خانهاخبار
تصویری از پنل جلو Mi MIX 2 شیائومی لو رفت

تصویری از پنل جلو Mi MIX 2 شیائومی لو رفت

بدون حاشیه‌ترین گوشی پرچم‌دار شیائومی، Mi MIX 2، قرار است 20 شهریور رسما در چین معرفی شود. امروز تصویری موسوم به پنل جلو این گوشی لو رفت و طراحی بدون حاشیه آن را به نمایش گذاشت.
۱۳۹۶/۶/۱۱

شیائومی سال گذشته با معرفی گوشی Mi MIX ترند صفحه‌نمایش بدون حاشیه را آغاز کرد. این گوشی یکی از جالب‌توجه‌ترین گوشی‌های سال گذشته از نظر طراحی ظاهری به شمار می‌آید. این کمپانی در نظر دارد به‌زودی جایگزین تازه این گوشی را به نام Mi MIX 2 معرفی کند. شایعه‌ها و خبرهای مختلفی درباره این گوشی منتشر شده است و امروز هم تصویر تازه‌ای از پنل جلو آن لو رفت. اگر این تصویر صحت داشته باشد، حاشیه‌های صفحه‌نمایش در Mi MIX 2 از حاشیه‌های Mi MIX هم باریک‌تر خواهد بود. البته مدیرعامل شیائومی چندی پیش هم این خبر را تأیید کرده بود. حاشیه‌های دو طرف صفحه و بالای پنل بیش‌ازحد باریک دیده می‌شوند و حاشیه پایین هم باریک‌تر از نسخه سال گذشته طراحی شده است.

image

با توجه به این تصویر تازه، گوشه‌های فریم Mi MIX هم قرار است مانند بدنه گوشی‌های Galaxy S8، Galaxy S8 Plus، Galaxy Note 8، LG G6 و LG V20 کمی گرد طراحی شود. همچنین قسمت ویژه دکمه فیزیکی خانه و حسگر اثرانگشت در این تصویر دیده نمی‌شود و به همین خاطر حدس می‌زنیم که حسگر مذکور این بار هم احتمالا در پنل پشتی تعبیه می‌شود. هنوز به‌طور قطع نمی‌دانیم شیائومی قرار است مانند Mi MIX از دکمه‌های راهنما در پایین صفحه‌نمایش استفاده کند یا می‌خواهد این دکمه‌ها را روی قسمت لمسی آن قرار دهد. این کمپانی چند روز پیش رسما تأیید کرد که Mi MIX 2 قرار است روز 11 سپتامبر (20 شهریور) در چین معرفی شود. همچنین ممکن است این سازنده برای معرفی Mi Note 2 هم در همان رویداد برنامه‌ریزی کرده باشد؛ البته هنوز درباره معرفی این گوشی هیچ تاریخی را رسما تأیید نکرده است.

با توجه به همه شایعه‌ها و گزارش‌هایی که درباره این گوشی منتشر شده است، بدنه Mi MIX 2 هم مانند Mi MIX احتمالا از فلز و سرامیک طراحی شده است و از پردازنده 64 بیتی کوالکام اسنپ‌دراگون 835 با CPU 8 هسته‌ای قدرت می‌گیرد. این گوشی همچنین به صفحه‌نمایش بزرگی مجهز می‌شود که حدس می‌زنیم حداقل به‌اندازه صفحه‌نمایش 6.4 اینچی Mi MIX باشد. اغلب شایعه‌ها ادعا کرده‌اند که این گوشی 6 گیگابایت رم خواهد داشت اما معتقدیم که ممکن است شیائومی نسخه دیگری هم از آن با 8 گیگابایت رم معرفی کند. سیستم عامل اندروید نوقا و رابط کاربری MIUI 9 هم احتمالا به‌صورت پیش‌فرض روی Mi MIX 2 نصب می‌شوند.

 

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)