خانهاخبار
لپ‌تاپ شیائومی Mi Notebook Pro با نسل هشتم پردازنده‏‌های اینتل معرفی شد

لپ‌تاپ شیائومی Mi Notebook Pro با نسل هشتم پردازنده‏‌های اینتل معرفی شد

شرکت شیائومی در جریان معرفی از گوشی بدون حاشیه Mi Mix 2، لپ‌تاپ جدیدی را با نام Mi Notebook Pro معرفی کرده است که با پردازنده‎ی نسل هشتمی اینتل عرضه خواهد شد.
۱۳۹۶/۶/۲۰

شرکت شیائومی، امروز رویداد خبری را در شهر پکن در چین برگزار کرده و در جریان این نمایشگاه، لپ‏‌تاپ جدید شیائومی با نام Mi Notebook Pro معرفی شده است. می نوت‌بوک پرو، نسخه ارتقا یافته از نسل اول لپ‌تاپ‌های شیائومی است که در سال 2016 عرضه شد.

image

می نوت‌بوک پرو به پردازنده‌ی نسل هشتمی Core i7 اینتل موسوم به Kaby Lake Refresh با چهار هسته پردازشی مجهز شده است و از کنترلر حافظه رم دو کاناله با حداکثر 16 گیگابایت حافظه و یک ترابایت فضای ذخیره‌سازی SSD استفاده می‏کند.

شیائومی، لپ‎تاپ جدیدش را به GPU جدید انویدیا که برای محصولات رده‎پایین تولید شده است، مجهز کرده؛ به همین جهت، Mi Nootebook Pro از تراشه‌ی گرافیکی Nvidia GeForce MX150 بهره می‎گیرد. لپ‌تاپ جدید شیائومی به حسگر اثرانگشت مجهز شده است که از سیستم احراز هویت Windows Hello پشتیبانی می‎کند. شرکت شیائومی برخلاف سازندگان دیگر، حسگر اثرانگشت را با تاچ‌پد ادغام کرده است و به همین جهت، نیازی به فشردن دکمه‌ی پاور به منظور احراز هویت خود ندارید.

image

لپ‌تاپ می‌ نوت‌بوک پرو برای اینکه در پردازش محتوای گرافیکی خنک باقی بماند و حرارت بالا به اجزای سخت‏افزاری این مدل آسیب نرساند، به سیستم خنک‎کننده بزرگ‎تری مجهز شده است که می‌تواند حرارت اضافی را دفع کند.

می نوت‌بوک پرو با نمایشگر 15.6 اینچی Full HD عرضه خواهد شد؛ صفحه‌نمایش شیائومی Mi Notebook Pro توسط پوشش محافظ کورنینگ گوریلا گلس 3 محافظت می‌شود و پوشش 72 درصدی از طیف رنگی NTSC دارد.

image

 شرکت شیائومی در هنگام رونمایی از لپ‌تاپ Mi Notebook Pro، آن‌را با مک‌بوک پرو 2017 اپل مقایسه کرد و به برتری لپ‌تاپ جدیدش در مقایسه با مک‌بوک جدید اپل اشاره نمود. شیائومی ادعا می‌کند که Mi Notebook Pro یکی از بهترین لپ‌تاپ‌های بازار است و مقاومت بالای در برابر ضربه دارد. شرکت شیائومی اشاره کرده است که لپ‌تاپ جدیدش، 1.95 کیلوگرم وزن و ابعاد 360.7 در 243 در 15.9 میلی‏متری دارد؛ عدد سوم یعنی 15.9 میلی‌متر مربوط به ضخامت لپ‌تاپ جدید شیائومی است.

image

بلندگوهای شخصی‎سازی Harman Infinity و فناوری صدای Dolby Atmos از دیگر مشخه‌های Mi Notebook Pro به شمار می‎رود. این لپ‌تاپ از یک باتری با ظرفیت 60 وات ‌ساعت استفاده می‎کند و شارژر سبک‌ آن، می‎تواند لپ‎تاپ را تا 50 درصد تنها با گذشت 35 دقیقه شارژ نماید. برای لپ‌تاپ جدید شیائومی، دو پورت یواس‎بی تایپ سی، جک صدای 3.5 میلی‎متری، پورت HMDI، دو پورت یواس‌بی Type-A (یواس‌بی 3.0 و یواس‌بی 2.0) و اسلات کارت حافظه SD درنظر گرفته شده است. این مدل از وای‌فای دو بانده 802.11ac نیز پشتیبانی می‌کند.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (1 نظر)

حسین

۱۳۹۶/۶/۲۰
پورت HMDI ؟
یا
پورت HDMI ؟