خانهاخبار
گوشی Meizu M6 معرفی شد؛ نمایشگر HD و تراشه هشت هسته‌ای

گوشی Meizu M6 معرفی شد؛ نمایشگر HD و تراشه هشت هسته‌ای

شرکت میزو به صورت رسمی، از گوشی Meizu M6 رونمایی کرد؛ این مدل، جدیدترین محصول ارزان‌قیمت این سازنده است که قیمت بسیار کمی دارد و مشخصات‌فنی مناسبی را ارائه می‌دهد.
۱۳۹۶/۶/۳۱

گوشی جدید Meizu M6 با نمایشگر 5.2 اینچی HD ارائه خواهد شد و چیپ‌ست MT6750 مدیاتک با هشت هسته پردازشی با فرکانس 1.5 گیگاهرتز به همراه دو یا سه گیگابایت رم، قدرت این مدل را تأمین خواهد کرد. میان‌رده جدید هواوی در دو نسخه با 16 و 32 گیگابایت حافظه عرضه خواهد شد و می‎توانید با استفاده از کارت حافظه میکرو SD، فضای ذخیره‎سازی آن‌را تا 256 گیگابایت افزایش دهید.

image

اگرچه مشخصات فوق تا حدودی نسبت به گوشی Meizu M5 تغییر نیافته اما شرکت سازنده دوربین سلفی را در میان‌رده جدیدش یعنی Meizu M5 ارتقا داده است. این مدل از سنسور 8 مگاپیکسلی با دریچه دیافراگم F2.0 استفاده می‌کند؛ این در حالی است که در گوشی Meizu M5 از سنسور 5 مگاپیکسلی استفاده شده بود.

image

برای دوربین اصلی، شرکت میزو از شاتر 13 مگاپیکسلی استفاده کرده؛ سنسور به کار گرفته شده در دوربین اصلی، RGBW است. شرکت میزو برای طراحی دوربین اصلی گوشی جدیدش از الگوریتم ArcSoft استفاده کرده است که نویز دوربین اصلی را کاهش می‌دهد و همچنین قابلیت‌های عکاسی HDR را ارتقاء خواهد داد.

image

باتری با ظرفیت 3070 میلی‎آمپر ساعت با درگاه میکرو یواس‌بی، سنسور تشخیص اثرانگشت و رام Flyme 6.0 مشخصات گوشی را تکمیل خواهد کرد. رام Flyme 6.0 برمبنای سیستم‌عامل اندروید نوقا 7.0 توسعه یافته است.

شرکت میزو، گوشی جدیدش را در چهار رنگ مشکی مات، طلایی، آبی و نقره‌ای ارائه خواهد داد. در نگاه اول، شاید احساس کنید جنس بدنه از فلز است اما شرکت میزو ادعا می‎کند که با استفاده از فرآیندی پیچیده، تنها جلوه فلزی به بدنه پلاستیکی گوشی بخشیده است. این موضوع باعث می‌شود تا قیمت گوشی به دلیل استفاده از پلی‌کربنات پایین بماند؛ ضمن اینکه کاربران می‌توانند مطمئن شوند که دستگاه ظاهر بسیار خوبی دارد.

image

در رابطه با قیمت Meizu M6 باید گفت که شرکت سازنده، گوشی ارزان‌قیمت جدیدش را در دو مدل با 2 گیگابایت رم و 16 گیگابایت حافظه داخلی با قیمت 699 یوآن (105 دلار) و سه گیگابایت رم و 32 گیگابایت حافظه داخلی با قیمت 899 یوآن (135 دلار) به فروش خواهد رساند.  

image

 

گوشی ارزان‌قیمت Meizu M6 از تاریخ 25 سپتامبر در چین به فروش خواهد رسید؛ با این‌حال، هنوز اعلام نشده است که این مدل در سایر بازارها در چه زمانی عرضه می‌شود. مشخصات‌فنی این مدل را در ادامه می‌توانید به صورت کامل مشاهده کنید:

مشخصات

Meizu M6

نمایشگر

5.2 اینچی HD با رزولوشن 720 در 1280 پیکسل و تراکم پیکسلی 282 ppi

تراشه

MT6750 مدیاتک با هشت هسته Cortex A53

چهار هسته با فرکانس 1.5 گیگاهرتز

چهار هسته با فرکانس 1.0 گیگاهرتز

واحد پردازشگر گرافیکی

ARM Mali T860

رم

دو گیگابایت / سه گیگابایت

حافظه داخلی

16 گیگابایت / 32 گیگابایت

امکان گسترش فضای ذخیره‌سازی وجود دارد

دوربین

اصلی: 13 مگاپیکسلی با دریچه دیافراگم F2.2

سلفی: 8 مگاپیکسلی با دریچه دیافراگم F2.0

باتری

3070 میلی‎آمپر ساعت؛ غیرقابل تعویض

پورت

میکرو یواس‌بی

جک 3.5 میلی‎متری صدا

سنسور اثرانگشت

دارد؛ دکمه mTouch

مقاوم در برابر آب

-

بلوتوث

نسخه 4.1 LE

نرم‌افزار

اندروید نوقا 7.0

Flyme 6.0

ابعاد

148.2 در 72.8 در 8.3 میلی‌متر

ضخامت

143 گرم

رنگ‌بندی

نقره‌ای / طلای / مشکی / آبی

قیمت

حافظه رم: 2 گیگابایت / حافظه داخلی 16 گیگابایت (قیمت حدوداً 105 دلار)

حافظه رم: 3 گیگابایت / حافظه داخلی 32 گیگابایت (قیمت حدوداً 135 دلار)

 

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (1 نظر)

007

۱۳۹۶/۶/۳۱
همه گوشیای ساخت میزو از پایین رده تا بالا رده تکراری و شبیه به هم هستن.
واقعا کسی گوشیه میزو میخره؟؟؟؟؟؟