خانهاخبار
تماشا کنید: تصاویر رسمی و ویدیوی تبلیغاتی آیفون 10

تماشا کنید: تصاویر رسمی و ویدیوی تبلیغاتی آیفون 10

سه‌شنبه شب کمپانی اپل از آیفون 10 با ظاهری جدید همراه با قابلیت‌ها و امکانات خارق‌العاده رونمایی کرد. در ادامه تصاویر رسمی و ویدیوی تبلیغاتی آیفون 10 را مشاهده خواهید کرد.
۱۳۹۶/۶/۲۳

پس از گذشت ماه ها و در میان تمامی اخبار و شایعات پیرامون نسل جدید آیفون‌های اپل، انتظارها به پایان رسید و سه‌شنبه 21 شهریور کمپانی اپل به رهبری تیم کوک، از آیفون 10 رونمایی کرد تا بار دیگر قدرت و خلاقیت خود در طراحی اسمارت فون‌ها را به رخ رقبا بکشد. آیفون 10 اپل که با ظاهری جدید نسبت به محصولات قبلی این کمپانی و دو پرچم‌دارجدید اپل با نام‌های آیفون 8 و 8 پلاس روانه‌ی بازار خواهد شد، قابلیت‌ها و امکانات جدیدی را به همراه دارد که از جمله مهم‌ترین آن‌ها می‌توان به Face ID یا همان سنسور تشخیص چهره اشاره کرد.

image

آیفون 10 به لطف خلاقیت‌ و طرح‌های بی‌نظیر جانی آیو، رئیس ارشد بخش طراحی در کمپانی اپل، با ظاهری بسیار متفاوت نسبت به نسل‌های پیشین آیفون معرفی شد. کاهش حاشیه‌های نمایشگر سبب شده تا بدون افزایش چشمگیر ابعاد گوشی، اندازه صفحه‌نمایش آیفون 10 افزایش یابد که همین موضوع تأثیر مثبتی بر میزان دقت نمایشگر و افزایش وضوح آن گذاشته است. در ادامه می‌توانید گالری تصاویر رسمی آیفون 10 را مشاهده کنید.

پنل پشت و جلوی آیفون 10 نیز از جنس شیشه ساخته‌شده تا حس بی‌نظیری را هنگام کار کردن با گوشی به کاربر القا کند. همان‌طور که انتظار می‌رفت آیفون 10 ضد آب بوده و در برابر گرد و غبار مقاوم است. طبق گفته‌های اپل، آیفون 10 در دو رنگ خاکستری و نقره‌ای با قیمت پایه 999 دلار برای نسخه 64 گیگابایتی از 27 اکتبر پیش‌فروش خواهد شد. در پایان نیز ویدیوی تبلیغاتی که اپل برای معرفی آیفون 10 تدارک دیده را ملاحظه می‌کنید.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)