خانهاخبار
معرفی Animoji در آیفون 10؛ شخصی‌سازی اموجی‌ها با حرکات صورت و صدای خودتان

معرفی Animoji در آیفون 10؛ شخصی‌سازی اموجی‌ها با حرکات صورت و صدای خودتان

یکی از قابلیت‌های جدید و جذاب iOS 11 در آیفون 10 اپل، پشتیبانی از قابلیت Animoji است. کاربران از طریق Animoji می‌توانند ایموجی‌های متحرکی را مبتنی بر چهره خود ساخته و آن‌ها را در اپلیکیشن iMessage با دوستان خود به اشتراک بگذارند. در ادامه با جی‌اس‌ام همراه باشید.
۱۳۹۶/۶/۲۳

کمپانی اپل طی مراسم سالانه‌ی خود از نسخه نهایی سیستم‌عامل iOS 11 رونمایی کرد. توسعه‌دهندگان نرم‌افزاری اپل تلاش کرده‌اند تا با ایجاد تغییرات و افزودن قابلیت‌ها و امکانات بیشتر به iOS 11 ناکامی نسخه‌های پیشین این سیستم‌عامل را تا حد زیادی جبران کنند. یکی از قابلیت‌های جالبی که به نسخه 11 از سیستم‌عامل iOS اضافه‌شده، اموجی‌های متحرک هستند. کاربران با استفاده از سیستم نرم‌افزاری Animoji می‌توانند اموجی‌های متحرکی را بر اساس حالت چهره‌ی خود ایجاد کرده و آن‌ها از طریق iMessage با سایر دوستان خود به اشتراک گذارند. همان‌طور که میدانید پرچم‌دار جدید اپل با نام آیفون 10 به سنسور تشخیص چهره (Face ID) مجهز شده تا امنیت و حریم شخصی کاربران بیش از پیش حفظ شود. همین موضوع سبب شده تا طراحان سیستم Animoji بتوانند با بکار گیری سنسور Face ID قابلیتی را ایجاد کنند که از طریق آن چهره کاربران به‌صورت سه‌بعدی اسکن شده و اموجی متناسب با آن به‌صورت کاملاً پویا و زنده ساخته شود.

image

نکته جالبی دیگری که در سیستم Animoji وجود دارد، قابلیت صدا دار کردن اموجی‌ها است. بدین‌صورت که Animoji پس از اسکن کردن چهره‌ی کاربر، میکروفون گوشی را فعال کرده تا صدای مربوط به اموجی نیز از سوی کاربر ضبط گردد. کاربران پس از اتمام مراحل ساخت اموجی‌های متحرک، به صفحه‌ی جدیدی منتقل خواهند شد تا اموجی مورد نظر خود را ویرایش کنند. سیستم Animoji از طیف وسیعی از اموجی‌های متحرک ازجمله میمون، گربه، سگ و... استفاده می‌کند تا کاربران در ساخت اموجی‌های متحرک خود محدودیتی نداشته باشند. قابلیت Animoji که شاهد حضور آن در نسخه 11 از سیستم عامل iOS هستیم، به‌صورت مستقیم در اپلیکیشن Messages در دسترس خواهد بود. نظر شما در مورد سیستم جدید Animoji و اموجی‌های متحرک در iOS 11 چیست؟ آیا این قابلیت از جذابیت لازم برای جلب نظر کاربران برخوردار خواهد بود؟

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (1 نظر)

majestic1374

۱۳۹۶/۶/۲۳
عاليه