خانهاخبار
گلکسی Note 8 رکورد پیش‌خرید سری نوت سامسونگ را شکست

گلکسی Note 8 رکورد پیش‌خرید سری نوت سامسونگ را شکست

بعد از اتفاق سال گذشته برای Note 7، کمتر کسی فکرش را می‌کرد سامسونگ باز هم نوت بسازد، شاید حتی خودشان هم مطمئن نبودند و برای همین S8 Plus را ساختند! Note 8 اما معرفی شد و حال با انتشار آمار پیش‌خرید تمام معادلات را تغییر داده است. در ادامه با جی اس ام همراه باشید.
۱۳۹۶/۶/۱۸
image

امروز سامسونگ اعلام کرد Note 8 رکورد پیش‌خرید سری نوت این شرکت را شکسته. فارق از اینکه نوت 8 گوشی خوب یا بدی باشد کمتر کسی فکر می‌کرد با وجود قیمت 929 دلاری، اتفاق سال پیش، عرضه نوت 7 فن ادیشن و S8 Plus باز هم فروش خوبی داشته باشد، چه برسد به شکستن رکورد پیش‌خرید کل سری نوت.

پیش‌خرید از تاریخ 24 اوت برابر با 2 شهریور آغاز شد. با هر دیدی هم که به نوت 8 بنگریم باز هم گران است، سامسونگ اما با باندل‌ها و تخفیف‌های وسوسه کننده افراد بیشتری را به پیش‌خرید ترغیب کرده. برای کسانی که تا پیش از 24 سپتامبر برابر با 2 مهر اقدام به پیش‌خرید کنند، به انتخاب خود یک دوربین Gear 360 یا شارژر بی‌سیم داده می‌شود. همچنین برای خریداران نوت 7 هم تخفیفی نزدیک به 400 دلار در نظر گرفته شده. اپراتور‌های موبایل مثل T-Mobile هم تخفیف‌های جالبی برای نوت 8 ارائه می‌دهند.

البته سامسونگ آمار دقیقی از تعداد Note 8 های پیش‌فروش شده نداده، اما با در نظر داشتن محبوبیت نوت 7 رقم کمی نخواهد بود. نظر شما در این مورد چیست؟

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (33 نظر)

سعیدfm

۱۳۹۶/۶/۲۸
کم چرت بگوnote 8?الجی با این سطح تبلیغات کمش تا الان هر پرچمدارش بالای 14 15 میلیون گوشی فروخته

محمد

۱۳۹۶/۶/۲۰
جالبه ایفون 6 و 6s و 7 و حالا هم ایفون 7s یا 8 دقیقا شبیه هم هستن بعد اومدی از Note8 که تفاوتش با S8+ نسبت به تفاوت ایفون ها خیلی بیشتره ایراد میگیری؟! لازم هم نیست فردی مثل شما نگران فروش سامسونگ با این قیمت بالا باشه!

محمد

۱۳۹۶/۶/۲۰
اچ تی سی 10 15 درصد افت داشته !!!!!!!!! بیش از 50 درصد افت داشته عزیز حالا باور نمیکنی ولی چند وقت دیگه که اچ تی سی به کل ورشکسته شد متوجه میشی کی درست میگفته! حالا بگذریم که اصلا شما متوجه نشدی این مطلب چی گفته! مقایسه پیش فروش بوده با نوت های قبلی بعد شما اومدی آمار فروش دادی اون هم در حالی که هنوز Note8 در تمام کشور ها عرضه نشده! در ثانی یه مقایسه آمار بین پرفروش ترین گوشی هنگ‌تی‌سی و u11 هم بزاری بد نیست اون موقع به عددی مثل 1000% کاهش فروش میرسی که واقعا فاجعه است!

محمد

۱۳۹۶/۶/۲۰
باشه رشد سامسونگ تو رویاهای تو منفیه ولی در اون صورت امار فروش هنگ تی سی چی عزیزم؟ با اون مدیر آزادش نسبت به سال قبل بیش از 50 درصد کاهش فروش داشته! U11 یک دهم پرچمدار قبلی هنگی 10 هم فروش نداشته !!!!!!!!

سعید

۱۳۹۶/۶/۲۰
نمیدونستن اینجا همه فوق لیسانس و دکترا دارن مخصوصا طرفداری هنگ تی سی خخخخ