خانهاخبار
تصویر زنده جدیدی از Mi MIX 2 شیائومی لو رفت

تصویر زنده جدیدی از Mi MIX 2 شیائومی لو رفت

تنها چند روز به معرفی Mi MIX 2، بدون حاشیه‌ترین پرچم‌دار سال 2017 باقی مانده است. امروز تصاویر زنده تازه‌اس از این گوشی منتشر شده و پنل جلو و نسبت نمایش آن را به نمایش گذاشته است.
۱۳۹۶/۶/۱۴
image

شیائومی قرار است 11 سپتامبر (20 شهریور) رسما از Mi MIX 2، پرچم‌دار تازه‌اش، رونمایی کند. این گوشی به خاطر طراحی خاص و نوینش بارها در مرکز شایعه‌ها قرار گرفته و خبرهای متعددی درباره آن منتشر شده است. تنها چند روز به برگزاری رویداد رسمی معرفی‌اش باقی‌مانده و درحالی‌که انتظارها رو به پایان است، هر روز شاهد انتشار خبرها و تصاویر تازه‌ای از آن هستیم. هفته گذشته تصاویر رندر شده‌ای از Mi MIX 2 منتشر شد و صفحه‌نمایش زیبای آن را به نمایش گذاشت. دو روز پیش هم تصاویر زنده منسوب به پنل صفحه‌نمایش آن لو رفت و توجه همه کاربران و کارشناسان را به خود جلب کرد. لی جون، مدیرعامل شیائومی، روز گذشته تصویر زنده‌ای از جعبه این گوشی در حساب رسمی‌اش در وب‌سایت اجتماعی چینی Weibo منتشر و تأیید کرد این گوشی وارد مرحله تولید انبوه شده است.

image

تازه‌ترین تصاویری که از این گوشی منتشر شده هم تصویر زنده پنل جلو آن است که به‌خوبی نسبت نمایش و حاشیه‌هایش را نشان می‌دهد. در این تصویر شاهد هستیم حاشیه‌های پنل نمایش از سه طرف به حداقل رسیده‌اند و تنها کمی حاشیه در قسمت پایین پنل نمایش می‌دهد که حدس می‌زنیم قرار است دکمه‌های مجازی راهنما و حسگر سلفی در آن تعبیه شوند. لبه‌های این پنل ظاهرا از لبه‌های صفحه در گوشی Mi MIX هم خمیده‌تر طراحی شده است. در این تصویر همچنین شاهد هستیم که حسگر سلفی در قسمت سمت راست حاشیه پایین پنل قرار می‌گیرد.

انتظار می‌رود صفحه‌نمایش گوشی مذکور کمی کوچک‌تر از 6.4 اینچ و حدودا 6 تا 6.2 اینچ از نوع AMOLED با وضوح تصویر 2960 در 1440 باشد. به نظر می‌رسد شیائومی قصد دارد با کاهش سایز صفحه‌نمایش و ابعاد گوشی، امکان کار با یک دست را برای کاربرانش میسر کند. شایعه شده که نسبت نمایش در صفحه گوشی مذکور 18:9 است و به باتری با ظرفیت 4400 یا 4500 میلی‌آمپر مجهز می‌شود. کمپانی کوالکام هم در روزهای گذشته رسما تأیید کرده است گوشی مذکور به پردازنده کوالکام اسنپ‌دراگون 835 مجهز می‌شود. شایعه شده است نسخه پایه Mi MIX 2 با رم 6 گیگابایت و حافظه داخلی 64 گیگابایت احتمالا 612 دلار قیمت‌گذاری می‌شود و ممکن است نسخه گران‌تر آن با 8 گیگابایت رم به قیمت 765 دلار وارد بازار شود.

همان‌طور که می‌دانید، اپل قرار است سه آیفون تازه را 12 سپتامبر و تنها یک روز پس از رویداد شیائومی معرفی کند. کارشناسان معتقدند که شیائومی مصمم است امسال با معرفی و عرضه Mi MIX 2 به رقابت جدی با آیفون 2017 و Galaxy Note 8 بپردازد. با توجه به طراحی نوین و مشخصات فنی جالب این گوشی ممکن است هدف شیائومی محقق شود. فعلا خبر رسمی درباره عرضه این گوشی و بازارهای میزبان آن منتشر نشده است اما ما معتقدیم که اگر شایعه‌ها درباره رقابت شیائومی با سایر غول‌های تکنولوژی صحت داشته باشد، احتمالا در آینده شاهد عرضه Mi MIX 2 در اغلب کشورهای جهان خواهیم بود.

 

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (4 نظر)

علیرضا

۱۳۹۶/۶/۱۵
خیلی خوبه

احسان نیک

۱۳۹۶/۶/۱۴
واقعا زیباست و شایسته تحسین و قیمت بسیار عالی?

Samuel1987

۱۳۹۶/۶/۱۴
خیلی جالب هست ، آفرین شیائومی، با این مواردی که ازش شنیدم و مطالعه کردم و دیدم فکر میکنم مانند هوآوی هموطنش از یک شرکت گمنام تبدیل شود به یک شرکت پرفروش و مشهور، خیلی همین شیائومی می6 زیبا هست و به شکل بسیار هنرمندانه دوربینی هم سطح با بدنه در آن به کار رفته و... فکر میکنم می7 عالی شود به این علت فکر میکنم می میکس بسیار زیبا باشد
????
نکته جالب دیگر اینجاس که همه شرکت ها که اکثری از LCD استفاده میکردن دارن به سمت استفاده از صفحه نمایش AMOLED میرن که بهینه ترین و باکیفیت ترین هست ، جالب خواهد بود حرکت سامسونگ رتبه اول در صفحه نمایشش سوپر AMOLED در مقابل رقبایش با AMOLED و ...
???

ذوالفقاری همدان

۱۳۹۶/۶/۱۴
اوباما هی گفت جلوی چین رو بگیرید که همه مان را می بلعه