خانهاخبار
انتشار تصاویر زنده G10 هوآوی پیش از معرفی رسمی

انتشار تصاویر زنده G10 هوآوی پیش از معرفی رسمی

میان رده تازه هوآوی قرار است برای اولین بار به 4 دوربین مجهز شود. G10 تا چند روز آینده به نام Maimang 6 در چین رونمایی می‌شود.
۱۳۹۶/۶/۲۸

به نظر می‌رسد که پاییز امسال فصل پرکاری برای هوآوی باشد. علاوه بر گوشی‌های سری Mate 10 که معرفی‌شان برای 16 اکتبر (24 مهر) برنامه‌ریزی شده، این سازنده قرار است یک گوشی دیگر هم به نام G10 با نسبت نمایش 2:1 معرفی کند.

پوسترهای تیزر این گوشی هفته گذشته منتشر شدند و شاهد انتشار گزارش‌های متعددی درباره نام تجاری احتمالی آن (Maimang 6) بودیم. روز گذشته هم تصاویر زنده موسوم به G10 در شبکه اجتماعی چینی Weibo منتشر شد و برخی جزئیات جالب آن را فاش کرد.​

image
 
image

نکته جالب درباره G10 این است که این گوشی اولین گوشی هوشمند هوآوی با نسبت نمایش 2:1 خواهد بود در حالی که سایر سازندگان ازجمله ال‌جی و سامسونگ پیش‌تر چنین دستگاه‌هایی را مانند Galaxy S8 و LG G6 تولید کرده‌اند. همچنین گوشی مذکور قرار است اولین گوشی این سازنده باشد که به چهار دوربین مختلف مجهز می‌شود. همان‌طور که در این تصاویر تازه شاهد هستیم، G10 به دوربین اصلی با لنز دو گانه مجهز شده است و حسگر سلفی‌اش هم دو لنز دارد که یک فلش LED آن‌ها را همراهی می‌کند.

این تصاویر تازه همچنین نشان می‌دهند بدنه گوشی G10 از جنس فلز طراحی شده و حسگر اثرانگشت در پنل پشت و زیر دوربین اصلی تعبیه شده است. البته انتظار داریم کمپانی هوآوی طبق روال همیشگی ساخت گوشی‌هایش، G10 را هم در چند رنگ مختلف معرفی کند اما درحال‌حاضر تنها شاهد نسخه نقره‌ای آن هستیم که پنل جلوی آن به رنگ سفید طراحی شده است.

مشخصات فنی این گوشی هنوز از سوی هوآوی به تایید نرسیده‌ اما شایعه‌ها معتقدند که صفحه نمایش 5.9 اینچی فول اچ‌دی، 4 گیگابایت رم و پردازنده Kirin 659 دارد و ظرفیت باتری‌اش 3340 میلی‌آمپر است. همچنین گفته شده است سیستم عامل اندروید نوقا نسخه 7.1 و رابط کاربری EMUI 5.1 به‌صورت پیش‌فرض روی آن نصب می‌شود و احتمالا در ماه‌های آینده به اندروید 8 اوریو هم به‌روزرسانی می‌شود.

گوشی G10 هوآوی قرار است 22 سپتامبر (31 شهریور) رسما معرفی شود و ابتدا به نام Maimang 6 در کشور چین در دسترس کاربران قرار گیرد. فعلا هیچ اطلاعاتی درباره قیمت نهایی آن در دست نیست و نمی‌دانیم هوآوی برای عرضه آن در سایر کشورهای جهان چه تصمیمی می‌گیرد. 

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (7 نظر)

سعید

۱۳۹۶/۶/۲۹
هنگ تی سی خودش از بقیه کپی میکنه نمونه بارزش هنگی galaxy u ultra هست.کسی محصولات بنجول هنگ تی سی رو کپی نمیکنه چون خودش تقلید کار تمام عیاره

Marsad

۱۳۹۶/۶/۲۹
نوا 2 پلاس بهتره
ولی فعلا گرونه

yashar2080

۱۳۹۶/۶/۲۹
پشتش شبیه میت 7 و میت 8 هستش که اونا هم از سری وان اچ تی سی کپی برداری شدن.....سری c و j سام هنگ کپی برداری شده از اچ تی سی سال های دور هستش

Omid

۱۳۹۶/۶/۲۹
داداش چی چی میگی واسه خودت؟ پشتش شبیه میت 9 جلوش هم شبیه میت هشت معلوم نیست چی میگی

ahmad

۱۳۹۶/۶/۲۸
پشتش شبیه سری ت سامسونگ(سری 2017) جلو شبیه الجی(البته یکم طراحی قدیمی تر) بدیگه به خودش زحمت طراحیو نداده . ولی در کل سری g به عنوان میانرده . گوشی های خوبین. G8 که ی گوشی با کیفیت بود