خانهاخبار
نسخه نهایی iOS 11 امروز منتشر می‌شود

نسخه نهایی iOS 11 امروز منتشر می‌شود

امروز، ۲۸ شهریور، ساعت ۲۱:۳۰ به وقت ایران نسخه نهایی آی‌او‌اس ۱۱ در اختیار کاربران قرار می‌گیرد.
۱۳۹۶/۶/۲۸

یازدهمین نسخه از سیستم عامل آی‌او‌اس برای دستگاه‌های آیفون/آیپد/آیپاد تاچ در مراسم WWDC 2017 معرفی شد. سیستم عاملی که به نوعی برگ برنده دستگاه‌های همراه اپل در رقابت با محصولات اندرویدی به‌شمار می‌رود.

همانطور که اپل در مراسم معرفی آیفون 10 اعلام کرد، امروز یعنی ۱۹ سپتامبر (۲۸ شهریور) نسخه نهایی آی‌او‌اس ۱۱ ساعت ۲۱:۳۰ به وقت ایران در اختیار کاربران قرار می‌گیرد. آی‌او‌اس ۱۱ ساعت ۱۰ صبح به وقت سان‌فرانسیسکو منتشر می‌شود و در جدول زیر می‌توانید ساعت انتشار آن را در نقاط مختلف دنیا مشاهده کنید. 

image

درصورتی که دستگاه شما از آی‌اواس ۱۱ پشتیبانی می‌کند می‌توانید به‌صورت خودکار آن را از آدرس Settings > General > Software Update در آیفون یا آیپدتان دریافت کنید. فراموش نکنید که همیشه بهتر است قبل از آپدیت به نسخه‌های جدید، از اطلاعات خود از طریق آیتونز نسخه پشتیبان تهیه کنید.

یکی از قابلیت‌های خوب آی‌اواس ۱۱ برای ایرانیان پشتیبانی از کیبورد کاملا فارسی و همچنین Region ایران است. پس از آپدیت دیگر نیازی به استفاده از کیبورد عربی یا کیبوردهای جانبی فارسی نخواهید داشت. کافیست از قسمت Settings > General > Keyboard > Keyboards صفحه کلید Persian را انتخاب کنید.

image

همچنین توصیه می‌کنیم از قسمت Settings > General > Language & Region گزینه Region را روی کشور ایران قرار دهید. این کار باعث می‌شود در بسیاری از اپلیکیشن‌هایی که از ریجن ایران پشتیبانی می‌کنند تاریخ به‌صورت شمسی نمایش داده شود. همچنین پارامترهای اندازه گیری مانند وزن و مسافت و ... روی استاندارد متریک قرار می‌گیرند. 

image

بیشتر بخوانید:
10 ویژگی برتر iOS 11 برای آیفون
با ویژگی‌های جدید اپ دوربین در iOS 11 آشنا شوید
10 قابلیت iOS 11 که از ابزار جیل‌بریک کپی شده است!
نگاهی به فایل منیجر جدید iOS 11؛ چه قابلیت‌هایی وجود دارد؟
10 ویژگی جدید Control Center در iOS 11
24 ترفند برای استفاده بهتر از iOS 11
فهرست دستگاه‌هایی که با iOS 11 سازگارند

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (12 نظر)

کاربر جی اس ام

۱۳۹۶/۷/۱
نسخه نهایی سه شنبه 28 شهریور منتشر شد عزیز اینجا هم اعلام شده که !!
موفق باشید.

