خانهاخبار
سرفیس بوک جدید ماه آینده معرفی خواهد شد

سرفیس بوک جدید ماه آینده معرفی خواهد شد

به تازگی فاش شد که مایکروسافت قصد دارد به زودی از نسل دوم سرفیس بوک رونمایی کند که از نسل جدید پردازنده اینتل Core i7 بهره می‌برد.
۱۳۹۶/۶/۱۴

گفته می‌شود سرفیس بوک جدید در رنگ‌های سرخ بورگاندی، آبی کبالت و طلایی گرافیت تولید می‌شود و از یک نسخه ویژه سیستم عامل ویندوز ۱۰ اس نیز برخوردار است. نسل جدید لپ‌تاپ مایکروسافت در حال حاضر قابل پیش خرید است و در سوم اکتبر معرفی خواهد شد.

image

سرفیس بوک جدید به پردازنده اینتل Core i7 با ۱۶ گیگابایت رم و یک ترابایت حافظه SSD مجهز است و متقاضیان خرید این دستگاه می‌توانند از همین حالا و از طریق فروشگاه آنلاین مایکروسافت آن را پیش خرید نمایند. بر خلاف سایر نسخه‌های نسل دوم، نسخه بهره‌مند از رم ۱۶ گیگابایتی رنگ‌های مختلفی نخواهد داشت و فقط با رنگ پلاتینیوم عرضه می‌شود. همچنین مایکروسافت قصد دارد تا این نسخه را به صورت جهانی عرضه کند که قیمت اعلام شده برای بازار آمریکا ۲۶۹۹ دلار است و در انگلستان به قیمت ۲۶۹۹ پوند فروخته می شود. این لپ‌تاپ به طور پیش‌ فرض با ویندوز ۱۰ اس راهی بازار می‌شود که البته کاربران می‌توانند در صورت تمایل سیستم عامل دستگاه خود را به ویندوز ۱۰ پرو ارتقا دهند.

image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (2 نظر)

alireza

۱۳۹۶/۶/۱۶
هنوز زمان معرفی سرفس بوک اولیه رو نمیدونی اونوقت....

sink

۱۳۹۶/۶/۱۴
قیمت خون پدر بیل گیتسه که . دمشون گرم بعده پنج سال نه ارتقا ی خاصی دیدیم نه افت قیمت ...