خانهاخبار
معرفی نسل جدید داچیا داستر با طراحی انقلابی

معرفی نسل جدید داچیا داستر با طراحی انقلابی

داچیا، نسل جدید شاسی بلند ارزان قیمت داستر را با طراحی انقلابی معرفی کرد.
۱۳۹۶/۶/۱۲

داچیا داستر (که در ایران با برند رنو عرضه می‌شود) از سال 2010 در بازار حضور دارد که فروش موفقی را هم تجربه کرد و توانست در طی 7 سال، بیش از نیم میلیون واحد به فروش برساند. اما اکنون زمان آن رسیده که این مدل، بازنشسته شود و جای خود را به نسل جدید بدهد. این نسل جدید، اولین نمایش عمومی خود را در نمایشگاه خودروی فرانکفورت تجربه خواهد کرد اما برند داچیا، که برندی متعلق به کمپانی رنو و واقع در کشور رومانی است، پیش از رونمایی، تصاویر رسمی و اطلاعات آن را منتشر کرد.

image

همان طور که از تصاویر مخفیانه و جاسوسی برمی‌آمد، داچیا داستر جدید انقلابی را در طراحی خارجی در مقایسه با مدل فعلی تجربه کرده است. تصاویر منتشر شده، داستر 2018 را در رنگ نارنجی آتاکاما با ظاهری تنومند ولی همچنان مدرن و تغییراتی در بدنه را نشان می‌دهند. شکل چراغ‌های عقب، کاملا متحول شده و به شکلی هستند که اگر از عقب به این شاسی بلند ارزان قیمت نگاه کنیم، می‌انگاریم که یک محصول لوکس و گران قیمت است.

image
image

جلو پنجره تغییر اساسی نکرده و بیشتر یک به روز رسانی از نسخه قبلی است تا یک طراحی کاملا جدید. توجه داچیا در جلو، بیشتر به چراغ‌ها و سپر معطوف بوده است. چراغ‌های جلو عریض‌تر شده‌اند و بر روی سپر جلو هم یک صفحه نقره‌ای رنگ نصب شده که جنس آن از پلاستیک ضد خش است.

image
image

از دیگر تغییرات می‌توانیم به رکاب‌های جانبی مشکی رنگ، نگهدارنده وسایل سقف نقره‌ای و رینگ‌های 17 اینچی جدید اشاره کنیم.

هنوز تصویری از داخل کابین داستر 2018 منتشر نشده اما ظاهرا بیشترین تغییرات، در داخل اتفاق افتاده است. برای ارائه جزئیات بیشتر و اطلاعات کامل باید تا رونمایی این خودرو تا چند روز دیگر صبر کنیم.

 

image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (1 نظر)

مصطفی

۱۳۹۶/۶/۱۲
هنوز زشته