پیشرفته تر و قدرتمندتر از آن که در (زنفون زوم) بود، البته دور از انتظار نیست و این احتمال هم وجود داره که ایسوس به سمت استفاده از پردازشگرهای دیگرهم مانند مدیاتک به احتمال قوی 12 هسته ای و 7 نانومتری در سال 2018 برود، در آخر فکر میکنم ایسوس از بهینه ترین و باکیفیت ترین صفحه نمایش AMOLED استفاده کنه تا از این لحاظ از دیگر شرکت ها مانند سامسونگ که تولید کننده اصلی و استفاده کننده AMOLED هست با مدل رتبه اول و اختصاصیش و اپل و وان پلاس و حتی ال جی با POLED اختصاصیش... عقب نماند و ...
??
Amen