خانهاخبار
قرعه کشی هفتگی جشنواره صفر تا صد ماناپی و 720 برگزار شد

قرعه کشی هفتگی جشنواره صفر تا صد ماناپی و 720 برگزار شد

دو مرحله از قرعه کشی جوایز هفتگی جشنواره صفر تا صد ماناپی و 720، برگزار و به شش نفر از کاربران خوش شانس این دو سامانه به قید قرعه سکه تمام بهار آزادی اهدا شد.
۱۳۹۶/۶/۲۵

جشنواره صفر تا صد ماناپی و 720 که از اواسط شهریورماه آغاز شد، به مدت 20 هفته ادامه دارد و کاربران این دو سامانه می توانند با انجام هر تراکنش خرید شارژ، امتیاز کسب و در این جشنواره شرکت کنند.

این جشنواره در دو فازِ جایزه ویژه یک دستگاه خودرو (BMW - X1) و جوایز هفتگی (هر هفته سه سکه تمام بهار آزادی) برگزار می شود و حداقل امتیاز لازم برای برنده شدن BMW - X1، کسب 150 امتیاز است که هر ۱ امتیاز کسب شده، معادل خرید 1000 تومان شارژ می‌باشد.

همچنین برای شرکت در قرعه کشی جوایز هفتگی کافی است کاربران، تراکنش خرید شارژ بیشتری انجام دهند و با کسب امتیاز، شانس برنده شدن خود را بالا ببرند.

مراسم قرعه کشی جوایز هفتگی، یکشنبه­ هر هفته انجام می شود که در اولین و دومین مرحله، شش سکه تمام بهار آزادی به شش نفر از مشترکین خوش شانس ماناپی و 720 تعلق گرفت.

این جشنواره از طریق آدرس manapay.com/festival قابل دسترسی است و قرعه کشی برای اهدا یک دستگاه خودرو BMW - X1 و هر هفته سه سکه بهار آزادی تا 20 هفته دیگر ادامه دارد.

image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)