خانهاخبار
گلکسی نوت 8 با پلت‌فرم Daydream گوگل سازگار است

گلکسی نوت 8 با پلت‌فرم Daydream گوگل سازگار است

براساس اعلام رسمی یکی از مقامات سامسونگ، فبلت پرچمدار جدید این شرکت یعنی گلکسی نوت 8 در هنگام عرضه از پلت‎فرم Daydream گوگل پشتیبانی خواهد کرد.
۱۳۹۶/۶/۱۵

پس از اینکه شرکت سامسونگ از گلکسی S8 و گلکسی S8 Plus رونمایی کرد، به صورت رسمی تأیید شد که هر دو مدل با پلت‎فرم واقعیت ‌مجازی Daydream گوگل سازگار خواهند بود. اگرچه برای استفاده از هدست‌ها گوگل به منظور استفاده از پلت‌فرم Daydream، خریداران مدت زمان زیادی را منتظر مانده بودند تا به‌روزرسانی نرم‌افزاری لازم به منظور پشتیبانی گلکسی S8 و گلکسی S8 Plus از این پلت‌فرم برای دستگاه آن‎ها عرضه شود.

این به‌روزرسانی که استفاده از هدست‌های سازگار با پلت‌فرم Daydream را امکان‎پذیر می‏‌کند، ماه گذشته برای گوشی گلکسی S8 و گلکسی S8 Plus منتشر شده است. به همین منظور، خریداران گوشی‌های پرچم‎دار 2017 سامسونگ می‎توانند تمامی برنامه‎ها لازم برای استفاده از پلت‌فرم Daydream را از طریق فروشگاه پلی‌ استور گوگل نصب نمایند.

image

اکنون با رونمایی از فبلت گلکسی نوت 8 با نمایشگر 6.3 اینچی Quad HD+، بسیاری مایل هستند که بدانند آیا این فبلت پرچم‌دار نیز با پلت‌فرم Daydream گوگل سازگاری خواهد داشت یا خیر؛ به همین منظور، شرکت سامسونگ به‌تازگی تأیید کرده است که گلکسی نوت 8 نیز با پشتیبانی از پلت‎فرم Daydream عرضه خواهد شد. این موضوع توسط سخنگوی شرکت سامسونگ به NewMobiel اعلام شده است.

البته، خریداران نیازی ندارند تا مدت زمان زیادی را به منظور انتشار به‌روزرسانی‌های نرم‌افزاری لازم منتظر بمانند. آن‌طور که پیداست، گلکسی نوت 8 در هنگام عرضه از پلت‏فرم Daydream پشتیبانی خواهد کرد. به همین جهت برای تجربه محتوای واقعیت مجازی، باید تنها یک هدست و کنترلر خریداری کنید و هنگامی‌که گلکسی نوت 8 در تاریخ 24 شهریور عرضه شود، می‌توانید از مزایای پلت‌فرم واقعیت مجازی گوگل موسوم به Daydream استفاده نمایید.

لازم به‏‌ذکر است که گوگل نیز پیش‌تر اعلام کرده بود تعداد محصولات با پشتیبانی از پلت‌فرم Daydream تا پایان سال 2017 افزایش خواهد یافت و آن‌‏طور که پیداست، گلکسی نوت 8 سامسونگ یکی از این مدل‌ها خواهد بود.  

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (2 نظر)

Galaxy Note 8

۱۳۹۶/۶/۱۵
فقط سامسونگ???

Samuel1987

۱۳۹۶/۶/۱۵
آفرین سامسونگ
??????