حميد

۱۳۹۶/۶/۳۰
نسخه نهايى اين ios11 كى مياد؟؟

amirhossein

۱۳۹۶/۶/۳۰
مصرف باطریش فوق العاده زیاد شده. من 5s دارم

کاربر جی اس ام

۱۳۹۶/۶/۳۰
دوست عزیز چطور میتونی IOS رو با اندروید مقایسه کنی؟
انگار بخوای ویندوز XP رو با سیتم عامل مک مقایسه کنی به نظرت درسته؟
اندروید یک سیستم عامل لایه باز و قابل نفوذ برای هکرها و ویروس های اینترنتی هست که به وفور هم میبینیم که بیشتر گوشی های اندرویدی به خاطر همین مشکل لایه باز بودن برای تعمیر و فلش شدن به تعمیرگاه ها برده میشن و در بیشتر مواقع هم گوشی یا بریک میشه یا کلا دیگه مثل سابقش نمیشه ولی IOS کاملا برعکس این موضوعه و هیچوقتم ویروسی نمیشه.
امروزه بیشتر سیستم های امنیتی و تحت شبکه دنیا از سیستم عامل های مک و لینوکس استفاده میکنن که همین موضوع دلیلی بر برتری این سیستم عامل نسبت به سایر سیستم عامل ها هستش و IOS هم ازین قضیه مستثنا نیست
ساختار سبٌکی که IOS نسبت به اندروید داره به اون اجازه میده که با داشتن 2 گیگ رم پردازشی در بیشتر رقابت های اجرا و پردازش برنامه ها با گوشی های اندرویدی که 4 گیگ رم دارن خیلی راحتی اونارو شکست بده و این موضوعی نیست که بخواهیم ساده از کنار آن بگذریم و مشخص میکنه که چقدر این سیستم عامل قوی و منحصر به فرده
سنگین بودن سیستم عامل اندروید حتی با وجود 6 گیگ رم و کند شدن اون در اجرای برنامه ها به مرور زمان یکی از ایرادهایی هست که با کارکردن طولانی مدت با اون آدمو خسته میکنه و مجبور به بازگردانی به تنظیمات کارخانه یا فلش کردن اون برای بهتر شدن و برگشتن به حالت قبل میکنه.
نداشتن امنیت اطلاعاتی که به کاربر این اطمینان رو بده که پس از پاک کردن اون اطلاعات دوباره اطلاعاتش بعد از فروش گوشی اندرویدی بازگردانی نمیشه و هک شدن اون توسط کاربرهای معمولی با چنتا برنامه ریکاوری هم یکی دیگه از بزرگترین مشکلات این سیستم عامله و البته خیلی از مشکلات دیگه که در حوصله این متن نمیگنجه
پس دوست عزیز هیچوقت نمیشه این دو سیستم عامل رو با هم مقایسه کرد و هیچوقت هم نمیتونی بگی که اندروید از IOS جلوتره و البته برعکس این موضوع صدق میکنه
موفق باشید.

کاربر جی اس ام

۱۳۹۶/۶/۳۰
سلام احمد
مدل گوشی من iPhone SE 64G هستش با آپدیت به 11 هیچ مشکلی به وجود نیومده.
مصرف باطری هم هیچ تغییری نکرده.
قبل ازین IOS 10 ,3 روش بود که به 11 آپدیت کردم و هیچ تاثیری توی باطری نداشته برای من.
با مصرف کم ینی چنتا تماس و ارسال پیام و کارهای روزانه من 2 روز یه بار باطری رو شارژ میکنم ولی با مصرف زیاد استفاده از اینترنت LTE و وب گردی از 100% تا آخر شب درصد باطریم میرسه به 25 الی 30% و به نظرم خیلی خوبه و معقولانست.
البته توی مدل های بالاتر رو نمیدونم ولی واسه گوشی من که خیلی خوب شده یه خورده سرعت اجرای برنامه هام هم نسبت به قبل زیادتر شده.
نسخه جدید IOS توی مدل های مختلف با هم فرق داره یه سری از از پارامترها توی بعضی از مدل ها وجود نداره مثلا توی گوشی من کیفیت تصویر برداری با فرمت جدید HEVC اضافه نشده که البته فکر کنم بستگی به قدرت دوربین گوشی داره این آپدیت بیشتر کارایی هاش رو برای گوشی های iPhone 8 و +iPhone 8 و iPhone X و iPad داره که قدرت سخت افزاری بیشتری نسبت به مدل های قبل تر دارن.
ولی در کل تجربه کار با آپدید جدید IOS رو بهتون پیشنهاد میکنم.
موفق باشید.