خانهاخبار
باز کردن و تعمیر Galaxy Note 8 چندان آسان نیست

باز کردن و تعمیر Galaxy Note 8 چندان آسان نیست

سایت iFixit با بررسی گلکسی نوت 8 تایید کرده است که باز کردن این گوشی چندان آسان نیست و در صورت خراب شدن با مشکل مواجه خواهید شد.
۱۳۹۶/۶/۱۹

گلکسی نوت 8 گوشی محکمی است؛ این را JerryRigEverything در ویدئو خود ثابت کرده است. اما همانقدر که نوت 8 محکم و با کیفیت ساخته شده است باز کردنش نیز سخت و دشوار است.

کارشناسان iFixit به سراغ فبلت پرچمدار جدید سامسونگ رفته‌اند تا دریابند در صورت خراب شدن این گوشی چگونه می‌توان بدنه آن را باز کرد و قطعات درون دستگاه را تعویض یا تعمیر نمود.

طبق گفته‌های iFixit باز کردن Galaxy Note 8 اصلا کار آسانی نیست. پنل شیشه‌ای پشت گوشی با چسب بسیار قوی به فریم دستگاه چسبانده شده است که باز کردن آن بی‌دردسر نیست. از آنجا که برای تعویض نمایشگر یا هر قطعه دیگر نیاز به باز شدن قاب پشتی دستگاه است ممکن است در حین انجام کار به بدنه آسیب وارد شود.

نکته مثبت در مورد نوت 8 ماژولار و قابل تعویض بودن اکثر قطعات گوشی است که در صورت خرابی می‌توان آنها را با قطعه جدید جایگزین کرد.

در فیلم زیر می‌توانید مراحل باز کردن گلکسی نوت 8 را مشاهده کنید.

 

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (15 نظر)

بهنام

۱۳۹۶/۶/۲۸
من حدودا ٨ سال آيفون داشتم نه فقط ايفون بلكه تبلت و ايمك .تا حدي كه شبا خواب سيب گاز زده ميديدم ،با خودم گفتم نكنه من نسبتي با حضرت آدم دارم و بي خبرم،،، تا زماني كه به قول خودم ريسك كردم و رفتم سراغ خريد سامي اس 8 اولين چيزي كه برام به چشمم تفاوت را احساس كرد كيفيت تصوير مخصوصا در حالت حداكثر اومد و سرعت بالا و كيفيت خوب حسگر عنبيه تا حدي كه من زماني كه داشتم تنظيمش ميكردم بدون عينك بودم ولي اين حسگر انقدر دقيقه با اينكه نمره چم من زير ١ هست باز هم با عينك شناسايي نميكنه و البته يك چيزش كه رو مخ حسگر اثر انگشته كه بايد خيلي دقيق و محكم بزاري تا شناسايي كنه برعكس آيفون .در مورد بقيه چيزها هم رقابت تنگاتنگي دارند كه نميتوان سخت افزار يكي رابرتر از ديگري دانست واي البته در مورد سيستم ios كه قطعا يك سر وگردن بالاتر از اندرويد سامسونگ فقط اي كاش زبان فارسي ومشكل ايتونز و اپ استور در ايران برطرف ميشد ...ما خوب وبد داستان را گفتيم ولي به هر حال صلاح كار خويش خسروان دانند

فاطی

۱۳۹۶/۶/۲۶
والا همش اینجا پلاسی

حمید

۱۳۹۶/۶/۲۳
همه اینایی که گفتی از مشخصات بارزسامهنگه هنگ جی چیه اسم دوم سامهنگه؟

Galaxy Note 8

۱۳۹۶/۶/۲۱
Y h تو فعلا برو یه چاره ای بیندیش که هنگ تی سی ی آشغال سازت رو از ورشکستگی و خریداری شدنش توسط گوگل نجات بدی.

سعید

۱۳۹۶/۶/۲۱
کیفیتی که ما در هنگی u11 دیدیم بیشتر شبیه ایران خودرو و سایپا بود و اس۸ و نوت ۸ یه چیزی تو مایه های بنز و بی ام و