خانهاخبار
تصاویر جدید از میت 10 و میت 10 پرو؛ طراحی گوشی بدون حاشیه هوآوی چگونه است؟

تصاویر جدید از میت 10 و میت 10 پرو؛ طراحی گوشی بدون حاشیه هوآوی چگونه است؟

به‌تازگی، تصاویری از رندرهای نسخه «استاندارد» فبلت میت 10 و مدل «پرو» این فبلت رده‌بالا به‌دست آمده است که طراحی گوشی جدید هوآوی را به نمایش می‌گذارد. میت 10 آن‌طور که انتظار می‌رفت، افسانه‌ای نیست! با این‌حال، جنس بدنه پشتی آن از شیشه خواهد بود.
۱۳۹۶/۶/۱۵

با توجه به معرفی گوشی پرچم‌دار گلکسی نوت 8 و ال‌جی وی 30، اکنون پرچم‌داران جدید اپل، گوگل و هوآوی به سوژه‌ی داغ شایعه‌پردازان تبدیل شده‌اند. اپل تا چند روز دیگر از آیفون 8 با تغییرات چشمگیر رونمایی خواهد کرد و در نیمه‎ی اول مهر ماه نیز، گوشی‌های پیکسل 2 و پیکسل 2 ایکس‌ال معرفی خواهند شد.  

میت 10 نیز، احتمالاً به عنوان آخرین پرچمدار 2017 در سومین دهه از مهر ماه معرفی خواهد شد. یکی از قابلیت‌های مهم این محصول که توسط شرکت سازنده تأییده شده، حاشیه‌های بسیار باریک اطراف نمایشگر است.

گمان می‌رود میت 10 در دو نسخه عرضه شود؛ مدل استاندارد با قیمت معقول راهی بازار خواهد شد و البته، طراحی آن به نسل گذشته شباهت خواهد داشت. این مدل براساس شایعات، به یک سنسور اثرانگشت در پایین نمایشگر مجهز می‌شود و عدم حذف حاشیه‌های اضافی اطراف نمایشگر، باعث شده است تا قیمت کم‌تری نسبت به مدل «پرو» داشته باشد.

image

به‌تازگی، رندرهای گوشی پرچم‌دار میت 10 هوآوی منتشر شده است که طراحی مدل استاندارد را به نمایش می‌گذارد. همان‎طور که در این تصاویر قابل مشاهده است، دکمه فیزیکی Home مانند پی 10 و پی 10 پلاس در حاشیه پایین نمایشگر جای خواهد گرفت و البته، جک 3.5 میلی‌متری صدا از این مدل حذف نشده است.

image

در بدنه پشتی نیز، شرکت هوآوی از شیشه استفاده کرده است و دوربین دوگانه با چینش عمودی در پنل پشتی گوشی جلب‌توجه می‌کند. پشت گوشی میت 10 هیچ شباهتی به نسل گذشته نخواهد داشت و البته، خبری از بلندگوهای استریو در لبه‌ی پایین این فبلت رده‌بالا نیست. منبع انتشار این تصاویر، مدعی است که میت 10 ابعادی برابر با 150.2 در 77.5 میلی‌متر خواهد داشت و 8.4 میلی‎متر ضخامت دارد. با وجود ضخامت زیاد، دوربین نزدیک به نیم میلی‌متر دیگر نیز به ضخامت دستگاه اضافه خواهد کرد.

همان‌طور که گفته شد، میت 10 پرو به عنوان گوشی بدون حاشیه هوآوی در سال 2017 راهی بازار می‎‌شود. به همین جهت، پنل نمایشگر میت 10 پرو به‌تازگی منتشر شده است که حاشیه‌های کم در اطراف نمایشگر را تأیید می‌کند؛ با این وجود، نباید منتظر طراحی مانند آیفون 8 باشید! ضمن اینکه به‎نظر می‌رسد، میت 10 حاشیه‌های بیشتری در مقایسه با برخی از گوشی‌های بدون حاشیه امسال مانند می میکس 2 شیائومی داشته باشد.

image

 

 حاشیه‌های بالا و پایین نمایشگر همچنان در میت 10 پرو حفظ شده است و تنها می‌توان گفت که ضخامت آن‌ها، کاهش یافته؛ در حاشیه پایین لوگوی شرکت هوآوی دیده می‌شود و حاشیه‌ی بالا نیز به دوربین سلفی، سنسورهای ضروری دیگر و بلندگوی مخاطب اختصاص خواهد یافت.

براساس ویدیویی که هوآوی پیش‌تر منتشر کرده بود، میت 10 و میت 10 پرو به دوربین دوگانه 20 و 12 مگاپیکسلی مجهز خواهند شد. همچنین، اعلام شده است میت 10 از تراشه Kirin 970 با هشت هسته پردازشی استفاده می‌کند؛ این تراشه، اولین چیپ‌ست ساخت هوآوی با لیتوگرافی 10 نانومتری است.

آن‌طور که گمانه‌زنی‌ها نشان می‌دهد، میت 10 پرو بیشتر از 1000 دلار قیمت خواهد داشت و هوآوی، میت 10 «استاندارد» را با قیمتی نزدیک به 599 دلار عرضه می‎کند. با توجه به کشیدگی نمایشگر، به‌نظر می‌رسد میت 10 پرو به صفحه‌نمایش 5.9 اینچی با رزولوشن Full HD + مجهز شده باشد.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (3 نظر)

علی

۱۳۹۶/۶/۱۶
امیدوارم واقعی نباشه
به نظر من که دکمه هوم جلوه و زیبایی گوشی رو میگیره ??
ضخامتشم که اینجور نشون میده زیاده پس سنگینه ????

yashar2080

۱۳۹۶/۶/۱۶
این الان بدون حاشیه است؟!!!!!! این با قبلیا چه فرقی داره؟!!!

Samuel1987

۱۳۹۶/۶/۱۵
زیباست ???????