خانهاخبار
مدل 2017 تبلت ارزان‌ قیمت گلکسی Tab A با پردازنده چهار هسته‌ای معرفی شد

مدل 2017 تبلت ارزان‌ قیمت گلکسی Tab A با پردازنده چهار هسته‌ای معرفی شد

شرکت سامسونگ، به‌تازگی از تبلت جدیدی در ویتنام رونمایی کرده است. تبلت گلکسی Tab A (مدل 2017) با نمایشگر 8 اینچی همراه شده است.
۱۳۹۶/۶/۱۹

تبلت جدید سامسونگ به پردازنده چهار هسته‌ای با فرکانس 1.4 گیگاهرتز برای هر هسته پردازشی، مجهز شده است و یک باتری با ظرفیت 5000 میلی‌آمپر ساعت انرژی لازم برای نمایشگر و پردازنده را تأمین می‎کند. سامسونگ ادعا می‌کند که با یک‌بار شارژ تبلت گلکسی Tab A 2017، این مدل می‌تواند تا 14 ساعت به صورت مداوم فیلم پخش نماید. شعبه ویتنام سامسونگ، گلکسی Tab A را در حدود 285 دلار قیمت‎گذاری کرده است.

image

همان‌طور که در مقدمه گفته شد، گلکسی Tab A از یک نمایشگر 8 اینچی استفاده می‌کند؛ از آنجایی‌که این تبلت یک مدل «رده‌پایین» است، رزولوشن نمایشگر به 1280 در 800 پیکسل محدود شده و پنل TFT نیز برای آن درنظر گرفته شده است. یکی از مواردی که در رابطه با این تبلت باید دانید، عدم پشتیبانی نمایشگر از قلم S-Pen است.

تبلت 8 اینچی جدید سامسونگ با دو گیگابایت رم و 16 گیگابایت حافظه داخلی همراه شده است و می‎توانید با استفاده از حافظه جانبی، فضای ذخیره‌سازی را تا 256 گیگابایت افزایش دهید. گلکسی Tab A با سیستم‌عامل اندروید نوقا 7.1 همراه شده است و شرکت سامسونگ مانند دیگر محصولات خود، رابط‌کاربری سیستم‎عامل اندروید در تبلت جدیدش را با پوسته Samsung Experience شخصی‌سازی کرده است.

image

تبلت جدید سامسونگ از یک دوربین 8 مگاپیکسلی استفاده می‌کند؛ دوربین اصلی از فلاش LED برخوردار شده است و همین موضوع کمک خواهد کرد تا تصویربرداری در شرایط نوری نامناسب با استفاده از تبلت 8 اینچی گلکسی Tab A (مدل 2017) امکان‏‌پذیر باشد. یک شاتر 5 مگاپیکسلی دیگر برای مدل 2017 گلکسی Tab A درنظر گرفته شده است. براساس اعلام رسمی سامسونگ، دوربین اصلی می‌تواند حداکثر ویدیوهایی با رزولوشن 1080p و نرخ 30 فریم بر ثانیه ثبت نماید. در صورتی‌که مایل هستید تا از هدفون روی تبلت جدید سامسونگ استفاده کنید، می‌توانید از هدفون‌های سازگار با جک صوتی 3.5 میلی‌متری استفاده نمایید.

image

مدل 2017 گلکسی Tab A از بلوتوث 4.2 پشتیبانی می‌کند و تنها از یک سیم‌کارت پشتیبانی می‌کند. می‌توانید روی اسلات تعبیه شده، از نانو سیم‌کارت سازگار با 4G LTE استفاده نمایید. شرکت سامسونگ، هنوز اطلاعات بیشتری را از زمان عرضه این محصولات در بازارهای دیگر ارائه نداده است اما این موضوع، بدین معنی نخواهد بود که تبلت 8 اینچی جدید این شرکت در خارج از بازار ویتنام عرضه نشود.

image

با توجه به مشخصات نسبتاً ضعیفی که برای مدل 2017 گلکسی Tab A درنظر گرفته شده، این تبلت یک مدل مقرون‌به‌صرفه است و برای کاربرانی مناسب خواهد بود که به دنبال یک تبلت نه‌چندان بزرگ با سیستم‌عامل اندروید هستند؛ با این‌حال، هیچ تمایلی ندارند تا تمامی حساب خود را برای خرید یک تبلت اندرویدی خالی نمایند!

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (1 نظر)

قاسم

۱۳۹۶/۶/۱۹
خیلی گرونه با این مشخصات