خانهاخبار
هوآوی، میت 10 را در سه نسخه استاندارد، لایت و پرو معرفی می‌کند

هوآوی، میت 10 را در سه نسخه استاندارد، لایت و پرو معرفی می‌کند

براساس یک شایعه جدید، سری میت 10 که در اواخر مهر ماه معرفی خواهد شد؛ شامل سه عضو یعنی میت 10 لایت، میت 10 استاندارد و میت 10 پرو است. مدل لایت، فاقد لنزهای ساخت برند Leica است و قیمت کم‌تری نسبت به مدل‌های دیگر دارد.
۱۳۹۶/۶/۲۵

شرکت هواوی در جریان رونمایی از تراشه Kirin 970 در نمایشگاه IFA 2017، تأیید کرد که سری میت 10 در تاریخ 16 اکتبر (24 مهر) به صورت رسمی معرفی خواهد شد. یک توزیع‌کننده محصولات هواوی، به‌تازگی اعلام کرده است که سری میت 10 شامل سه گوشی خواهد بود؛ این در حالی است که پیش‌تر، گمان می‌رفت شرکت هواوی مانند میت 9، فبلت‌های میت 10 را در دو مدل معرفی می‌کند.

به همین جهت، اکنون انتظار می‌رود گوشی مقرون به صرفه میت 10 لایت به همراه مدل استاندارد میت 10 و نسخه رده‌بالای میت 10 با پسوند «پرو» معرفی شود. براساس اطلاعات تازه فاش شده، مدل استاندارد میت 10 به نمایشگر 5.9 اینچی IPS LCD مجهز خواهد بود که رزولوشن Full HD برای آن درنظر گرفته شده است. تراشه Kirin 970 هواوی که به تازگی معرفی شده است، قدرت پردازشی میت 10 را تأمین خواهد کرد و دوربین دوگانه با چینش عمودی برای مدل استاندارد میت 10 درنظر گرفته شده است که لنزهای ساخت Leica، دوربین میت 10 را به یکی از بهترین‌های بازار مبدل خواهد ساخت؛ همچنین گمان می‌رود اندازه دریچه دیافراگم یکی از لنزها، F1.6 باشد.

image

مدل استاندارد میت 10 حاشیه‌‏های بیشتری نسبت به مدل «پرو» خواهد داشت؛ به همین جهت، شرکت هواوی از حاشیه پایین نمایشگر نهایت استفاده را برده است و حسگر اثرانگشت به همراه دکمه Home در حاشیه پایین نمایشگر قرار می‌گیرد.

مدل پرو که فاقد حاشیه‌های اضافی در اطراف صفحه‌نمایش خواهد بود و نسبت ابعاد نمایشگر به بدنه در این مدل نسبت به نسخه «استاندارد» بیشتر است، از صفحه‌نمایش EntireView بهره می‌گیرد؛ شرکت هواوی مانند ال‌جی و سامسونگ برای نمایشگر بدون حاشیه پرچمدار جدیدش، اسم EntireView را درنظر گرفته است.

با توجه به کاهش ضخامت حاشیه‌های اضافی اطراف نمایشگر در میت 10 پرو، شرکت هواوی تصمیم گرفته است تا حسگر اثرانگشت را به بدنه پشتی انتقال دهد؛ هرچند تصاویر فاش شده از پنل جلوی گوشی، نشان می‌دهد که لوگوی شرکت سازنده در حاشیه پایین نمایشگر قرار خواهد داشت. میت 10 پرو همچنین از پنل صفحه‎نمایش AMOLED استفاده می‌کند که رزولوشن Quad HD برای آن درنظر گرفته شده است.

به جز حافظه رم بیشتر و نمایشگر بدون حاشیه، میت 10 پرو تفاوت چندان خاصی با میت 10 استاندارد نخواهد داشت؛ به همین جهت، دوربین دوگانه 12 و 20 مگاپیکسلی در هر دو گوشی استفاده می‎شود و چیپ‌ست Kirin 970، قدرت پردازشی میت 10 پرو و مدل استاندارد میت 10 را تأمین خواهد کرد.

سومین مدل یعنی میت 10 لایت که پیش‌تر توسط ایوان بلس نیز به آن اشاره شده بود، مانند مدل «استاندارد» با نمایشگر 5.9 اینچی Full HD همراه شده است؛ با این‌حال، دوربین دوگانه آن احتمالاً فاقد شخصی‌سازی‌های برندLeica  خواهد بود. به عبارت بهتر، شرکت هواوی از لنزهای ساخت Leica در دوربین «مدل لایت» استفاده نمی‌کند.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (3 نظر)

یونس

۱۳۹۶/۶/۲۶
هوآوی بی نظیره

الهام

۱۳۹۶/۶/۲۵
استاندارد ضد آب و ضد گرد و غبار IP پس چی؟ خبری نی؟؟؟؟؟؟؟؟؟ الان این عکسه کدومشه اونوقت؟؟؟

REUS

۱۳۹۶/۶/۲۵
واقعا هوشمندانه ترین نوع معرفی گوشیو همین هواوی داره
یه گوشی استاندارد با حاشیه کم معرفی میکنه بهمراه یه دکمه هوم ویبره دار ( برای کسای مثل من که به بودن دکمه هوم عادت کردن )دکمه هوم هواوی p10 فوق العاده کاربردیه.کارکنید باهاش عاشقش میشید.
یه گوشی pro بدون حاشیه برای اینکه از رقبا عقب نمونه و بازار و دست بگیره
یه گوشیه لایت برای میان رده ی رو به بالا چون بازار میان رده هارو هم حفظ کنه و کسایی که بهر دلیلی زیاد نمیخوان برای گوشی پول بدن بتونن داشته باشن
بدون شک تجربه شخصیه منه چون 4 تا برندو گوشیاشو تجربه کردم.اگر اندروید دوست دارید گوشیای خوب هواوی بهترین انتخابتون میتونه باشه