خانهاخبار
کانسپت فولکس واگن I.D. Crozz II معرفی شد

کانسپت فولکس واگن I.D. Crozz II معرفی شد

کمپانی فولکس واگن در نمایشگاه خودروی فرانکفورت، خودروی مفهومی خود به نام I.D. Crozz II را معرفی کرد که قدرتی معادل 302 اسب بخار دارد.
۱۳۹۶/۶/۲۷

کمپانی آلمانی فولکس واگن قصد دارد تا به مرور بسیاری از خودروهای خود را با قوای محرکه الکتریکی روانه بازار کند و عزم جدی خود برای انجام این کار را با معرفی کانسپت I.D. Crozz II در نمایشگاه خودروی فرانکفورت 2017 نشان داد. در این کانسپت، نشانه‌هایی از فولکس واگن I.D. Crozz دیده می‌شود با این تفاوت که جذاب‌تر است و استفاده از دو رنگ در بدنه آن، یعنی قرمز و نقره‌ای، جذابیت آن را دو چندان کرده است.

image

هربرت دیس، مدیرعامل فولکس واگن درباره این خودرو می‌گوید:

وظیفه ما این است که تکنولوژی روز را در اختیار همه مردم قرار دهیم به گونه‌ای که دسترسی به آن برای همگان میسر باشد. یک چیز مشخص است: گلف آینده باید خودرویی باشد که به مردم تعلق دارد.

واضح است که Crozz II محصولی به روز شده از نمونه اصلی است فولکس واگن چراغ‌های جلو را تغییر داده و دیگر آن حالت روزنه‌ای شکل در چراغ‌های LED دیده نمی‌شود. استفاده از دو رنگ مختلف، کمک زیادی به طراحی کرده به خصوص در سه چهارم عقب خودرو که رنگ نقره‌ای سقف، یک ترکیب جذاب را با رنگ قرمز بدنه به وجود می‌آورد.

image
image

Crozz II هم درهای بسیار عجیبی دارد که درهای جلو به سمت بیرون باز می‌شوند و درهای عقب هم به صورت کشویی هستند. خبری از ستون B یا ستون میانی نیست که این موضوع، فضای داخل کابین را بسیار بزرگ جلوه می‌دهد. فولکس واگن حتی در این فکر است که مشتری بتواند درها را تنها با صدای خود باز کند.

image
image

فولکس واگن دو موتور الکتریکی را برای قوای محرکه I.D. Crozz II در نظر گرفته که در مجموع توانی معادل 302 اسب بخار تولید می‌کنند. چینش موتورها به شکلی است که سیستم چهار چرخ متحرک را برای خودرو به وجود می‌آورد و شتاب گیری را برای خودرو تا سرعت 180 ممکن می‌سازد. آلمانی‌ها می‌گویند که برد حرکتی این کراس اوور کامپکت با شارژ کامل باتری‌ها 500 کیلومتر است.

image
image

همچنین این کمپانی خودروساز ادعا می‌کند که هندلینگ خودرو به خوبی یک گلف GTI است که این مورد به لطف ویژگی‌ها و بخش‌های جدیدی چون فنرهای تطبیقی که به صورت الکترونیکی کنترل می‌شوند و سیستم تعلیق مولتی لینک جدید حاصل شده است.

image
image

نخستین خودروی الکتریکی فولکس واگن از سری I.D.، یک هاچبک پنج در خواهد بود که در سال 2020 به تولید می‌رسد و یک ون جاده‌ای هم سال 2022 به این جمع خواهد پیوست. سومین خودرو این خانواده هم احتمالا یک شاسی بلند خواهد بود که از همین کانسپت I.D. Crozz II الهام خواهد گرفت. 

 

image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (1 نظر)

tv

۱۳۹۶/۶/۲۷
کاش پراید رو حداقل برقی میکردند ارزش خرید داشت!!!