خانهاخبار
فیفا 18 با قیمت 700 هزار تومان وارد بازار ایران شد

فیفا 18 با قیمت 700 هزار تومان وارد بازار ایران شد

نسخه ۲۰۱۸ بازی محبوب فیفا برای کنسول بازی پلی‌استیشن ۴ امروز وارد بازار کشورمان شده است که با قیمت بسیار بالایی به فروش می‌رسد. برای اطلاع از جزییات بیشتر در ادامه با جی‌اس‌ام همراه باشید.
۱۳۹۶/۷/۱

گویا قیمت‌های نجومی یک محصول در ابتدای ورودش به بازار کشورمان فقط مختص گوشی‌های هوشمند نیست و شامل بازی‌های کنسولی نیز می‌شود! امروز بازی معروف FIFA 18 برای کنسول بازی PS4 به تعداد محدودی وارد بازار شده است که با قیمت‌های سرسام آور به فروش می‌رسد. بخش داستانی در فیفا ۱۸ پیشرفت بسیار چشمگیری نسبت به فیفا ۱۷ داشته‌ است. همچنین نسخه دموی آن نیز پیشرفت محسوس گیم‌پلی را نسبت به فیفا ۱۷ نشان می‌دهد.

فیفا ۱۸رونالدو ادیشن (ریجن ۱) برای پلی‌استیشن ۴ امروز یکم مهر ماه ۱۳۹۶ با قیمت‌ ۶۵۰ الی ۷۰۰ هزار تومان در بازار به فروش می‌رسد. 

پیش‌بینی می‌شود حباب قیمت کاذب فیفا ۱۸ تا کمتر از دو الی سه هفته دیگر شکسته شود. تعدادی از فروشندگان این بازی محبوب اعلام کرده‌اند طرفداران فیفا ۱۸ از تاریخ ۱۰ الی ۱۵ مهر ماه می‌توانند این بازی را برای هر دو کنسول پلی‌استیشن و ایکس‌باکس با قیمت ۲۳۰ الی ۲۵۰ هزار تومان در سبد خریدشان قرار دهند.

image
نظر خود را با ما و دیگر جی‌اس‌امی‌ها به اشتراک بگذارید

image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (11 نظر)

علی

۱۳۹۶/۸/۷
فیفا ۱۸ کی برای pc میاد؟

A&A

۱۳۹۶/۷/۴
یا خدا 0_0

mehiyaw

۱۳۹۶/۷/۳
یه ماه دیگه نسخه ی پی سی میاد ، ده هزار تومنه
تازه منم پول نمیدم پای گیم ، از دوستم قرض میگیرم
رااااحت

oldsnake

۱۳۹۶/۷/۲
دوستان به 24 ساعت نکشید این قیمت 700 تومن الان این fifa18 رو تو فروش از طریق تلگرام به قیمت 250 تومن نسخه فیزیکی و نسخه دیجیتالی 190 به فروش میرسد . همین الان هم تو سایت دیوار یه عده به قیمت 250 برای فروش گذاشتن .

علیرضا

۱۳۹۶/۷/۱
مفت گرونه