خانهاخبار
آیفون X تولید محدودی دارد؛ فعلاً منتظر رنگ طلایی آن نباشید!

آیفون X تولید محدودی دارد؛ فعلاً منتظر رنگ طلایی آن نباشید!

آیفون X به عنوان پرچمدار جدید اپل راهی بازار خواهد شد و شایعات جدید، به تولید بسیار محدود این مدل اشاره می‌کند.
۱۳۹۶/۶/۲۱

براساس اطلاعاتی که مینگ‌چی کو از طریق موسسه‌ی KGI در اختیار سرمایه‌گذاران قرار داده است، در حال‌حاضر تنها 10 هزار واحد از آیفون X اپل به صورت زوانه تولید می‎شود. در صورتی‎که این خبر صحت داشته باشد، آیفون X عرضه بسیار محدودی در هنگام فروش آیفون‌های جدید اپل خواهد داشت و حتی ممکن است این روند برای مدتی ادامه باشد که عرضه گسترده آیفون X را به تعویق خواهند انداخت.

در میان‌ رنگ‌بندی‌های متفاوتی که از آیفون X اپل عرضه خواهد شد، رنگ «Bush Gold» که در واقع یک رنگ خاص از مدل طلایی آیفون‌های اپل است؛ تولید کم‌تری در مقایسه با رنگ‌بندی‌های دیگر آیفون X اپل دارد. به‌نظر می‌رسد که مشکلاتی برای تولید این رنگ وجود دارد؛ به همین جهت، امکان دارد کوپرتینویی‌ها رنگ Bush Gold را با تأخیر بیشتری نسبت به سایر مدل‌ها عرضه نمایند.

image

آنچه که پیرامون وضعیت تولید آیفون X اعلام می‌شود، تنها در حد یک گمانه‎زنی است. به همین جهت، باید با دیده شک و تردید به آن نگریست. تولید روزانه 10 هزار واحد از آیفون X، رقم بسیار کمی برای محصولی است که انتظار می‌رود در اولین هفته عرضه، فروش چند میلیون واحدی داشته باشد. با این‌حال اگر گزارش KGI صحت داشته باشد، ممکن است زمان عرضه آیفون‌های X چندین هفته یا حتی چندین ماه با زمان ثبت سفارش آن از سوی کاربران، فاصله داشته باشد.

آیفون X به دلیل تغییرات چشمگیری که دارد؛ تولید محدودی خواهد داشت. یکی از این تغییرات، استفاده از پنل OLED به جای پنل‌های IPS LCD است که در آیفون‌های 2016 به کار گرفته شده بود. صفحه‌نمایش مورد استفاده در آیفون X اپل، 5.8 اینچی است و حاشیه‌های بسیار کمی در اطراف آن وجود دارد؛ با این‌حال، بخشی از بالای نمایشگر به منظور جای‌گیری سنسورهای ضروری و بلندگوی مخاطب برش خورده است.

همچنین، آیفون 8 اپل با سیستم تشخیص چهره‌‌ی سه‌بعدی عرضه خواهد شد که برای احراز هویت کاربران، تأیید پرداخت‌های موبایلی و شخصی‌سازی اموجی‌های متحرک سه‌بعدی که اصطلاحاً Animoji نامیده می‎شود؛ کاربرد خواهد داشت. این سیستم احراز هویت با حسگر اثرانگشت تاچ آی‌دی جایگزین می‌شود زیرا اپل نتوانست حسگر اثرانگشت را با نمایشگر OLED آیفون پرچمدار جدیدش ادغام کند.

آیفون X به همراه آیفون 8 و آیفون 8 پلاس در تاریخ 12 سپتامبر (21 شهریور) در سالن تئاتر استو جابز واقع در کوپرتینو معرفی خواهد شد. اپل، همچنین یک Apple TV جدید با پشتیبانی از رزولوشن 4K و HDR در این تاریخ معرفی خواهد کرد و انتظار می‌رود از نسل سوم ساعت‌های مچی هوشمند اپل واچ نیز به همراه آیفون‌های 2017 رونمایی شود.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (6 نظر)

حسام

۱۳۹۶/۶/۲۲
شماها چیکار میکنید با گوشی که میگید آیفون محدودیت داره. سنگین ترین کارتون باز کردن کلیپای تلگرامه دیگه.
بعدشم همه میدونن کیفیت سامسونگ در مقابل آیفون یه شوخیه. همه

مهمان

۱۳۹۶/۶/۲۱
همچین از سامسونگ تعریف میکنه که انگار سهام دارشه

.

۱۳۹۶/۶/۲۱
خب شما نخر :)

علی

۱۳۹۶/۶/۲۱
ایفون گوشی خوب ولی نباید انقدر براش هزینه کرد مگه چه کار خاصی میکنه و متاسفانه تو ایران هفتاد درصد افراد بلد نیستن باهاش کار کنن فقط برای کلاس می خوانش

sani

۱۳۹۶/۶/۲۱
با سلام آقا حسام اگر شما جز افرادی هستی که از 1 برند خاص استفاده میکنی بهتر به بقیه برند ها توهین نکنی هر برندی 1 مزایا و 1 سری معایب داره شما میتونی در مورد همین شرکت سامسونگ بگردی ببینی با نوت 7 چقدر به مردم ضرر وارد کرد بعدشم میتونی به تاریخچه شرکت سامسونگ نگاه کنی و ببینی که از این شرکت اول 1 مغازه بوده که سبزی فروشی میکرده بعد در مورد شرکت اپل و محصولاتش حرف بزن بعدشم عزیزم گربه دستش به گوشت نمیرسه میگه پیف پیف بو میده بگرد دنبال این که ببین چرا اپل همیشه از سامسونگ سرتر بوده