خانهاخبار
نوا 2 پلاس؛ میان‌رده‌ای که حس لوکس بودن یک پرچمدار را القا می‌کند

نوا 2 پلاس؛ میان‌رده‌ای که حس لوکس بودن یک پرچمدار را القا می‌کند

Nova 2 Plus میان‌رده جدیدی از این شرکت پرطرفدار است که از نظر طراحی و کیفیت ساخت در بازار می‌درخشد. این گوشی نه تنها از نظر مشخصات فنی بلکه از نظر جنس بدنه و خوش دستی نیز تنه به تنه بسیار از پرچمداران می‌زند.
۱۳۹۶/۶/۲۱

در چند سال اخیر کیفیت بالای ساخت و انتقال حس خوب به کاربر برای سازندگان گوشی‌های هوشمند اهمیت دوچندانی پیدا کرده است. درحالی که تا همین چند سال پیش بزرگ‌ترین شرکت‌های اندرویدی پرچمداران خود را از جنس پلاستیک می‌ساختند، اکنون گوشی‌های میان‌رده‌ای را می‌توان در بازار یافت که بدنه‌ای تمام فلزی دارند.

با نگاهی به محصولات چند سال گذشته هوآوی، می‌توان دریافت استفاده از فلز در طراحی گوشی‌های این شرکت چقدر پررنگ‌تر شده است. کیفیت مرغوب، دیزاین به‌روز و احترام گذاشتن به خواسته کاربران سبب شده است تا گوشی‌های هوآوی بیش از پیش در دل کاربران جا باز کنند.

image

 

Nova 2 Plus میان‌رده جدیدی از این شرکت پرطرفدار است که از نظر طراحی و کیفیت ساخت در بازار می‌درخشد. این گوشی نه تنها از نظر مشخصات فنی بلکه از نظر جنس بدنه و خوش دستی نیز تنه به تنه بسیار از پرچمداران می‌زند.

وقتی نوا 2 پلاس را در دست بگیرید به هیچ وجه فکر نمی‌کنید با یک گوشی 1 میلیون و 200 هزار تومانی روبه‌رو هستید. با گرفتن گوشی میان انگشتان خود و لمس کردن بدنه فلزی گوشی، قدرت بالای این گوشی را در دل خود احساس می‌کنید و این اطمینان در شما به وجود می‌آید که با گوشی محکم و خوش ساختی روبه‌رو هستید.

نوا 2 پلاس با اینکه نمایشگر بزرگی دارد اما به دلیل بدنه فوق باریک 6.9 میلی‌متری و وزن پایین دست شما را خسته نمی‌کند. طراحان هنرمند هوآوی توجه ویژه‌ای به ایجاد انحنا در گوشه و لبه‌های دستگاه کرده‌اند تا به خوبی در دست هر کاربری جای بگیرد و سر نخورد.

image

طراحی Nova 2 Plus در عین سادگی بسیار شیک است. خطوط آنتن در پشت دستگاه به خوبی پنهان شده‌اند تا به زیبایی یکدست آن لطمه نزند. حضور دو لنز دوربین در پشت گوشی نشان از فناوری جدید و به روز نوا 2 پلاس دارد که در گوشی‌های میان‌رده حال حاضر بازار نظیر ندارد.

گوشی‌میان رده جدید هوآوی، به غیر از سیاه، در رنگ‌های شاد آبی، سبز و رزگلد نیز عرضه می‏شود تا همه سلیقه‌ها را پوشش دهد با این حال، به دلیل مات بود رنگ‌ها، ظاهر نوا 2 پلاس با وقار به چشم می‌آید.

یکی از ابتکارات هوآوی در نوا 2 پلاس استفاده از اسکنر اثر انگشت فوق باریکی است که تنها 0.1 میلی‌متر عمق دارد به همین خاطر گردوغبار و ذرات ریز در گوشه آن جمع نمی‎شود. به دور این حسگر، حلقه موجدار درخشانی دیده می‏شود که نور را در همه جهات منعکس می‌کند؛ گویی به تلالو نور در امواج دریا نگاه می‌کنید. هوآوی حتی روی دکمه‌ پاور دستگاه نیز فکر کرده است. جنس این دکمه کوچک از فلز ساخته شده است و اندکی موج دارد تا به خوبی زیر انگشتان شما قرار بگیرد.

image

لبه‌ شیشه 2.5D صفحه نمایشگر در اطراف به درون فریم فلزی یکپارچه دستگاه خم شده است و کمک زیادی به زیباتر دیده شدن گوشی کرده است. هوآوی در ساخت این دستگاه حساسیت زیادی به خرج داده است تا کاربر از هر نظر احساس کار با یک دستگاه عالی را داشته باشد.

