خانهاخبار
گوشی میان‌رده گلکسی C8 سامسونگ با دوربین دوگانه معرفی شد

گوشی میان‌رده گلکسی C8 سامسونگ با دوربین دوگانه معرفی شد

شرکت سامسونگ، به‎تازگی از گوشی میان‎رده جدید خود از سری «Galaxy C» به صورت رسمی رونمایی کرده است. جی‌اس‌ام را دنبال کنید.
۱۳۹۶/۶/۱۷

گلکسی C8، یکی‌دیگر از معدود گوشی‌های سامسونگ با دوربین دوگانه است. سامسونگ پس از معرفی از فبلت پرچم‌دارش با نام گلکسی نوت 8، از گوشی میان‌رده گلکسی J7 + در تایلند رونمایی کرده است که از دوربین دوگانه عمودی استفاده می‌کند.

image

محصول جدید این شرکت که با دوربین دوگانه عرضه خواهد شد، یک میان‌رده از سری گلکسی C به شمار می‌رود که شرکت سامسونگ، این مدل را با نام گلکسی C8 معرفی کرده است. گوشی جدید سامسونگ از تراشه هلیو پی 20 مدیاتک استفاده می‌کند و در دو نسخه با سه گیگابایت رم و 32 گیگابایت حافظه یا چهار گیگابایت رم و 64 گیگابایت حافظه ارائه می‎شود.

شرکت سامسونگ از ترکیب دو سنسور 13 (با دریچه دیافراگم F1.7) و 5 مگاپیکسلی (با دریچه دیافراگم F1.9) استفاده کرده است؛ برای تصویربرداری در محیط‌های کم‌نور، فلاش LED دوتایی نیز برای این دوربین اصلی درنظر گرفته شده است. تصویربرداری سلفی یا برقراری مکالمه‌های تصویری به کمک شاتر 16 مگاپیکسلی با دریچه دیافراگم F1.9 صورت خواهد گرفت؛ این سنسور در حاشیه‌ی  بالای نمایشگر جای گرفته است.

image

 گلکسی C8 سامسونگ به یک نمایشگر 5.5 اینچی Super AMOLED با رزولوشن Full HD (یا 1920 در 1080 پیکسل) مجهز شده است. نسبت ابعاد تصویر صفحه‌نمایش مانند گلکسی اس 8 یا گلکسی نوت 8 سامسونگ، غیر مرسوم نیست؛ گلکسی C8 با نمایشگری با نسبت ابعاد 16 به 9 عرضه می‌‌شود که امروزه همچنان در بسیاری از گوشی‌ها استفاده می‎شود.

گلکسی C8 از یک باتری با ظرفیت 3000 میلی‌آمپر ساعت استفاده می‌کند که با توجه به تراشه‌ی کم‎مصرف هلیو پی 20 و نمایشگر سوپر آمولد این گوشی، مناسب به‌نظر می‌رسد. شرکت سامسونگ، گوشی میان‌رده جدیدش را به حسگر اثرانگشت مجهز کرده است؛ برای احراز هویت خود تنها باید دکمه‌ی Home را لمس کنید.

image

با این‌حال، گلکسی C8 از قابلیتی برای «احراز چهره» کاربران استفاده می‌کند؛ باید توجه داشت که احراز چهره با استفاده از سنسور فرعی انجام نمی‌شود و دوربین سلفی با عکس‌برداری از چهره‌ی کاربران، هویت آن‌ها را تشخیص می‌دهد. البته، خبری از سنسور تشخیص عنبیه چشم نیست و با توجه به قیمت این محصول، انتظار برای چنین قابلیتی بیهوده به‏‌نظر می‌رسد.

image

شرکت سامسونگ، گلکسی C8 با پشتیبانی از بلوتوث 4.2، 4G LTE و دو سیم‌کارت عرضه خواهد کرد. این گوشی، به درگاه یواس‌بی Type-C مجهز شده است و از فناوری Pump Express 3.0 مدیاتک برای شارژ سریع‌تر بهره می‌گیرد. گلکسی C8 با پشتیبانی از بیکسبی عرضه خواهد شد؛ با این‌حال، هیچ دکمه اختصاصی برای فعال‌سازی بیکسبی برای آن درنظر گرفته نشده است.

سیستم‌عامل اندروید نوقا 7.1.1 به همراه رابط‌کاربری اختصاصی سامسونگ که Samsung Experience نامیده می‌شود، روی گوشی جدید گلکسی C8 نصب شده است. گوشی جدید سامسونگ، تنها 7.9 میلی‌متر ضخامت دارد و وزن این گوشی در حدود 180 گرم است. با وجود اینکه قیمت یا زمان عرضه این گوشی هنوز به طور رسمی اعلام نشده است، گمان می‌رود گلکسی C8 نزدیک به 2000 ین (یا 307 دلار) قیمت داشته باشد. با این‌حال، به‌نظر می‌رسد حداقل در ابتدا، گلکسی C8 تنها در چین عرضه شود؛ سری گلکسی C معمولاً تنها در چین به فروش می‌رسد. گوشی میان‌رده گلکسی C8 در سه رنگ مشکی، طلایی و رز گلد عرضه خواهد شد. 

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (38 نظر)

Sari

۱۳۹۸/۱۱/۱۲
چرا اصن قاب پیدا نمیشه براش

Soniya

۱۳۹۷/۱۲/۲۱
برا شما هم اندروید ۸ نیومده؟؟؟

مسعود

۱۳۹۷/۱۱/۱
این گوشی واقعا هنگ میکنه

ندا

۱۳۹۷/۹/۲۶
دوستان منم خریدم گوشی خوش دست و شیکی هست کاراییشم مثل بقیه گوشیا واقعا فرقی نداره اما برای اینک.هنگ نکنه یه انتی ویروس خوب روش نص کنید...

احمد

۱۳۹۷/۸/۲۰
چند خریدی؟64 گیگ ی 32؟