خانهاخبار
هوآوی Mate 10 و Mate 10 Pro اولین گوشی‌های مجهز به کایرین 970

هوآوی Mate 10 و Mate 10 Pro اولین گوشی‌های مجهز به کایرین 970

روز گذشته کمپانی هوآوی در رویدادی اختصاصی و در حاشیه نمایشگاه IFA 2017 شهر برلین از چیپ جدید خود با نام کایرین ۹۷۰ و با ویژگی‌ها خاص رونمایی کرد که در این مراسم اعلام شد خانواده میت ۱۰ اولین گوشی‌های مجهز به چیپ نام‌برده خواهند بود.
۱۳۹۶/۶/۱۲

در اولین روز از هفته جاری، ریچارد یو، مدیر عامل کمپانی هوآوی برای معرفی چیپست کایرین ۹۷۰ به روی صحنه آمد. در طول سخنان آقای یو درباره کایرین ۹۷۰، او رسما اعلام کرد که سری گوشی‌های میت ۱۰ (که شامل میت ۱۰ و میت ۱۰ پرو است) اولین دستگاه‌هایی خواهند بود که از این چیپ بهره می‌برند.

هوآوی میت ۱۰ و میت ۱۰ پرو در تاریخ ۱۶ اکتبر سال جاری در شهر مونیخ آلمان رونمایی می‌شوند که انتظار می‌رود مانند پرچم‌داران سامسونگ، ال‌جی و اپل از نمایش‌گر بی‌حاشیه بهره‌مند شود.

image

چیپ کایرین ۹۷۰ که قرار است اولین بار میهمان این دو گوشی شود، یک مجموعه قدرتمند است که با فناوری ۱۰ نانومتری ساخته شده و اولین چیپ موبایل است که به موتور شبکه پردازش عصبی مجهز شده تا بهتر از ظرفیت‌ها هوش مصنوعی موجود استفاده نماید. همچنین این چیپ از سیستم دوربین دوگانه با یک لنز رنگی و یک لنز تک رنگ هم پشتیبانی می‌کند که در محیط‌های کم نور باعث خلق تصاویر با کیفیت‌تری می‌شود. بنابراین، به احتمال زیاد در گوشی‌های میت ۱۰ و میت ۱۰ پرو شاهد حضور دوربین دوگانه با یک لنز رنگی و یک لنز سیاه و سفید خواهیم بود. به لطف استفاده از کایرین ۹۷۰، پردازش و ثبت تصاویر در گوشی‌های هوشمند مجهز به این چیپ سریع‌تر و در نتیجه احتمال مات یا تار شدن تصویر نهایی کمتر خواهد شد.

سایر خبرهای مرتبط با نمایشگاه IFA 2017 را در این صفحه مشاهده کنید.

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (1 نظر)

Samuel1987

۱۳۹۶/۶/۱۲
هوآوی در میت 9 که عملکرد مناسب و راضی کننده و لایق تشویق داشت به علت خوب بودن عملکرد و کیفیت بالای ساخت در بدنه فلزی و ظاهر و الگوریتم یادگیری ماشینی و غیره ... با این حال که جای بهترشدن داشت و میشه گفت ضعف هایی داشت مانند ضد آب نبودن در حالی که بعضی از رقباش این قابلیت را داشتن و ...
??????
میت 10 طبیعتن باید بسیار عالی شود و کمبودهای میت 9 را نداشته باشه همراه با بروز رسانی و صد در صد ( نوآوری ) که فکر میکنم نوآوری در میت 10 دیده شود، مطمئنم امثال این پردازشگر هوش مصنوعی هوآوی و... سکوی پرواز و پرتاب هوآوی به سوی موفقیت واقعی خواهد بود و واقعا لایق پیروزی هست هوآوی