اگر در میان گوشی‌های میان‌رده جستجو کنید بعید است دستگاهی به خوبی Nova 2 Plus بیابید که از نظر مشخصات فنی، کیفیت ساخت و قیمت با آن برابری کند. کافی است تا یک بار این گوشی زیبا را در دست بیگرید تا متوجه کار بزرگی که هوآوی در طراحی این گوشی کرده است شوید.

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (14 نظر)

حسن

۱۳۹۷/۲/۱۰
من چندین باری با این گوشی کار کردم، یکی از بستگان چند وقتی میشه خریده و برای تنظیماتش گوشی رو به من میداد :D باید بگم از نظر ظاهر خیلی خوش دست و شیک هست، بدنهاش هم که فلزیه و سر نمیخوره ! به باطریشم از 10 نمره 8 میدم.ولی به گفته صاحب گوشی یک شبانه روز شارژ رو نگه میداره (استفاده متوسط تا نیمه سنگین).دوربین پشتیش واقعا بی نظیره و عکس های پرتره عالی میگیره! سلفیش سنسور 20 مگاپیکسلی و فوکوس اتوماتیک داره که سلفی‌های خوبی میگیره. رابط کاربریش هم عالی و کاملتر از پرچم دارای بقیه گوشی هاست. من که خیلی باهاش راحت بودم ! کیفیت صفحه نمایشش رو واقعا پسندیدم. درسته در حد پرچمدارهای هوآوی نیست ولی از سوپر آکوردهای میان رده سامسونگ بهتره ! پخش صدای گوشی هم از همه میان رده های سایر برندها (به جز اچ تی سی هوایی که بوم ساند دارند) خیلی بهتر بود ! هندزفریهاش واقعا عالین، واقعا عالی، وقتی میذاری تو گوشتون دیگه صدایی نمیشنوید.عملکرد و سرعت پردازش: کاملا راضی کنندست.نه لگ نه افت سرعت، همه بازی هارو بدون مشکل باز کردم باهاش.داغ کردن در حد چند درجه گرم شدن داره که طبیعیه.حافظه داخلی 64 که به نظرم کافیه. چون تو میان رده ها بی رقیبه.
نهایتا بگم بهترین انتخاب تو این رنجه برا کسایی که علاقه به عکس های پرتره و با کیفیت عالی و گوشی شیک و هندزفری عالی و حافظه داخلی بالا دارند .

علی

۱۳۹۷/۲/۱۰
بالاخره منم بعد کلی تحقیق گرفتمش و بعد دو روز استفاده دارم نظرمو می‌نویسم
همه چیزش عالیه بعنوان یک میان رده حتما پیشنهاد میکنم
باور کنین هیچی از سامسونگ کم نداره من گوشی قبلیم سامسونگ بود صفحه نمایش: بسیار با کیفیت
ابعاد و خوش دستی: بسیار خوش دست و سبک و نازکه، موبایل قبلیم هم 5.5 اینچ بود ولی این خیلی خوشدست تره.
باطری: با کار کم تا 3 روز، متوسط 1.5 روز ، و کار بسیار زیاد یک روز رو راحت جواب میده. شارژشم حدود یک ساعت و بیست دقیقه صفر تا صدشه.
دوربین:دوربینشم که عالی .دوربین جلوش هم خیلی واضح و قشنگ عکس میگیره کیفیت صدا: صداش خیلی با کیفیت و سه بعدیه ،بعضی وقتا که زنگ میخوره نمیفهمی صداش از کدوم طرف میاد! انگار از دوطرف صداش میاد، کیفیتش مثل اسپیکرای همراهه،خیلی خوبه.
سرعت و حافظه: سرعت و حافظه داخلیش اصلا حرفی توش نیست، سنگین ترین چیزی که باهاش اجرا کردم بازیه آسفالت بوده که کاملا روون و بدون مشکل اجرا میشه،سی چهل تا هم اپلیکیشن روش نصبه هیچ مشکلی نداره، رمشم همیشه 2.5 گیگ خالیه، داغم نمیکنه.

