خانهاخبار
معرفی دوباره Galaxy Note 8، این بار در هند

معرفی دوباره Galaxy Note 8، این بار در هند

Galaxy Note 8 امروز دوباره معرفی شد. رویداد معرفی این محصول تازه سامسونگ این بار در کشور هند برگزار شد و این کمپانی تایید کرد که فبلت مذکور از هفته آینده وارد بازار این کشور می‌شود.
۱۳۹۶/۶/۲۲

سامسونگ امروز هم رویدادی درباره Galaxy Note 8 در هند برگزار کرد. این فبلت پرچم‌دار تازه که تقریبا دو هفته پیش معرفی شد، 1060 دلار قیمت‌گذاری شده و پیش‌فروش آن در هند از امروز آغاز شده است. خبرها حاکی از آن است که ارسال نهایی گوشی‌ها و عرضه آن‌ها در بازار از 21 سپتامبر (30 شهریور) رسما شروع می‌شود.

Galaxy Note 8 تازه‌ترین فبلت پرچم‌دار سامسونگ از سری Note این سازنده است که مانند سایر اعضای این خانواده با یک قلم S Stylus همراه شده است. این قلم هم امسال از ویژگی‌های بیشتری نسبت به قلم‌های سال‌های گذشته پشتیبانی می‌کند. قلم S در Note 8 حالا قادر است هر جمله‌ای را روی گوشی هایلایت و ترجمه کند، یادداشت‌های طولانی روی صفحه قفل بنویسد و پیام‌های متحرک زنده ارسال کند.

فبلت مذکور همچنین اولین گوشی سامسونگ است که به ماژول دوربین اصلی با لنز دوگانه مجهز می‌شود. این دوربین به دو لنز 12 مگا پیکسلی مجهز شده است که از نوع زاویه باز و تله فوتو هستند. این لنزها برای اولین بار از نوع تثبیت‌کننده اپتیکال تصویر در نظر گرفته شده‌اند و کاربران می‌توانند حتی در صورت استفاده از لنز تله فوتو در حالت بزرگنمایی دو برابر، تصویر و ویدیو را بدون لرزش ثبت کنند. دوربین پیشرفته این گوشی قدرتمند قادر است تصاویر پرتره را هم مانند دوربین iPhone 7 Plus با پس‌زمینه تار ثبت کند.

به‌جز ویژگی دوربین اصلی، این فبلت شبیه نسخه +Galaxy S8 اما در اندازه بزرگ‌تر است. Galaxy Note 8 صفحه‌نمایش 6.3 اینچی با وضوح تصویر 2960 در 1440 از نوع Super AMOLED با لبه‌های خمیده دارد و به پردازنده 8 هسته‌ای اگزینویس، 6 گیگابایت رم و 64 گیگابایت حافظه داخلی مجهز شده است که با کارت حافظه جانبی microSD ارتقا می‌یابد. این گوشی همچنین گواهی مقاومت در برابر نفوذ آب و گردوخاک IP68 دریافت کرده است. ظرفیت باتری آن 3300 میلی آمپر گزارش شده که در مقابل باتری 3500 میلی‌آمپری در +S8 کوچک‌تر است.

سامسونگ سال گذشته به خاطر مشکلی که برای باتری گوشی Note 7 پیش‌ آمد مجبور شد همه این فبلت‌ها را از بازار جمع‌آوری کند. این مشکل به اعتبار و درآمد این غول تکنولوژی هم تا حدودی آسیب زد. البته این موضوع پیش از عرضه فبلت مذکور در هند پیش آمد و سامسونگ مجبور شد به کاربرانی که Note 7 را پیش‌خرید کرده‌بودند +Galaxy S7 بفروشد یا پول‌شان را کاملا مرجوع کند. Note 8 امسال شانس دوباره این سازنده در افزایش فروش و درآمد سامسونگ و همچنین احیای اعتبارش به‌شمار می‌آید.

 

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (3 نظر)

محمد رضا مهرنيا

۱۳۹۶/۶/۲۲
با سلام دوباره خدمت عزيزان
ببخشيد سوالى براى بنده پيش اومد سامسونگ در حال حاضر از پردازنده اگزيتوس استفاده ميکند ايا اين پردازنده ساخت هود شرکت سامسونگ است.؟؟
پس پردازنده اسنپ دارگون چي شده..؟؟؟
ايا سامسونگ قرار است از اين پردازنده در گجتهاى اراء شده در اروپا و يا امريکا استفاده کند...؟؟
ايا کشورهاى اسياى از داشتن گوشى با پردازنده اسنپ دراگون محروم خواهند بود...؟؟؟؟
ممنون و تشکر بابت اطلاع رسانى خوب شما
پاينده و برقرار باشيد
خدانگهدار...

ذوالفقاری همدان

۱۳۹۶/۶/۲۲
☆گلکسی۹ خوبه
۲دوربینه
اسنپدراگون۸۴۵
نمایشگر کاملاً بدون حاشیه
《مارس ۲۰۱۸ را جشن میگیریم》

محمد حسین

۱۳۹۶/۶/۲۲
+S7 دیگه چیه S7 Edge