خانهاخبار
تماشا کنید: کانسپت طراحی Mi 7 شیائومی

تماشا کنید: کانسپت طراحی Mi 7 شیائومی

شیائومی قرار است سال آینده نسل تازه گوشی‌های Mi را به نام Mi 7 رسما معرفی کند. هنوز فرصت زیادی تا آن زمان برای انتشار شایعه‌های متعدد باقی مانده است اما روز گذشته ویدیوی کانسپت این گوشی در یوتیوب منتشر شد.
۱۳۹۶/۶/۲۱

روز گذشته ویدیویی از کانسپت گوشی Mi 7 شیائومی که قرار است در نیمه اول سال 2018 معرفی شود، در کانال Concept Creator یوتیوب منتشر شد. همان‌طور که می‌دانید، کانسپت‌ها از تخیلات طراحان ناشی می‌شوند و به همین خاطر هیچ محدودیتی در آن‌ها وجود ندارد. این کانسپت هم از همین جهت به زیبایی طراحی شده است و یک گوشی با طراحی ظاهری مدرن و شیک را به نمایش می‌گذارد.

در این کانسپت شاهد هستیم که بدنه Mi 7 شیائومی از جنس شیشه و فلز ساخته شده و هر دو پنل جلو و پشت آن خمیده طراحی شده است. دکمه‌های فیزیکی تنظیم صدا و پاور آن در کناره سمت راست فریم قرار گرفته‌اند و پورت USB Type-C در لبه پایین تعبیه شده است. این پورت در میان دو اسپیکر قرار گرفته است و در کنار این اسپیکرها هم خطوط آنتن دیده می‌شود. در نمای پنل پشتی شاهد هستیم که لوگوی شیائومی در قسمت پایین قرار گرفته و دوربین دوگانه آن به‌صورت عمودی چینش شده است. در میان لنزهای این دوربین کمی فاصله وجود دارد که فلش LED سه‌گانه در این موقعیت تعبیه شده است. گوشی Mi 7 در سه رنگ قرمز، آبی و سبز طراحی شده است و نمای آن‌ها در این ویدیو کاملا براق دیده می‌شود. ویژگی مادون قرمز در لبه بالای گوشی قرار دارد و جایگاه سیم‌کارت هم در کنار آن تعبیه شده است. علاوه بر این، دو خط آنتن هم در قسمت بالای گوشی دیده می‌شود که با خطوط آنتن لبه پایینی متقارن هستند. لبه‌های صفحه‌نمایش گوشی مذکور کمی خمیده هستند و حاشیه‌های کنار صفحه آن بسیار باریک دیده می‌شود. البته حاشیه‌های بالا و پایین صفحه‌اش هم باریک‌ طراحی شده‌اند.

همان‌طور که گفتیم، این تصویر تنها کانسپت گوشی Mi 7 است و این گوشی احتمالا با طراحی ظاهری و مشخصات فنی متفاوتی معرفی خواهد شد. از طرفی، این طراحی مانند دو گوشی Mi 5 و Mi 6 اما در حالت تکامل یافته به نظر می‌رسد و به همین خاطر آن را قابل باور کرده است. در این ویدیو شاهد هستیم که دکمه فیزیکی خانه از پنل جلو Mi 7 حذف شده است. هنوز مطمئن نیستیم حسگر اثرانگشت این گوشی در کدام قسمت تعبیه شده اما حدس می‌زنیم منظور طراح این است که گوشی مذکور از تکنولوژی تشخیص اثرانگشت در صفحه نمایش بهره می‌برد. البته این تکنولوژی قرار است در نیمه دوم سال 2018 در دسترس قرار گیرد و سازندگان از آن در تولید گوشی‌های هوشمند تازه‌شان بهره ببرند. بدین ترتیب شاهد ویژگی مذکور در Mi 7 شیائومی نخواهیم بود.

 

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (3 نظر)

مانی

۱۳۹۶/۶/۲۲
واقعا حیفه گوشی ای به این کیفیت ساخت و طراحی با رعایت نکردن یه نکته ساده گند زده باشه ت طراحیش!
تو که قاب پشتیو یکدست ساختی، اون دوربینو با اون حاشیه ها چرا گذاشتی بزنه تو ذوق !

nik

۱۳۹۶/۶/۲۱
جای جک هنذفری رو حذف کرده!!؟؟؟

Samuel1987

۱۳۹۶/۶/۲۱
بدون در نظر گرفتن شاید چند نکته که باید رعایت میشد و ضعف محسوب میشه در شیائومی می6 خیلی خیلی عالی عمل کرد در می6 و بسیار بسیار زیبا و کارآمد بود، زمانی که بزرگانی همچو اپل دوربینی بسیار عالی اما با ظاهری میشه گفت زشت و بیرون زده از بدنه ارائه کرد همین شیائومی در می6 دوربینی دوگانه کارآمد بسیار ظریف کامل هم سطح با بدنه ارائه کرد که خصوصیت شبیه به دوربین آیفون7 پلاس داشت، فکر میکنم شیائومی می7 فوق زیبا و البته کارآمد خواهد شد و لایق تشویق و خریداری، فقط امیدوارم به غیر از امکانات دیگر مانند ضدآب بودن در می7 کم مصرف ترین و باکیفیت ترین و بهینه ترین صفحه نمایش AMOLED استفاده بشه
????