مجید

۱۳۹۷/۲/۱۰
اگر بین این گوشی و گوشی های هم قیمتش در سامسونگ شک دارید شک نکنید این بهترین انتخابه چون با پول کمتر میتونید گوشی بخرید که قیمت هم رده هاش در سامسونگ کلی بیشتره
قابلیت اثر انگشتش بی نظیره و با یه اشاره باز میشه. باتری ش فوقالعاده ست کمتر از یه ساعت کاملا پر میشه و تا دوروز تامینتون میکنه.
کیفیت عالیه دوربین ها رابط کاربریه عالی و واقعا طبق ادعای هواوی با 3 حرکت میشه به تمام قسمت های گوشی دسترسی پیدا کرد دوستان قبل از خرید این گوشی چند سوال برای من بوجود اومده بود که ممکنه سوال خیلی ها بوده باشه که با توجه ب خرید این گوشی پاسخ این سوالارو بدست اوردم!
-چیزی که بهش اشاره نشده ساپورت 4g+ در این گوشی هست بهتون صد درصد اطیمنان میدم ک ساپورت میکنه چون همین الان دستمه و علامت +4g بالای صفحه جلومه!
-نکته دیگر اپدیت اندروید هشت هست که قطعی هست که برای این گوشی میاد و صد درصد مطمئن باشید گوشی اپدیت میشه !
-او تی جی هم مطمئن باشید ساپورت میکنه خودم موس بش وصل کردم !

ارشیا

۱۳۹۷/۲/۱۰
درود به همگی دوستان
بالاخره بعد از کلی تحقیق و بررسی نظرات از سایت های مختلف این گوشی رو انتخاب و خریداری کردم واقعا ارزش خرید داره فقط کیفیت دوربین خیلی عالی نیست چون بعد از گرفتن عکس با زوم کردن تصویر تار میشود سخت افزار قوی در اجرای برنامه ها و بازی های سنگین ( آسفالت 8 تست شده )
البته یه حسگر که تو سایت ها بهش اشاره نشده و ننوشتن حسگر روشنایی هستش که داره ولی نمی‌دونم چرا سایت ها ننوشتن
طراحی گوشی هم عالیه کافیه دستتون بگیرید برای بار اول شیفیته گوشی میشید ( شبیه آیفون 7 پلاس هستش تا حدودی ) البته ناگفته نماند که به اسم 8 نمیرسه تو طراحی ولی تو میان رده با این قیمت طراحی خوبی به حساب میاد و لنز دوربین به مقدار محسوسی بیرون زده که با انداختن قاب درست میشه
و رابط کاربری هواوی که خیلی شبیه رابط آیفون میمونه برای کسانیکه تا زیر 2 میلیون گوشی می خواهند بخرن مسلما بهترین گزینه هست چون من تمامی برندها رو تو این رنج قیمتی مقایسه تخصصی کردم و این گوشی انتخاب شد

ارشیا

۱۳۹۷/۲/۱۰
من گوشی ام رو الان چند وقت هست گرفتم.گوشی خوب و با کیفیت است، کیفیت دوربین سلفی خوبی داره و یکی از ویژگی های دوربین اش اینه قابلیت گرفتن پرتره هم داره...محیط کاربری سخت و پیچیده نداره و امکانات نرم افزاری خوبی هم داره، اگه زیاد از گوشی تون استفاده میکنید باطری رو یک و نیم روز نگه میداره و خوبی اش اینه که زود هم شارژ میشه، گوشی برای آقایون که دستای بزرگی دارند اندازه اش خوبه ولی فکر میکنم برای خانوم ها اندازه گوشی بزرگ باشه و باید دو دستی کار کنند، کیفیت ال سی دی خوبه اما به سوپرآملود ها نمی‌رسه، کیفیت تماسش خوبه و اصلا پرش آنتن نداره، به لحاظ طراحی هم شیک و همچنین گوشی مقاومی نسبت به ضربه است...
سنسور اثر انگشت اش سریع عمل می‌کنه...
میان گوشی‌های میان‌رده جستجو کنید بعید است دستگاهی به خوبی Nova 2 Plus بیابید که از نظر مشخصات فنی، کیفیت ساخت و قیمت با آن برابری کند. کافی است تا یک بار این گوشی زیبا را در دست بیگرید تا متوجه کار بزرگی که هوآوی در طراحی این گوشی کرده است شوید