خانهاخبار
اپل هدفون Beats by Dre Studio3 را رسما معرفی کرد

اپل هدفون Beats by Dre Studio3 را رسما معرفی کرد

نسل سوم استودیو یکی از بهترین و محبوب‌ترین هدفون‌های برند بیتس روز گذشته توسط اپل مالک این برند به صورت رسمی معرفی شد. Studio 3 نسبت به مدل نسل قبلی پیشرفت‌های خیره‌کننده‌ای داشته است که در ادامه با آن‌ها بیشتر آشنا خواهید شد. با جی‌اس‌ام همراه باشید..
۱۳۹۶/۶/۱۴

همان طور که می‌دانید اپل چند سال پیش تصیم گرفت کمپانی Beats by Dre که توسط Dr. Dre خواننده محبوب هیپ-هاپ آمریکایی را که در آن زمان با کمپانی Monster همکاری می‌‌کرد، به ارزش بسیار بالایی خریداری کند. استودیو اولین محصول برند بیتس است که برای اولین در سال ۲۰۰۸ میلادی معرفی شد و تا مدت‌ها سر و صدای زیادی به پا کرد. اپل روز گذشته نسل سوم این هدفون محبوب را با نام Studio3 زودتر از برگزاری مراسم ویژه معرفی نسل جدید آیفون در تاریخ ۲۱ شهریور به صورت رسمی معرفی کرد.

image

استودیو ۳ نسبت به مدل نسل قبل پیشرفت‌های چشمگیری داشته که تقریبا تمامی آن‌ها را مدیون چیپ W1 اپل است. Studio3 سرانجام مشابه دیگر اعضای خانواده بیتس همانند Solo3, Power Beats و BeatsX مجهز به چیپ معروف W1 اپل شده است که قبل تپنده این محصول محسوب می‌شود. این چیپ کیفیت ارتباط بی‌سیم بلوتوث هدفون را بهبود می‌بخشد و در کنار آن باعث می‌شود تا هدفون انرژی کمتری را مصرف کند. 

image

به لطف چیپ W1 باتری هدفون Studio3 تا بیش از ۲۲ ساعت در حالت Pure ANC (نویز کنسلیشن) و در حالت Low Power Mode بیش از ۴۰ ساعت دوام می‌آورد که در نوع خود بی‌نظیر است و فعلا نمی‌توان در این ضمینه رقیبی برای آن پیدا کرد. استودیو۳ مجهز به قابلیت شارژ سریع با نام Fast Fuel نیز است که کاربر با تنها ۱۰ دقیقه شارژ آن می‌تواند بیش از ۳ ساعت به گوش دادن به موسیقی بپردازد.

یکی از مهمترین ویژگی‌های هدفون‌های سری استودیو شرکت بیتس فناوری حذف نویز است که از همان ابتدا به آن توجه زیادی می‌شد. اپل نیز به این بخش همانند گذشته توجه زیادی کرده است و با به ارمغان آوردن فناوری Pure ANC بیشتر از هر زمان دیگری امکان حذف صدای‌های مزاحم اطراف به صورت هوشمند برای استودیو ۳ فراهم گردیده است.

در کمال ناباوری اپل به جای درگاه‌ USB-C یا Lightning از microUSB برای شارژ این هدفون استفاده کرده است که باعث می‌شود کاربران مک و آیفون آزرده خاطر شوند.

image

استودیو ۳ در شش رنگ متفاوت زیر به فروش می‌رسد که هرکدام یک از آن‌ها زیبایی خودشان را دارند:

  • مشکی مات
  • خاکستری سایه‌ای
  • آبی
  • رزگلد سرامیکی
  • قرمز
  • آبی

دو رنگ رزگلد سرامیکی و خاکستری سایه‌ای نسخه Special Eddition این هدفون محسوب می‌شوند اما خوشبختانه از لحاظ قیمت تفاوتی با دیگر رنگ‌ها ندارند. 

image

قیمت استودیو ۳ تنها ۵۰ دلار کمتر از Beats Pro حرفه‌ای‌ترین هدفون این برند، معادل ۳۴۹ دلار آمریکا است که امکانات بیشتری نسبت به Beats Pro در اختیار کاربر قرار می‌دهد.

پیش‌بینی می‌شود استودیو ۳ طی یک ماه آینده با قیمت نسبتا بالا وارد بازار کشورمان شود و در آذر ماه امسال به ثبات قیمت برسد. اگر شما نیز قصد خرید این هدفون زیبا و با کیفیت را دارید، پیشنهاد می‌کنیم تا ۲ الی ۳ ماه آینده صبر کنید.

image
نظر خود را با ما و دیگر جی‌اس‌امی‌ها به اشتراک بگذارید.

image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (4 نظر)

Kiarash

۱۳۹۶/۶/۱۶
به نظرم Sennheiser Momentum بگیری از همه بهتره
حدود 2 تومنه قیمتش

حمید

۱۳۹۶/۶/۱۵
یه تماسی با ایران هدفون بگیرین راهنماییتون می کنه ولی به نظرم تا زیر 2 تومن یکی باس کامفورت کیو 35 با قابلیت نویز کنسلینگ و ان اف سی خوبه و یکی هم سنهایزر مومنتیوم 2 وایرلس با قابلیت نویز کنسلینگ ضمنا همین الان هم تا 18 جشنواره دارن

علی

۱۳۹۶/۶/۱۵
هیچ کدوم ... اگر واقعا هدفون بازی و کیفیت صدا برات اولویت داره باید بری سراغ برند های حرفه ای و قدیمی این حوزه مثل sennheiser یا audio technica و غیره ... اگر هم دنبال قرتی بازی هستی که فقط beats

.

۱۳۹۶/۶/۱۴
بنظرتون beats pro خريدش ب صرفه تره يا اين؟قيمت برام مهم نيس كدومش كيفيت صدا بهتري داره؟?