خانهاخبار
تایید شد:‌ تمام گوشی‌های نوکیا ساخت HMD آپدیت اندروید اوریو را دریافت می‌کنند

تایید شد:‌ تمام گوشی‌های نوکیا ساخت HMD آپدیت اندروید اوریو را دریافت می‌کنند

طبق گفته مدیر محصول HMD تمام موبایل‌های اندرویدی نوکیا به‌روزرسانی اندروید 8 را دریافت خواهند کرد. در ادامه با جی اس ام همراه باشید.
۱۳۹۶/۶/۱۳
image

Juho Sarvikas، مدیر محصول HMD Global شرکت مادر نوکیا، در توییتر و در پاسخ به کاربری انتشار اندروید 8 را برای تمامی گوشی‌های هوشمند نوکیا از NOKIA 3 پایین رده تا پرچمداران شرکت تایید کرد.

image

احتمالا این خبر برای برخی عجیب نیست، جدای از اینکه مدت زیادی از عرضه موبایل‌های اندرویدی نوکیا نمی‌گذرد، گوگل هم هنگام انتشار اوریو از به‌روزرسانی و انتشار این نسخه برای موبایل‌های نوکیا و چند شرکت دیگر خبر داد، اما نامی از مدل‌ها نیاورد و همین باعث شد بعضی تصور کنند NOKIA 3 آپدیت نخواهد شد چراکه پردازنده متفاوتی نسبت به نوکیا 5 و 6 دارد.

اگر با اچ ام دی گلوبال آشنا باشید می‌دانید علاقه‌ای به تغییر ظاهری چندان در سیستم عامل ندارند و اندروید را با بیشترین شباهت به اندروید خالص عرضه می‌کنند که هم سرعت به‌روزرسانی را بالاتر می‌برد و هم منابع سیستم را هدر نمی‌دهد. نوکیا قول پشتیبانی نرم‌افزاری دو ساله داده پس می‌توان انتظار عرضه به‌روزرسانی بزرگ بعدی را هم برای ساخته‌های فعلی نوکیا داشت.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)