خانهاخبار
10 اپلیکیشن عکاسی برای استفاده بهتر از دوربین دوگانه گلکسی نوت 8

10 اپلیکیشن عکاسی برای استفاده بهتر از دوربین دوگانه گلکسی نوت 8

یکی از قابلیت‌های فوق‌العاده گلکسی نوت جدید سامسونگ، قلم S Pen و دوربین دوگانه این گوشی است. برای این که بهتر بتوانید از این قابلیت‌ها استفاده کنید، ۱۰ تا از بهترین اپلیکیشن‌های ویرایش عکس را به شما معرفی خواهیم کرد.
۱۳۹۶/۶/۲۷

گوشی سامسونگ گلکسی نوت ۸ که به تازگی معرفی شده است، نخستین گوشی است که دوربین دوگانه با سیستم جدید قابلیت لنز تله فوتو با تثبیت کننده‌ اپتیکال تصویری دارد. این گوشی قدرتمند همچنین دارای یک قلم فوق‌العاده به نام S Pen است. که خیلی از افرادی که در پی خریداری این گوشی هستند، شیفته همین دو ویژگی منحصر به فردش یعنی قابلیت دوگانه‌ی دوربین و S pen می‌شوند.

برای این بهتر بتوانید از این قابلیت‌های فوق‌العاده گلکسی نوت ۸ استفاده کنید، ما در این مطلب ۱۰ اپلیکشن کاربردی ویرایش عکس را به شما معرفی می‌کنیم تا بتوانید تصاویر ثبت شده‌تان را زیبا و دیدنی‌تر کنید.

image

PicsArt

image

اپلیکیشن PicsArt به شما این امکان را می‌دهد تا از تمام قابلیت‌های قلم S Pen استفاده کنید. می‌توانید طرحی را با دقت بالا بکشید و از ابزارها، رنگ‌ها و قلم موهای مختلفی استفاده کنید. هم‌چنین می‌توانید از S Pen برای انتخاب و برش دقیق در هر جزء هنگام ویرایش تصاویر استفاده کنید. و نه تنها برای ویرایش که در هنگام ثبت عکس هم این ابزار را استفاده کنید.

image

 

Snapseed

image

اسنپ اسپید اپلیکیشن حرفه‌ای ویرایش عکس اندروید که متعلق به کمپانی گوگل است. این برنامه با رابط کاربری آسان و ویژگی‌ها و قابلیت‌های جذاب و زیادی است که مرتبا به روز می‌شود. با استفاده از قلم S Pen  گوشی گلسی نوت ۸، قادر خواهید بود ویرایش‌های دقیقی را به راحتی با این برنامه روی عکس‌ها داشته باشید. به عنوان مثال می‌توانید نقاط را در یک مکان دقیق روی عکس بکشید و متنی را بالای تصویر قرار دهید.

image

 

Adobe Photoshop Fix

image

اپلیکیشن اندرویدی ادوب فوتوشاپ فیکس، روی گلسی نوت ۸ بسیار حرفه‌ای و قدرتمند عمل می‌کند. زیرا کار با تمام ابزارهای آن به دقت بالایی نیاز دارد که با استفاده از قلم S Pen  این کار به راحتی انجام می‌گیرد. با ابزار Liquify می‌توانید هرگونه دست‌کاری در اشیاء موجود در تصاویر را انجام دهید و یا با ابزار Healing هر جزئی از تصویر را که نمی‌خواهید، محو و حذف کنید. هم‌چنین می‌توانید از فیلترهای محوکننده (smooth)، روشن یا تیره کردن تصویر (light and darken) و همچنین کنترل های نور و رنگ و افزودن فلر به عکس‌ها استفاده کنید.

image

 

Facetune

image

اپلیکیشن Facetune یک برنامه برای ویرایش و روتوش چهره است که توسط استودیو Lightricks برای دستگاه‌های اندرویدی ارائه شده است. می‌توانید برای ویرایش پرتره‌هایی که با استفاده از لنز تله فوتوی دوربین گلسی نوت ۸ گرفته‌اید از این اپلیکیشن استفاده کنید و تمامی لکه‌های صورت مانند جای جوش را از روی صورت‌تان پاک کنید تا پرتره‌ای حرفه‌ای به دست آورید.

image

 

VSCO

image

اپلیکیشن VSCO روی گوشی گلکسی نوت ۸ بسیار سریع عمل می‌کند. این برنامه مجموعه‌ای از فیلترهای سینمایی دارد تا به عکس شما حال و هوای خاص و ماندگار تصاویر قدیمی را بدهد و خاطرات دوران کودکی‌تان را بازسازی کند. که تعدادی از این فیلترها به صورت رایگان روی برنامه وجود دارد ولی برای استفاده از فیلترهای دیگری همچون فیلم‌های کلاسیک کداک Portra 400 یا فوجی فیلم باید آن‌ها را خریداری کنید.

image

 

AirBrush

image

اپلیکیشن AirBrush که نامش از یک ابزار در ویرایش عکس به نام رنگ پاش (Air Brush) گرفته شده است. با استفاده از قلم S Pen گلکسی نوت ۸ می‌توانید با دقت تمام از ابزارهای این اپلیکیشن استفاده کنید تا به عنوان مثال دندان‌های‌تان را در یک پرتره سفیدتر کنید، یا پوست‌تان را صاف‌تر کنید و لکه‌ها و جای جوش‌ها را از بین ببرید و در نهایت تصاویر زیباتری برای عکس پروفایل خود بسازید.

