خانهاخبار
بهترین کارت‌های حافظه برای گلکسی نوت 8

بهترین کارت‌های حافظه برای گلکسی نوت 8

اگر به دنبال خرید کارت حافظه برای گوشی Galaxy Note 8 خود هستید در ادامه این مطلب 5 تا از بهترین کارت‌های حافظه میکرو اس دی را در ظرفیت‌های مختلف به شما معرفی می‌کنیم.
۱۳۹۶/۶/۱۴

گلکسی نوت 8 یکی از بهترین گوشی‌های هوشمند سال 2017 است. سری نوت سامسونگ همیشه جزو پرطرفدارترین محصولات این شرکت بوده‌اند. برخورداری از نمایشگر بزرگ، قلم استایلوس و ویژگی‌های نرم‌افزاری متفاوت سبب می‏شود تا بتوان کارها و تسک‌ها مختلف را به راحتی با آن انجام داد.

Galaxy Note 8 با حافظه داخلی 64، 128 و 256 در بازار عرضه می‌شود در نتیجه کاربران به تناسب نیاز خود می‌توانند یکی از این مدل‌ها را انتخاب کنند. از آنجا که سامسونگ قیمت گزافی روی پرچمدار خود گذاشته است ممکن است برخی مجبور به خرید مدل 64 گیگابایتی نوت 8 شوند.

خوشبختانه امکان نصب کارت حافظه جانبی در این گوشی وجود دارد و می‌توان با تهیه یک کارت microSD پرسرعت ظرفیت گوشی را افزایش داد. دراین مطلب به معرفی 4 کارت‌ حافظه microSD می‌پردازیم که برای استفاده در گلکسی نوت 8 بهترین هستند.

Samsung MicroSD EVO+ 256GB

image

شرکت سامسونگ یکی از بهترین تولیدکنندگان چیپ‌ها و کارت‌های حافظه پرسرعت است. اگر می‌خواهید کارت microSD برای نوت 8 خود بخرید که ظرفیت بالایی داشته باشد و کاملا با آن سازگار باشد به سراغ کارت EVO+ سامسونگ بروید. سرعت خواند این کارت 95MB/S و سرعت نوشتن آن 90MB/s است در نتیجه بدون نگرانی می‌توانید هر نوع فایلی را روی آن ذخیره کنید.

قیمت حدودی: 600 هزار تومان

 

SanDisk Ultra 200GB microSDXC

image

اگر به دنبال کارت حافظه با ظرفیت بالا می‌گردید پیشنهاد می‌کنیم این کارت از شرکت معتبر سن‌دیسک را مد نظر قرار دهید. حداکثر سرعت نوشتن این کارت به 90MB/s می‌رسد و برای ذخیره فایل‌های 4K کاملا مناسب است.

قیمت حدودی: 450 هزار تومان

 

Lexar High-Performance 633X microSDXC 128GB

image

کارت حافظه 128 گیگابایتی High-Performance لکسار یکی دیگر از بهترین انتخاب‌های برای استفاده در نوت 8 است. حداکثر سرعت خواندن این کارت 95MB/s است و می‌تواند با سرعت خوبی فایل‌های حجیم، مثل فایل‌ها 4K، را روی خود ذخیره کند

قیمت حدودی: 270 هزار تومان

 

SanDisk Extreme PLUS 64GB microSDXC

image

برای کاربرانی که نیاز به حافظه ذخیره‌سازی زیادی ندارد ولی نمی‌خواهند با کمبود حافظه نیز مواجه شوند، خرید یک کارت میکرو‌اس‌دی 64 گیگابایتی گزینه مناسبی است. کارت 64 گیگابایتی Extreme PLUS سن‌دیسک، با داشتن حداکثر سرعت نوشتن 50MB/s و حداکثر سرعت خواندن 95MB/s، بدون مشکل فایل‌های حجیم 4K را ذخیره و پخش می‌کند.

قیمت حدودی: 150 هزار تومان

 

Silicon Power Color Elite 64GB microSDXC

image

این کارت کلاس 10 از شرکت سیلیکون پاور نیز یکی از بهترین کارت‌های microSD برای گلکسی نوت 8 است. حداکثر سرعت خواندن این کارت به 85MB/s می‌رسد که آن را برای ذخیره سازی انواع فایل‌ها، از جمله عکس‌های با کیفیت و فیلم‌های Full HD، مناسب می‌سازد.

قیمت حدودی: 120 هزار تومان

 

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (8 نظر)

سارا

۱۳۹۸/۵/۱۶
برای تب لت مدل sumsung gt-n5100 بهترین مدل کارت sd چیست و چه حجمی؟

امین

۱۳۹۷/۳/۱۲
سلام همون اول خوندن مطلبتون فهمیدم یه مشکل بزرگ داره و اونم اینه که نوت ۸ در کل جهان و در بخترین کشور های دنیا هم تنها نسخه ۶۴ گیگابایتی داره و نسخه ای از اون در هیچ جای دنیا وجود نداره که حافظه داخلی بالاتر از ۶۴ گیگیابایتی رو داشته باشه لطفا اصلاح کنید ممنون

مانی

۱۳۹۶/۶/۱۵
واقعاً زشته، یه گوشی کاملا معمولی که که اخر سال رسیده دست مردمو سخت‌افزارش قدیمی شده بین بالارده‌ها اینجوری روش زوم کنن
خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ

بهروز

۱۳۹۶/۶/۱۴
الکی گرون می دن من مثل همین داخل دبی خریدم 128 گیگ 120 هزار تومان

سینا

۱۳۹۶/۶/۱۴
فقط
Lexar 1800X
سرعت خواندن ۲۷۰
نوشتن ۲۰۰
۶۴گیگ حدود ۵۰۰تومن
اما ارزششو برای نوت ۸ و اس۸ داره واقعا