خانهاخبار
در سالگرد ده سالگی آیفون اپل رسما از آیفون X رونمایی کرد

در سالگرد ده سالگی آیفون اپل رسما از آیفون X رونمایی کرد

آیفون تن نسخه ویژه پرچمدار جدید اپل ساعاتی پیش به صورت رسمی معرفی شد. با جی‌اس‌ام همراه باشید.
۱۳۹۶/۶/۲۱
image

شرکت اپل ساعاتی پیش از نسل جدید گوشی پرچمدار خود با نام آیفون تن یا همان iPhone X پرده‌برداری کرد. با پوشش زنده این کنفرانس به صورت صوتی و متنی در وب‌سایت و ویدئویی در اینستاگرام جی‌اس‌ام شما را همراهی کردیم. اپل طبق انتظارات قبلی از سه آیفون جدید معرفی کرد. آیفون ۸ و آیفون ۸ پلاس که طراحی‌ای شبیه به آیفون ۷ دارند که در این مطلب می توانید از اطلاعات بیشتر این محصول آگاه شوید. اما گل سر سبد امشب چیزی نبود جز آیفون تن یا همان iPhone X که طراحی و قابلیت‌های کاملا جدیدی دارد. با جی‌اس‌ام همراه باشید.

image

آیفون تن همان طرحی را دارد که در رسانه‌ها پیش از معرفی رسمی دیده‌ بودیم. تقریبا می توان گفت اپل اطلاعات بیشتر از آن‌ چه در اخبار پیش از این خوانده بودیم برای ارائه در کنفرانس به جز قیمت نداشت!

تکنولوژی Face ID جایگزین حسگر اثر انگشت تاچ آیدی شده است که به وسیله آن در کسری از ثانیه با اسکن صورت کاربر آیفون آماده به کار می‌شود. در آیفون تن خبری از دکمه هوم فیزیکی و مجازی نیست. به وسیله فرامین حرکتی جدید آیفون تن کاربران می‌توانند راحت‌تر از گذشته از اپلیکیشن خارج شوند بین برنامه‌ها در اپ سوییچر جا به جا شوند. 

image

آیفون تن مجهز به صفحه‌نمایش Super Retina با اندازه ۵.۸ اینچ است. همچنین آیفون تن اولین آیفونی است که صفحه‌نمایش OLED دارد و دیگر خبری از IPS LCD نیست.

آیفون تن همانند نوت ۸ دوربین دوگانه‌ای دارد که هر دو لنز OIS دارند. قابلیت پرتره به دوربین سلفی نیز اضافه شده است و هر دو دوربین اصلی و سلفی قابلیت جدیدی به نام Portrait Lightning دارند که تصاویر پرتره را با نور بسیار بهتر ثبت می‌کند.

قلب تپنده آیفون تن پردازنده A11 است و از فناوری‌های شارژ سریع و شارژ بی‌سیم نیز بلاخره پشتیبانی می‌کند.

Air Power

یکی از سورپرایزهای امشب اپل برای کاربرانش ایرپاور بود. با استفاده از این دستگاه کاربران می‌توانند به صورت همزمان آیفون ۸، ۸ پلاس و X را به همراه اپل واچ و ایرپادز شارژ کنند. به زودی اطلاعات بیشتری از این محصول منتشر خواهد شد که در اختیار شما خوانندگان عزیز سایت خواهیم گذاشت.

image

آیفون تن در دو رنگ خاکستری فضایی براق و نقره ای روانه بازار می‌شود که پنل صفحه‌نمایش هر دو مدل رنگ مشکی دارند. قیمت آیفون تن  نسخه ۶۴ و ۲۵۶ گیگابایتی به ترتیب ۹۹۹ و ۱۱۴۹ دلار آمریکا است.

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)