image

 

SKRWT

image

دوربین اصلی گلکسی نوت ۸، لنز وایدی (لنز واید به لنزی گفته می‌شود که دارای زاویه دید باز می‌باشد.) دارد که برای همه نوع عکاسی مخصوصا عکاسی از منظره مناسب است. اما گاهی اوقات خط‌های موجود در تصویر را کمی کج می‌کند و به همین علت ساختمان‌های صاف را هم‌چون برج پیتزای ایتالیا کج می‌بینید. اپلیکیشن SKRWT بدون اینکه به عکس شما آسیبی برساند، این خطوط ناصاف را اصلاح می‌کند. ویرایشی که با استفاده از ویرایشگران حرفه‌ای‌تر کمی سخت و پیچیده است با استفاده از این اپلیکیشن به راحتی انجام می‌شود.

image

 

Polarr

image

پولار یک برنامه ویرایش عکس قدرتمند است که تمام ویژگی‌های ضروری ویرایش و هم چنین مجموعه‌ای از فیلترهایی که می‌توانید به راحتی روی هر عکسی اعمال کنید، را دارد. در این اپلیکیشن هم می‌توانید با استفاده از قلم S Pen و دقت بالایی که دارد، برای ویرایش‌های حرفه‌ای عکس استفاده کنید. درجه حرارت رنگ، رنگ، لرزش و اشباع رنگی، کنتراست، روشنایی، های لایت‌ها، سایه‌ها و ترازهای سفیدی و سیاهی را می‌توانید تغییر دهید و ویرایش کنید. با ویرایش وضوح تصویر و تنظیم شفافیت عکس، تمام جزئیات را مدیریت کنید. و در نهایت می‌توانید اشباع و تن رنگی را آن  طور که می‌پسندید، تغییر دهید.

image

 

FiLMiC Pro

image

FiLMiC Pro یک برنامه ضبط ویدئویی پیشرفته است. پسوند Pro در انتهای نام این اپلیکیشن نشان دهنده‌ی آن است که کنترل دقیقی را بر روی ضبط ویدئویی فراهم می‌کند تا حرفه‌ای تر شود. به شما امکان این را می‌دهد تا برای ویدئو نرخ فریم ۲۴، ۲۵ و ۳۰ فریم بر ثانیه و یا بیشتر را انتخاب کنید تا بیشترین استفاده را از دوربین خود بکنید و خود برنامه صدا را هم با تصویر هماهنگ می‌سازد. علاوه بر این، کنترل کامل دستی تنظیمات حرفه‌ای دوربین مانند دمای رنگ، تن رنگی، نوردهی، ISO، سرعت شاتر و فوکوس را نیز در اختیار خواهید داشت.

image

 

Hypocam

image

بسیاری از تلفن های دوگانه دارای یک سنسور ثانویه تک رنگ هستند، اما در حالی که گلکسی نوت ۸ چنین ویژگی ای ندارد، شما می توانید برای این کار از اپلیکیشن Hypocam استفاده کنید که یک برنامه عالی برای عکاسی سیاه و سفید است. در نگاه اول شاید این برنامه کمی ساده و محدود به نظر برسد، اما درواقع ابزارهای جالب زیادی دارد که می‌توانید تفاوت زیادی روی عکس‌های خود ایجاد کنید. این برنامه مجموعه‌ای از فیلترها را دارد که می‌توانید با اعمال آن‌ها روی عکس‌های خود، سایه‌های خاکستری تیره‌تر یا سبک‌تر به تصویر اضافه کنید و به این ترتیبت بخش‌های از عکس را برجسته‌تر نشان دهید و تصویری کاملا متفاوت از عکس‌هایی که به سادگی به سیاه و سفید تبدیل می‌شود، بسازید.

image

 

8 Bit Photo Lab

image

اگر می‌خواهید تصاویری به شیوه متفاوت خلق کنید، اپلیکیشن هنری 8Bit Photo Lab  را نصب کنید. با این برنامه می‌توانید تصاویرتان را پیکسل پیکسل کنید تا شبیه گرافیک بازی‌ها و انیمیشن‌های قدیمی شود. این برنامه برای افرادی که به دنبال تصاویر خلاقانه و نوستالژیک و بامزه هستند مناسب است. با یک بار خرید درون برنامه می‌توانید از تمام ویژگی‌های این برنامه استفاده کنید.

image

 

Prisma

image

پریسما اپلیکیشن نام آشنایی است که عکس‌های شما را به یک اثر نقاشی تبدیل می‌کند. با استفاده از فیلترهای مختلفی در زمینه‌های علمی تخیلی، نقاشی‌های رنگ روغنی، پاپ آرت و ... عکس شما را کاملا متحول می‌کند و به یک اثر هنری شبیه می‌سازد.

image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (3 نظر)

drpapa

۱۳۹۶/۶/۳۱
:|

yashar2080

۱۳۹۶/۶/۲۹
شما از منظر تبلیغ نگاه کن .... دیگه حرفی نمونده بود که بشه یه جوری این گوشی رو تبلیغ کرد مجبوری رو به این مطالب آبکی آورده شد

مانی

۱۳۹۶/۶/۲۸
اخه این چه پیشفرضیه
من الان نصف بیشتر این برنامه‌هارو رو گوشی ال جی 500تومنی دارم تا اچ تی سی 2میلیونی و خیلی هم خوب داره جواب میده