خانهاخبار
احتمال معرفی Galaxy S9 سامسونگ در ژانویه 2018

احتمال معرفی Galaxy S9 سامسونگ در ژانویه 2018

شایعه‌ها حاکی از آن هستند که ممکن است نسل تازه گوشی‌های سری S سامسونگ، حدودا 2 ماه پیش از موعد معمول معرفی شوند. ظاهرا پنل‌های صفحه‌نمایش این گوشی قرار است از ماه نوامبر ارسال شوند.
۱۳۹۶/۶/۱۰

شایعه‌های متعددی منتشر شده است که ادعا می‌کنند اپل قصد دارد نسخه بزرگ‌تر iPhone 8 را سال آینده به نام iPhone 9 با صفحه‌نمایش 6.46 اینچی معرفی کند. اپل به همین خاطر تصمیم گرفته است تا روند توسعه و تولید آیفون‌های سال آینده‌اش را زودتر از زمان معمول آغاز کند. حالا شایعه تازه‌تری درباره سامسونگ در کره جنوبی منتشر شده و می‌گوید که این سازنده هم روند ساخت Galaxy S9 را سرعت بخشیده است و احتمالا آن را در ماه ژانویه سال 2018 معرفی می‌کند.

Samsung Display هم ظاهرا قرار است در نوامبر سال جاری پنل‌های OLED گوشی S9 را برای بخش اصلی اسمبل قطعات این کمپانی ارسال کند. این چهارچوب زمانی حدودا 2 ماه زودتر از روال معمول این غول تکنولوژی در ساخت گوشی‌های سری ‌S است. به همین خاطر حدس می‌زنیم که ممکن است Galaxy S9 زودتر از موعد معمول و در ماه آوریل یا مارس رسما معرفی شود.

منبع انتشار این خبر اضافه کرده است که پنل‌های صفحه‌نمایش معمولا اولین قطعات گوشی‌های هوشمند هستند که به‌منظور اسمبل کردن به بخش نصب ارسال می‌شوند. سایر قطعات هم پس‌ازاین پنل‌ها ارسال می‌شوند و محصول نهایی حدودا 2 تا 3 ماه پس‌ازآن آماده عرضه است. اولین پنل‌های گوشی Galaxy S8 در ماه ژانویه ارسال شدند و این گوشی هم در اواخر ماه مارس رسما رونمایی شد. به همین خاطر کارشناسان معتقدند که اگر این شایعه‌ها صحت داشته باشند، Galaxy S9 هم پیش از زمان معمول معرفی می‌شود. آن‌ها حدس می‌زنند که در این صورت باید در ماه ژانویه یا تا نیمه فوریه شاهد معرفی نسل تازه پرچم‌دارهای سری S سامسونگ باشیم.

image

از طرفی با توجه به این موضوع که دو گوشی Galaxy S9 و S9 Plus احتمالا به صفحه‌نمایش‌هایی در اندازه Galaxy S8 و S8 Plus مجهز می‌شوند، احتمال معرفی زودهنگام آن‌ها توجیه‌پذیر است. در شایعه‌های مختلفی گفته شده که S9 و S9 Plus به صفحه‌نمایش 5.77 و 6.22 اینچی اینفینیتی مجهز می‌شوند اما پردازنده داخلی‌شان ارتقا می‌یابد و دوربین با لنز دوگانه در پنل پشتی آن‌ها تعبیه می‌شود.

شاید این سوال برای شما هم پیش آمده باشد که چرا سامسونگ باید معرفی و عرضه Galaxy S9 را جلو بیندازد. بسیاری از کارشناسان در پاسخ به این سوال می‌گویند که ممکن است تاریخ معرفی iPhone 8 دلیل این تصمیم سامسونگ باشد. شایعه‌های متعددی درباره گران بودن iPhone 8 تابه‌حال منتشر شده است و اگر این خبرها صحت داشته باشند، اپل احتمالا معرفی گوشی بعدی‌اش را به تأخیر می‌اندازد و ممکن است در سال 2018 هم نسخه تازه‌ای معرفی نکند. ظاهرا سامسونگ قصد دارد با معرفی زودهنگام S9 و برادر بزرگ‌ترش، احتمال فروش iPhone 8 را کاهش دهد.

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (9 نظر)

qzl

۱۳۹۶/۷/۲۶
خیلی خوبه که آدم وقتی میخواد حرفی بزنه قبلش فکر کنه و چهارتا مطلب مرتبط بخونه و اخبار سایت های معتبر رو بررسی کنه

علیرضا

۱۳۹۶/۶/۱۲
حالت خوبه ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ سری 8 هیچ پیشرفتی نداشته ؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!!!!!! از همه نظر از رقبا ضعیف تر عمل کرده ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!
s8 و s8+ و note 8 آیفون 7 پلاس رو یه جا میزارن تو جیبشون چه برسه به رقبای چینی مثل huawei و oneplus
از من به تو نصیحت (جای دیگه این حرفو نظن)
واسه خودت بده

فاطی

۱۳۹۶/۶/۱۲
وای این چه نازه شیطونه میگه وایسم این بیاد

Pouya

۱۳۹۶/۶/۱۱
خدایی فاز تو چیع

سعید

۱۳۹۶/۶/۱۱
اس8 . نوت8 بهترین های بازار هستند و سیاست سامسونگ همیشه که هر سال یک مدل سری s (گاها 2 مدل مثل اس8 و اس8 پلاس)معرفی میکنه یک مدل فبل سری نوت
بقیه هم ازش تقلید میکنن مثل الجی