خانهاخبار
قیمت و رنگ‌های پیکسل‌های جدید گوگل مشخص شد

قیمت و رنگ‌های پیکسل‌های جدید گوگل مشخص شد

به نظر می‌رسد گوشی‌های پیکسل جدید گوگل نیز قیمت ارزانی نداشته باشند و مثل آیفون 10 و نوت 8 با قیمت بالایی وارد بازار شوند. در ادامه مطلب می‌توانید قیمت نهایی Pixel 2 و Pixel 2 XL و همچنین رنگ‌هایی که با آن در بازار عرضه می‏‌شوند را مشاهده کنید.
۱۳۹۶/۶/۲۹
image

گوگل از گوشی‌های جدید Pixel 2 و Pixel 2 XL در تاریخ 12 مهر رونمایی خواهد کرد. بر اساس رندرهای تازه منتشر شده، گوشی پیکسل 2 در سه رنگ Kinda Blue، Cleary White و Just Black به بازار خواهد آمد که در واقع همان آبی، سفید و سیاه است. اما گوشی پیکسل 2 ایکس ال تنها در دو رنگ سیاه و سیاه/سفید وارد بازار خواهد شد.

گفته می‏شود Pixel 2 در دو مدل 64 و 128 گیگابایتی، با قیمت 650 و 750 دلار، به بازار خواهد آمد که قیمت مدل 64 گیگابایتی آن مشابه قیمت مدل 32 گیگابایتی پیکسل سال گذشته است.

image

برای Pixel 2 XL قضیه فرق می‌کند. اینطور که مشخص است این گوشی اصلا گوشی ارزانی نخواهد بود. طبق اطلاعات به دست آمده مدل 64 گیگابایتی Pixel 2 XL با قیمت 850 دلار و مدل 128 گیگابایتی آن با قیمت 950 دلار وارد بازار خواهد شد؛ حدود 80 دلار گران‌تر از مدل 32 گیگابایتی Pixel XL سال گذشته.

طراحی پیکسل‌های جدید گوگل تقریبا مشابه نسل گذشته است و فقط اندکی از ارتفاع قسمت شیشه‌ای پشت دستگاه کم شده. همچنین گفته می‎شود Pixel 2 XL از نمایشگری با حاشیه باریک استفاده می‌کند اما این ویژگی در نمایشگر Pixel 2 وجود نخواهد داشت.

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (2 نظر)

mahrad

۱۳۹۶/۶/۲۹
اونوقت اپل ۶۴ گیگ رو بزنه ۱۰۰۰ دلار...
خدایی مردم رو چی فرض کرده؟

شاهین شادکامی

۱۳۹۶/۶/۲۹
زنده باد گوگل زنده باد اندروید و زنده باد لری پیج و سرگی برین