خانهاخبار
محصولات آینده میزو همچنان با تراشه مدیاتک عرضه خواهد شد

محصولات آینده میزو همچنان با تراشه مدیاتک عرضه خواهد شد

شرکت میزو اعلام کرده است که به همکاری با سامسونگ، کوالکام و مدیاتک برای استفاده از تراشه‌های این سه شرکت روی گوشی‌های خود ادامه می‌دهد.
۱۳۹۶/۶/۹

شرکت میزو، محصولات زیادی را با تراشه‌های مدیاتک وارد بازار کرده است. علاوه‌براین، گوشی میزو پرو 6 پلاس با تراشه اگزینوس 8890 سامسونگ در اواخر سال گذشته معرفی شده است؛ این سازنده، همچنین به‌تازگی از گوشی میان‌رده میزو ام 6 نوت رونمایی کرده بود که از تراشه اسنپدراگون 625 کوالکام استفاده می‌کند.

با توجه به میسر شدن امکان عرضه محصولات میزو با تراشه‌های کوالکام پس از دعوای حقوقی این دو شرکت، این پرسش مطرح شد که آیا در محصولات آینده میزو از تراشه‌های مدیاتک استفاده می‌شود یا شرکت میزو ترجیح می‌دهد تا چیپ‌ست‌های قدرت‌مند کوالکام را مورد استفاده قرار دهد.

image

در همین رابطه، شرکت میزو به‌تازگی اعلام کرده است که علی‌رغم امکان همکاری با کوالکام، همچنان محصولاتی را ارائه خواهد داد که تراشه مدیاتک به آن‌ها قدرت‎ می‌دهد. همچنین همکاری با سامسونگ برای استفاده از تراشه‌های اگزینوس، ادامه خواهد یافت. شرکت میزو در رابطه با همکاری خود با سه شرکت کوالکام، میزو و مدیاتک می‌گوید:

ما از تراشه‌‌های سه سازنده عمده برای محصولات آینده‌مان استفاده خواهیم کرد؛ اگزینوس سامسونگ، اسنپدراگون کوالکام و مدیاتک. هر یک از آن‌ها، مزایای منحصر به فردی را ارائه می‌دهد.

شرکت مدیاتک در رابطه با استفاده از تراشه‌های اگزینوس سامسونگ، اسنپدراگون کوالکام و هلیو P یا هلیو X مدیاتک ادعا می‌کند که این تراشه‎ها به متفاوت‌ ساختن محصولات میزو از یک‌دیگر، کمک خواهد کرد.

به همین جهت، هنوز مشخص نیست که آیا در آینده پرچم‌داران شرکت میزو با تراشه اسنپدراگون عرضه خواهند شد یا شرکت میزو، مدیاتک را نسبت به کوالکام ترجیح می‌دهد. با این‌حال، مدتی پیش یک از مدل از گوشی میزو 7 با تراشه اسنپدراگون 835 کوالکام فاش شده بود که کاربران را نسبت به عرضه محصولات آینده این شرکت با تراشه‌های پرچم‌دار کوالکام امیدوار خواهد ساخت.

همان‌طور که می‌دانید، شرکت میزو از تراشه‌ رده‌بالای هلیو ایکس 30 روی گوشی میزو پرو 7 و پرو 7 پلاس استفاده کرده است؛ در حالی‌که سازندگان دیگر محصولات اندرویدی، از تراشه اسنپدراگون 835 کوالکام برای عرضه محصولات پرچم‌دار خود استفاده می‌کنند. 

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (1 نظر)

Samuel1987

۱۳۹۶/۶/۹
احساس میکنم در منابع خبری مختلف مدیاتک دست کم گرفته میشه و این عاقلانه و درست نیست ، مدیاتک هم مانند دیگر رقبای خودش مزایا و معایب داره اما بازهم عالی هست و امیدوارم و فکر میکنم با توجه به اخبار تایید نشده تاکنون مدیاتک در سال 2018 با چیپست پردازنده 12 هسته ای و 7 نانومتری خودش در سرعت پردازش و مصرف فوق بهینه انرژی هنرنمایی اساسی داشته باشه
??❄??
Amen